2022-04-15, 13:50
Medlem
Dom verkar ha vaknat i Rinkeby nu, kaosartade scener där polisen blir dödshotade (live på TikToks) Hittills bara verbalt.
Citera
2022-04-15, 13:51
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Självklart, du missförstår mig med mening.
Jag menar att han för dagen inte hade gjort någonting, han hade inte hunnit bränna en bajsbok.
Du tror jag gillar Rasmus Paludan som personer eller? haha nej du..
Jag älskar bara nära folk hetsar lättkränkta människor, något vi har rätt till i Sverige.
Jag förstår vad du menar. Yttrandefriheten ska råda. Men det är mycket i samhället som är lagligt som också är moraliskt förkastligt.
Ser inga problem med provokationen, däremot är det ett stort ekonomiskt problem som vi skattebetalare måste punga ut för varenda gång Rasmus ska provocera.
Det blir ironiskt när en person som klagar på kostnaden för invandrare, själv troligtvis är Sveriges mest kostbara invånare.
Någon borde göra en kalkyl för hur mycket Rasmus provokationer kostat samhället i form av uppbrända bilar, polislöner etc.
Senast redigerad av kato85 2022-04-15 kl. 13:54.
Citera
2022-04-15, 13:52
Medlem
Vad gör de ens här i vår demokrati när de inte kan betee sig som människor!?

Ut nu och stäng gränserna för odjur.
Citera
2022-04-15, 13:53
Medlem
JeffHardys avatar
Min kritik riktar sig mot polisen i detta fall. Vilket ingen verkar ha diskuterat. Polisen kan avslå en manifestation som garanterat leder till stökigheter och eller upplopp.

För oss som inte är muslimer är det obegripligt hur man blir helt galen av en bränd bok. Men för dom är det det heligaste som finns. Men skitsamma.

Nu var det tillståndet jag mest ville lyfta.
Tjo flöjt
Citera
2022-04-15, 13:53
Medlem
Cracksmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Okej, jag förstår vad du menar.
Precis, yttrandefriheten ska råda. Men det är mycket i samhället som är lagligt som också är moraliskt förkastligt.
Ser inga problem med provokationen, däremot är det ett stort ekonomiskt problem som vi skattebetalare måste punga ut för varenda gång Rasmus ska provocera.
Det blir ironiskt när en person som klagar på kostnaden för invandrare, själv troligtvis är Sveriges mest kostbara invånare.

Han är dessutom själv invadrare och pedofil så han passar ju bra in med muslimerna.
Citera
2022-04-15, 13:54
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Dom verkar ha vaknat i Rinkeby nu, kaosartade scener där polisen blir dödshotade (live på TikToks) Hittills bara verbalt.

länka tiktok. viktigt att det här sprids och dokumenteras för MSM och regeringen kommer försöka censurera och förringa
Citera
2022-04-15, 13:56
Medlem
Upplopp och stenkastning mot polisen i Rinkeby just nu. Bildäck som ligger överallt.
Citera
2022-04-15, 13:57
Medlem
Cracksmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Upplopp och stenkastning mot polisen i Rinkeby just nu. Bildäck som ligger överallt.

Kan du länka till TikToksen?
Citera
2022-04-15, 13:58
Medlem
ElectroSwings avatar
Finns det live från skäggetorp någonstans?
Citera
2022-04-15, 13:59
Medlem
Cracksmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectroSwing
Finns det live från skäggetorp någonstans?

https://www.facebook.com/StramKurs/videos/351753123636518/

Han är kvar i Rinkeby.

Nu sa SÄPO eller vilka fan de nu är åt dom att "Lasta" så nu ska dom åka igen.
Citera
2022-04-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracksmoker
Kan du länka till TikToksen?

Han sänder live från Rinkeby kravallerna

https://vm.tiktok.com/ZMLV22Qme/
Citera
2022-04-15, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Jag förstår vad du menar. Yttrandefriheten ska råda. Men det är mycket i samhället som är lagligt som också är moraliskt förkastligt.
Någon borde göra en kalkyl för hur mycket Rasmus provokationer kostat samhället i form av uppbrända bilar, polislöner etc.

Är ju inte Rasmus fel att Sverige är fullt av ociviliserade muslimer och inkompetenta poliser. Det här bevisar bara att muslimer inte är kompatibla med Västvärlden. Bildt, Reinfeldt och Lööf mfl bör hållas solidariskt skadeståndsskyldiga tillsammans med det muslimska packet.

Koranen skall brännas framtill att muslimerna lär sig att uppföra sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in