2022-04-15, 18:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Det är en helt omöjlig fråga att besvara, så generellt.

Menar du de 95% av invandrarna från Mellanöstern och Afrika som sköter sig och jobbar eller pluggar? Då är svaret JA.

Menar du de 5% av invandrarna från Mellanöstern och Afrika som missköter sig? Då är svaret NEJ.

Det är inte 5% som missköter sig, jag har bott i flera ghetton, gått i invandrarskolor osv.

Jag vet att det i princip är tvärtom mot hur du beskriver det, så försök vilseleda någon annan du.

Man kan bete sig illa utan att dömas för brott. Vara rasistisk mot svenskar i vårt eget land, förnedra svenskar i vårt eget land, ösa ur sig fula ord och okvädesord varje sekund. Detta sysslar en väldigt stor andel av dessa folkslag med ska du veta. Det är inte trevligt, det är inte okej, det är inte acceptabelt och jag vill inte ha det i mitt land, fattar du det?
Citera
Medlem
Hade muslimerna haft bara lite självförtroende och lite intelligens, hade de uteblivit totalt från provokatörens "möte", att bränna deras heliga skrift. Nu har de ingen av de egenskaperna, utan bygger hela sin existens här på offerkoftan, de är offer för oss onda ( sekuläriserade) kristna, som inte låter dem vara helt ifred med sin islam och få leva på bidrag från oss.......
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Eller hur. Trolla på du är rätt tröttsam din lilla nolla.
Sanningen gör ont men det är fakta 👍
Citera
2022-04-15, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Promille som kriminella!! 😀

Det dummaste jag hört, en stor andel. Även om det inte räknas som grova brott eller leder till domar. Det öses ut okvädesord, rasism osv mot svenskar i invandrarområden och skolor, det begås brott riktat mot svenskar osv. Dra åt helvete du med dina lögner och fantasier. Om du levt med invandrare så vet du omfattningen av våldet, fula epitet osv mot svenskar i vårt eget land.
Citera
2022-04-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Polisen:

Detta startar nog inte.

Jo! Klipp på när Örebro polisen backar!

https://imgur.com/a/wtXvvVf
Citera
2022-04-15, 18:33
Medlem
Situationen mer ansträngd, stenkastningen ökar och ännu fler motdemonstranter anländer till Sveaparken i centrala Örebro.

Expressen sänder fortfarande gamla bilder, trots att dom ligger live och sammandrabbningar sker.
Citera
2022-04-15, 18:33
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det är inte 5% som missköter sig, jag har bott i flera ghetton, gått i invandrarskolor osv.

Jag vet att det i princip är tvärtom mot hur du beskriver det, så försök vilseleda någon annan du.

Man kan bete sig illa utan att dömas för brott. Vara rasistisk mot svenskar i vårt eget land, förnedra svenskar i vårt eget land, ösa ur sig fula ord och okvädesord varje sekund. Detta sysslar en väldigt stor andel av dessa folkslag med ska du veta. Det är inte trevligt, det är inte okej, det är inte acceptabelt och jag vill inte ha det i mitt land, fattar du det?

1. Du har helt enkelt fel. Jag känner massor av personer som invandrat från Mellanöstern och Afrika, och ingen av beter sig som du skriver. Dessutom har jag tidigare bott ett av Sveriges "värsta" sk. utanförskapsområden, och det var hur trivsamt och lugnt som helst.

2. Ser att du har "Rösta SD" i din signatur. Det överväger jag att göra, men du har nog satsat på helt fel parti. NMR ligger närmare till hands för dig.
Citera
2022-04-15, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ahmagadlajk
Hade gärna velat se hur folk reagerar om någon står o bränner toran eller bibeln. Eller om någon står och bränner den svenska flaggan - eller ännu värre: Pride flaggan. Herregud vilket ramaskri det skulle ha varit.

Islamofobin är nu en naturlig del av samhället och man får göra vad man vill mot muslimer utan att de får ge tillbaka.

Är man smart nog så fattar man också att de här protesterna inte är just pga bränningen, utan det är underliggande aggression och det här är avtryckaren. Men det förstår jag inte att idioter på Flashback ska fatta.

Grundproblemet är ju att kaosblattarna inte har i Sverige att göra oavsett om de är muslimer eller bara älskar att förstöra och starta upplopp.
Det är dags att kasta ut hela släkter ur Sverige ja återställa hela systemet och skicka tillbaka de flesta som kommit hit de senaste 20 åren från MENA-länder.
Högutbildade forn andra länder får stanna.

Det är det enda som kan lösa problemen att avlägsna dessa orcher från Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Man ska kunna demonstrera EXAKT överallt i Sverige, mot precis det man vill. Helt rätt av Paludan som påvisar hyckleriet och dumheten.

Klipp som visar hur Örebropolisen ses backa från motdemonstranterna!

https://imgur.com/a/wtXvvVf

Fjärde staden på 2 dygn där polisen tvingats backa eller skickats till sjukan alltså.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej svenskar "för fina" för de jobben 😀

Svenskar börjar gråta när det blir övertid på jobbet, invandrare blir jätteglada för extra pengar det är fakta 👍

Svenska ungdomar, personer med lägre utbildning hade haft dom jobben i ett svenskt Sverige, vad är det du inte fattar? Svenskar hade bott i förorterna som varit blomstrande områden i jämförelse med hur det är med invandrare där, är du trög eller vad är fel på dig? Vi behöver inte dessa, det är en enorm kostnad, mycket lägre skatteinbetalning och mycket större välfärdsnyttjande, det är ett stort minus i kassan det även om du inte kan räkna.
Citera
2022-04-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Situationen mer ansträngd, stenkastningen ökar och ännu fler motdemonstranter anländer till Sveaparken i centrala Örebro.

Expressen sänder fortfarande gamla bilder, trots att dom ligger live och sammandrabbningar sker.
Jag väntar på tårgasen. Har dessutom en aning om att någon kommer skadas allvarligt ikväll.
Citera
2022-04-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns

Klipp från Örebro här : https://imgur.com/a/wtXvvVf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in