2022-04-15, 11:47
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
Jag skulle inte kalla det crush men vem skulle du själv välja att ligga med om du måste ta någon i programmet? Jag kan tänka mig RawFreddan i sängen, intensiv:

Måste jag ligga med någon i programmet?

Edit: Jag skulle kunna tänka mig att ligga med den där PT:n som blev dissad, om jag måste ligga med någon, med reservation att jag bara går på några första vaga intryck, så egentligen har jag inte en aning om hur han är i personligheten.
Så jag kan komma att ändra mig om jag får se hans personlighet mer.
(Vissa tror ju att vi kan få se mer av det paret, eftersom de ägnade så stor tid åt dem i första avsnittet.)

Och det får verkligen stanna vid ett one night stand. Jag tror nämligen ingen som deltar i en sån här typ av program är kompatibla med min personlighet.
Senast redigerad av dialektiker 2022-04-15 kl. 12:45.
Citera
2022-04-15, 14:19
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Om en tjej som är runt 30 säger att hon brukade falla för roliga killar men numera efter hjärnblödning kan tänka sig en lugnare kille så betyder det att hon hängt mycket på krogen och blivit full och gått hem med stökiga, utåtriktade partypajaser som är hyfsat opålitliga och kanske lite fuck boys. Men ack så sexiga.

Ingen av bögarna är ett dugg attraktiva enligt mig som tjej, två femmor på sin höjd. Den ene har gles skäggstubb och noll haka och den andre är överviktig. Dom är dessutom båda feminina till sitt sätt. Inte min smak. Min smak på bögar är typ Viktor Frisk och Anton Hysén. Men dom verkar ju båda vara trevliga och ha många vänner och är säkert roliga sällskap. Att dom inte kommer att matcha kanske inte beror så mycket på att dom båda är receivers som att dom båda är på nedre skalan attraktionsmässigt, det har man ju sett tidigare hur det slutar.

Varför kallas han Raw Freddan i den här tråden förresten, någon som kan förklara?

Sen tycker jag att rödhårige Axel får oförtjänt mycket skit här, många tjejer som killar på Vikingaserier och spelar rollspel och är lite nördiga skulle älska hans stora röda hår och skägg och falla för honom. Han kommer garanterat vara ännu snyggare när han är 35. Men i nuläget, ihopmatchad med den där mörka snyggingen, så kommer han inte framstå i sin bästa dager tyvärr. Skrattade högt åt det där med att han kommer råka pilla upp en nöt i näsan haha!
Haha så roligt att hon t.o.m. har en bild från finest.se på sin instagram!

https://www.instagram.com/p/vdY5yeQDvR/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hon kanske fick hjärnblödning av för mycket fuckboykuk?
Citera
2022-04-15, 14:37
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Jag tycker han ser härligt manlig ut. En redig, stark karl som utstrålar big dick energy. Men som sagt uppåt väggarna tokiga värderingar enligt mig. Jag tror inte Märtha kommer falla.. Hon spelar i en annan liga. Men jag hoppas jag har fel!
Du måste ha missat hans röst och badshorts! Eller det nervösa skrattet när han försökte återupprepa vad han hört om ”toxisk maskulinitet” lol
Citera
2022-04-15, 14:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Måste jag ligga med någon i programmet?

Edit: Jag skulle kunna tänka mig att ligga med den där PT:n som blev dissad, om jag måste ligga med någon, med reservation att jag bara går på några första vaga intryck, så egentligen har jag inte en aning om hur han är i personligheten.
Så jag kan komma att ändra mig om jag får se hans personlighet mer.
(Vissa tror ju att vi kan få se mer av det paret, eftersom de ägnade så stor tid åt dem i första avsnittet.)

Och det får verkligen stanna vid ett one night stand. Jag tror nämligen ingen som deltar i en sån här typ av program är kompatibla med min personlighet.
Du kan väl inte på allvar tycka att Hasse hade ett vackert ansikte? Förstod du vad jag skrev nu?

Bodil tog det ju direkt ifrån hästens mun att Hasse inte var tillräckligt stygg/snygg för henne
efter att hon spelat upp hans rösthälsning med hörlurar på sin svartsjuke mansfobiske valack's känsliga öron, som svarade med att bajsa ner i höet istället för att hålla tillbaka & gå på den gemensamma muggen, vilket kunde tolkas som ett dåligt järtecken rörande Hans kompatibilitet
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-15 kl. 15:20.
Citera
2022-04-15, 15:32
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Men ja det blir nästan lite för tragikomiskt för att vara en genuin matchning. Antingen har produktionen stor humor eller så är de verkligen såhär naivt pantade att de inte ser igenom den politiskt korrekta ängsligheten hos båda i det här paret..
So what, detta är trial and error, dom prövade ju nämligen förra året att ihoppara en feminist med en enkel blebej-Johan som försökte kalla sin gemål för kärringa men stötte på patrull trots att han var snygg, så nu återgår dom till att upprepa tidigare fiasko-modellen med Elina Raeder & nån slags rödtott i hopp om den här ska vara lite lite fulare i munnen bara

Citat:
Obs att jag lovar att be alla kränkta woke-feminister om ursäkt om jag har fel och det har jag haft förr; jag trodde inte en sekund på snygg-Maxine å skalle-per men se där fick jag allt bita i det sura äpplet!
Dom var väl inte särskilt omaka? och ingendera feminister
Citat:
Det kan ju också vara en motreaktion, inte som feminister som blir sken-lesbiska, utan att det är när killen beter sig som den här glidaren gjorde i Bonde söker fru https://imgur.com/a/yULqs7g (hur fan kan man klä sig som hon!)
(som slutade med att han framstod lika överkänslig som när Michael Bolton sjöng/skrek "Lover you gotta save me" & trodde att han skulle komma undan med det) som driver vissa kvinner med lägre instinkter till att machokistiskt attraheras av den andra ytterligheten av män som du beskrev så målande
----->
Citat:
Men finns det verkligen kvinnor som på riktigt attraheras av det? Det måste ju vara spelat? Sen hur man kan vara sån oerhörd people pleaser att det övergår i att bruka våld på sig själv är ju skogstokigt. Snacka om helt fel prioriteringar när det handlar om kärlek.
Jag förstår dessvärre inte vad det är i mitt inlägg som du svarade på här? det är 50/50 vilka som åsyftas..jag chansar!...nej jag tror inte att kvinnor kan vara såna people pleaser att dom skulle attraheras av stökiga, utåtriktade partypajaser som är hyfsat opålitliga och kanske lite fuck boys. Men ack så sexiga
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-15 kl. 16:09.
Citera
2022-04-15, 15:40
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Inget ont om Axel, han kan säkert hitta någon som matchar, men det lutar nog inte åt att det är Märtha.
Men det beror också en del på hur mycket mjäkighet som Märtha kan tolerera. Hon är svårläst och 33. Axel är 28. Märtha pratar om manlighet och HÅR, så mitt stalltips är att hon söker en MAN och inte en pojke...

Enig, han är för pojkaktig och för ung. Dessutom vill oftast inte kvinnliga civ ek och liknande ha en lågutbildad servicetekniker. Utseendemässigt är hon flera nivåer högre dessutom.
Citera
2022-04-15, 15:45
Medlem
Citat:
Nu har jag för mig att Mauri är gay men skitsamma eg, förstår din poäng och så är det ju givetvis. Och ja, en rik snubbe har ju ett annat utgångsläge verkar det som om man ser sig omkring. Axel såg inte så rik ut men fick inte med mig vad han arbetade med.

Sverige är på väg att bli ett klassamhälle. Du blir inte rik på ett vanligt arbete längre. Det mesta hänger på hur du investerar och gör avkastning på kapital alternativt kommer från rätt familj och ärver en förmögenhet.

Känner folk som har ordinära jobb men som är rika som troll av orsaker som nämns ovan. Lätt att få kvinnor har de också. En polare hade en dejt som var ointresserad. Så gick de förbi hans föräldrars hus "av misstag" och plötsligt var hon all in. Idag är de gifta och har barn.
Senast redigerad av Keus 2022-04-15 kl. 15:56.
Citera
2022-04-15, 15:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du kan väl inte på allvar tycka att Hasse hade ett vackert ansikte? Förstod du vad jag skrev nu?

Nu kan det vara svårt att göra en rättvis bedömning även på utseende med endast lite korta inslag och vissa vinklar, i början av programmet.
Men ja, jag tyckte nog (det lilla jag uppfattade) att han verkar genomtrevlig, och kanske lite stor krokig näsa, men det tar han igen genom just att vara genomtrevlig.
Kanske får se mer av hans utseende framåt?

Ellis undrade lite om personlighet, för min del.
Eller ja, hon tyckte att jag dissade olika sorters manlighet.

Citat:
För övrigt så tycker jag att ditt dissande av olika sorters manlighet
säger mer om dig och dina erfarenheter än om dom du beskriver.

Jag håller verkligen med Louise i programmet om att killar ska vara snälla.
Tummen upp för snälla killar.

Men för egen del behöver jag samtidigt tuggmotstånd, annars finns det nog risk att jag kör över dom.

(Obs, att vara insmickrande, så som att visa sig vara woke feminist är absolut inte detsamma som att vara snäll.
Desperata män kan säkerligen ta till detta "knep"?

Och det finns inget mer oattraktivt än desperata killar.

Killar som däremot är lugna, trygga och som trivs i sig själva är sexiga.

Intelligens är sexigt också. Och där menar jag verkligen intelligens på hög nivå. Och ovanpå det ska de ha ett knivskarpt intellekt, för att locka mig.

Den typen av män, det sistnämnda, deltar inte i den här formen av TV-såpor dock.)
Senast redigerad av dialektiker 2022-04-15 kl. 16:12.
Citera
2022-04-15, 15:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Haha så roligt att hon t.o.m. har en bild från finest.se på sin instagram!

https://www.instagram.com/p/vdY5yeQDvR/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hon kanske fick hjärnblödning av för mycket fuckboykuk?
Cause im having the time of me life! AND i never have been this way before! och jag svär! kände åtminstone Mingel-Martin här när han tog bilden på Louise

Citat:
Om en tjej som är runt 30 säger att hon brukade falla för roliga killar men numera efter hjärnblödning kan tänka sig en lugnare kille så betyder det att hon hängt mycket på krogen och blivit full och gått hem med stökiga, utåtriktade partypajaser som är hyfsat opålitliga och kanske lite fuck boys. Men ack så sexiga.
Jaså, jag trodde att Louise raljerade lätt & åsyftade att dom sk roliga killarna hon fallit för var dom som själv tror att deras skämt är jätteskojsiga & garvar själv medans hon står och ser ut som på mingelbilden https://www.instagram.com/p/vdY5yeQDvR/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Detta kanske går hand i hand med att gå hem från pubben med förlorar-kar-akt-är-en som du beskrev?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-15 kl. 16:07.
Citera
2022-04-15, 15:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ellis undrade lite om personlighet
Förlåt?
Citera
2022-04-15, 15:58
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Förlåt?

Jag citerade in ellis, nu.
Citera
2022-04-15, 17:04
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Jag skulle inte kalla det crush men vem skulle du själv välja att ligga med om du måste ta någon i programmet? Jag kan tänka mig RawFreddan han är mycket hängiven och inriktad på min njutning. För övrigt så tycker jag att ditt dissande av olika sorters manlighet säger mer om dig och dina erfarenheter än om dom du beskriver.

Kan man förresten få välja andra program, vilka man kan tänka sig en natt i sängen med?
(Och nu menar jag också ett ligg, inte en parrelation)
SLAM, i Elitstyrkans hemlighet, skulle jag nog kunna tänka mig att tumla runt i sängen med i ett one night stand (Enmansdemo vet vem han är), och även Arga Snickaren kanske.
(Bara sådär på rak arm några jag kommer på.
Kan nog komma på fler om jag tänker till.)
Jag tror båda dessa är inriktade på min njutning också .
Senast redigerad av dialektiker 2022-04-15 kl. 17:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in