2022-04-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
I Europa får man tro på vad man vill.

Ja, men tycker du att man inte ska ha rätt att uttala sin åsikt? Det är ju det detta handlar om: muslimerna tolererar inte kritik mot islam, världens mest efterblivna religion ( och statsskick), ska de få dra tillbaka oss 1000 år?

De skryter på YT om sina slakter och avrättningar av "otrogna" via IS, och tillåter knappast kristna i sina egna länder, eller hur? Ska vi då inte få kritisera dem och det de står för, i vårt eget land?
Citera
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Om Islam tar över lär det inte vara det länge.

Att du sen tror att det kommer vara så för all framtid visar bara hur naiv du är.

Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222
Att Islam skulle ta över är så himla 2016. Det är Ryssen som vi behöver oroa oss för nu.

Ryssen?

Ryssen klarar ju fan inte ens av att "knyta sina egna skosnören" i Ukraina.

"Sveriges" politiker håller för fan på att upphäva yttrandefriheten och pressfriheten.
(FB) 1984, Yttrandefriheten, Pressfriheten upphävs 1 januari 2023. Medels riksdagsbeslut!

Och polisen klarar ej av att säkerställa stabilitet i Svenska städer.

Rasmus Paludan har kommit på något. Om det blir bättre eller sämre är frågan?!

Högern lär elda koraner utan dess like nu, tills vi kommer se svaret.
Citera
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Ah, koden som följs av "vi ska knolla din mamma" och stenkastning. Sedan gömmer sig polisen för att inte göra kaosmusslorna upprörda genom att vara på plats för att skydda de riktiga människorna.
Jodå, dom är lättlästa kaozblattarna, följer alltid samma mönster. Om bylingen lägger benen på ryggen idag också så måste det lyftas upp i riksdagen omgående, annars kommer dom att tappa det helt och orcherna får vind i seglen inför framtiden.
Citera
2022-04-15, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Man våldet som man utövar idag upphörde med korstågen. Så det är väl så att man inte fattat det i Mellanöstern.
De blir mobbade självklart kommer vissa försvara sig 😔
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Förbjuder man människor att bekänna sig till och predika islam så råder ej yttrandefrihet.

Du menar att svenskarna måste räkna med sönderslagna polisbilar om islam kritiseras?
Är det Paludan eller upploppen du försvarar?
Citera
Medlem
Mrflinks avatar
Fan vad jag älskar att jag betalar för detta jävla pack, som bara förstör och kostar pengar. Skicka ut skiten.
Citera
2022-04-15, 18:15
Avslutad
"Knolla dig", "jag ska knolla dig", "jag ska knolla din mamma", "jävla rasist", "din mamma hura".

Man vet när man är bland invandrare, det insåg jag redan för decennier sedan när jag gick i skolan.

Konstigt med såna män och muslimska män som vill ha avsugningar och ha analsex med andra män. Har dom verkligen tänkt över detta och övervägt detta? Sex är alltid våld, bestraffning och liknande från dessa typer av invandrare och muslimer.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-04-15 kl. 18:17.
Citera
2022-04-15, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
De blir mobbade självklart kommer vissa försvara sig 😔

Men ge dig, då passar dom bättre i Mellanöstern. Vi behöver inga fanatiker här.
Citera
2022-04-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Men ge dig, då passar dom bättre i Mellanöstern. Vi behöver inga fanatiker här.
Men det din åsikt 😀 de här nu vill bara fasta, få be fem gånger osv varför mobba de för det?? 😔
Citera
2022-04-15, 18:17
Medlem
okok1s avatar
Många där som vill lyssna:
Citat:
Polisen uppskattar att cirka 200 personer befinner sig på platsen.
Citera
2022-04-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Det ser inte bra ut i Örebro. Det är många arga människor samlade, detta kommer sluta illa om ordningsmakten kapitulerar som sist.

Expressen vågar knappt filma, dom kör matiné med några bildsnuttar. Rasmusen har ej fått starta än, men tillståndet gäller till 20.00 och polisen hoppas allt ska lugna ner sig medan fler strömmar till parken dit dom hastigt flyttat demonstrationen.

Obehaglig stämning kan jag tänka mig, undrar när första skottet avlossas?
Citera
2022-04-15, 18:18
Medlem
Hade gärna velat se hur folk reagerar om någon står o bränner toran eller bibeln. Eller om någon står och bränner den svenska flaggan - eller ännu värre: Pride flaggan. Herregud vilket ramaskri det skulle ha varit.

Islamofobin är nu en naturlig del av samhället och man får göra vad man vill mot muslimer utan att de får ge tillbaka.

Är man smart nog så fattar man också att de här protesterna inte är just pga bränningen, utan det är underliggande aggression och det här är avtryckaren. Men det förstår jag inte att idioter på Flashback ska fatta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in