2022-04-15, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeNickolay
Lol, jag har haft invandrare som kompisar i skolan, så jag vet hur mycket skit deras föräldrar låter dom komma undan med 😀

Det vill säga dom kompisarna som fortfarande har någon mamma som är kvar. Ofta har det sluta för många att hon blivit hedersmördad av deras psyksjuka pappa 😀
Jag de har alla mammor som laga mat för de, tar hand om osv

Svenska mammor på krogen, knullar 100 olika män, barnen svälta 😔
Citera
2022-04-15, 13:16
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffHardy
Polisen bör vid det här laget för länge sedan veta vad hans idioti leder till. Hur i helvete kan de ge tillstånd till denna provokation. Hans enda syfte är att uppvigla till upplopp.

Inget försvar till våldsverkarna deras gärningar är helt vidriga. Men för fan sluta ge galningen tillstånd. Låt han stå ensam och leva ut sin psykos.
Usch..
I sverige får man bränna koranen, bibeln eller partiers manifest.
Citera
2022-04-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Men alla muslimer är inte islamister.
Skilj på det.
Islamisterna skall bekämpas och förbjudas, helst.
Muslimer skall inte som grupp dito.
Dessutom är inte muslim samma som troende.
Det finns sekulära personer trots att de föddes som muslimer.
Liksom tex jag som icke troende svensk och född och döpt kristen.
Enkel sett finns det exmuslimer, muslimer och icke-muslimer. Den första gruppen och de väldigt sekulära muslimerna får gärna rota sig i Sverige under förutsättning att de är laglydiga, välutbildade eller arbetstagande (och helst kvinnor). Moderat eller djupt troende, kriminella, studieobegåvade/-omotiverade borde förlora medborgarskapet och utvisas för all framtid.
Om det hade varit så sedan 1990-talet hade vi sluppit det vi såg nu Linköping och Norrköping.
Senast redigerad av PooSausage 2022-04-15 kl. 13:18.
Citera
2022-04-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Varför skulle kristna - oavsett hudfärg - löpa amok och bränna polisbilar i protest mot att Paludan kritiserar islam…?

Läser inte du vad du svarar på? Den person du svarade skrev "muslimer och kristna finns bland våldsverkarna men majoriteten är garanterat inte religösa alls." Då skrev du något om att få ursäkt att kaosa och sen om att du inte såg några vita, det tolka jag som att du menade att bara kristna kan vara vita. Men detta är OT och helt onödigt att diskutera.

Håller dock med dig om att invandrare kaosartat mer osv. Och jag tror inte heller kristna går ut och kaosar om någon bränner bibeln. Iallafall inte i Sverige. Men jag tror oxå inte dom som går ut och kaosar är speciellt religösa för den delen heller.
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Janne
Du missar uppenbarligen poängen med hans tilltag helt och hållet.
Poängen är att vara provokativ så länge tills ingen längre höjer på ögonbrynen för att Mohammed kallas för en gris eller att koranen bränns. Så länge reaktionerna är som dom är så är fanatismen livsfarlig för Sveriges fortsatta utveckling.
Vi kan inte ha människor i landet som blir ap-tokiga av att en bok eldas upp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffHardy
Polisen bör vid det här laget för länge sedan veta vad hans idioti leder till. Hur i helvete kan de ge tillstånd till denna provokation. Hans enda syfte är att uppvigla till upplopp.

Inget försvar till våldsverkarna deras gärningar är helt vidriga. Men för fan sluta ge galningen tillstånd. Låt han stå ensam och leva ut sin psykos.
Usch..
Polisen är maktlösa, bakbundna av lagen. Det är till lagstiftande politiker du ska vända dig. En grundlagsändring måste till om man vill begränsa eller rent av avskaffa yttrandefriheten och på det viset öka stabiliteten och minska risken för att terror och upplopp ens ska uppstå. Om det inte räcker så kanske det även krävs sharialagar för att blidka en våldsam och intolerant befolkning men inte heller det är polisens sak utan politikers.

Lycka till.
Citera
2022-04-15, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Jag de har alla mammor som laga mat för de, tar hand om osv

Svenska mammor på krogen, knullar 100 olika män, barnen svälta 😔

Dom hinner med att vara ute på krogen o flörta o ha kul om dagarna, OCH vara hemma och laga mat till ett gäng väluppfostrade ungar.

Invandrande kvinnor får bara sitta hemma och dö i deras familjs kaos 😔

Barnen bajsar överallt, skriker konstant och använder gardinerna till o klättra och ha sönder allt 😔
Senast redigerad av JudgeNickolay 2022-04-15 kl. 13:21.
Citera
2022-04-15, 13:19
Medlem
Nestor Xs avatar
Citat:
Du missar uppenbarligen poängen med hans tilltag helt och hållet.
Poängen är att vara provokativ så länge tills ingen längre höjer på ögonbrynen för att Mohammed kallas för en gris eller att koranen bränns. Så länge reaktionerna är som dom är så är fanatismen livsfarlig för Sveriges fortsatta utveckling.

För egen del upplever jag alla former av religiösa yttranden riktade mot mig eller någon annan som provokativa. Så även när Paludan säger att Jesus är bäst.
Citera
2022-04-15, 13:20
Medlem
bertil-the-mans avatar
Det handlar väl om man är för demokrati och yttrandefrihet eller inte tänker jag.

Men samtidigt tror jag att många (dock inte jag) som försvarar Paludans yttrandefrihet inte skulle ha några problem med om polisen stoppade islamister från att demonstrera för att Sverige skall bli ett kalifat, bränna svenska flaggor etc.

Yttrandefriheten måste gälla alla, även de som säger saker man inte håller med om alls.
Citera
2022-04-15, 13:22
Medlem
JeffHardys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Du legitimerar våldsverkarna genom att kuva dig, det är det som är grejen.

Citat:
Satan så många dumskallar det finns i detta rike. Ser framemot hans koranbränning i Vivalla, Örebro.

Så ni tycker han gör en bra grej och att polisen borde ge fler dårar möjlighet att reta upp folk.

Ge tillstånd till djurgårdare att bränna bajenflaggor på söder och se vad som händer. Det går säkert lugnt till då.

De som bränner bilar, hotar och attackerar blåljuspersonal och förstör är inget jag försvarar det beteendet är vidrigt och inget som hör hemma i ett civiliserat samhälle. Men inte heller dårar som hetsar en folkgrupp med en given utgång.

Glad påsk alla glada nazister 😘
Citera
Medlem
R5As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
I sverige får man bränna koranen, bibeln eller partiers manifest.

Ursäkta inte de med yttrandefriheten. De finns ingen yttrandefrihet, isåfall censurerar man inte alternativ media som man gör idag.
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
För egen del upplever jag alla former av religiösa yttranden riktade mot mig eller någon annan som provokativa. Så även när Paludan säger att Jesus är bäst.
Bränner de Emil i Lönneberga böcker, då går svenskarna ut och bränner bilar, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in