2022-04-15, 09:53
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpTop
Jasså det var därför.
https://vm.tiktok.com/ZML4TvsUm/

Svensk polis överger sina bilar och utrustning. Vilka jävla muppar. Man förlorar all respekt för polisen och det gör immigranterna med.
Citera
2022-04-15, 09:53
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adelsnabel
Aftonbladet: https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/butiker-haaller-staengt-raedsla-foer-fler-upplopp.kOsCJciTY

"Polisen har inte bekräftat om det finns ett samband mellan upploppen och Paludans framträdanden."

Vad säger man om det? Varför intervjuar journalisterna inte folkmassan för att ta reda på detta om det är oklart?

Polisen har aldrig kunnat räkna 1+1=0 enligt polisen. Det är skrattretande.
Citera
2022-04-15, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBStoffel
Fint att du är med på att svensk medborgaskap (sen 2 år tillbaka) gör att man är svensk.

Du vill inte förstå, men det gör du nog så småningom när kolsäckarna våldför sig på dina barn, såvida du inte är en av dessa som har det i sin natur.

Tills dess, adjö!
Citera
2022-04-15, 09:55
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Är inte Paludan en israelisk agent?

Har läst det någonstans på flashback innan.
Döm själv:
https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2020/09/Framsidabild-Paludan.jpg
Citera
2022-04-15, 09:58
Medlem
HBStoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utmedmena
Du vill inte förstå, men det gör du nog så småningom när kolsäckarna våldför sig på dina barn, såvida du inte är en av dessa som har det i sin natur.

Tills dess, adjö!

Vad är det jag inte vill förstå, att du gör skillnad på folk och folk utan att veta varför?

Var inte personen i fråga själv uppe på tapeten för att talla på barn, men du kanske gör skillnad på folk och folk där med?
Citera
2022-04-15, 09:59
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Linköping och Norrköpingsborna visade att Nazister och deras bokbål aldrig kommer att accepteras! Hoppas Paludan tar hinten.

Bokbål är helt lagligt.
Den som inte accepterar svensk lag uppmanas vänligen att lämna landet.
Citera
2022-04-15, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Polisen skyddar kapitalistiska företräden, i Göteborg satt världens ledare på möte när vänstern kaozade, i Norrköping-Linköpings miljonprogram finns inga stora världsledare, hade detta ägt rum i centrala delarna hade det varit fullt polispådrag eftersom det finns ekonomiska värden att skydda där, det är det det handlar om. I miljonprogrammen bor nästan inga svenskar, hade detta ägt rum i ett villaområde hade poliserna slagit ner folk med batonger, det lovar jag, jag vet hur polisen resonerar, de skyddar de rika och det märks till när det kommer till inbrottsanmälningar, är det stora värden som stulits, då klaras brottet upp omgående, är det ett sketet förrådsinbrott blir det nerlagt.

Jag var utsatt för inbrott där jag visste vem det var, det fanns fullt med fingeravtryck och andra bevis, ändå blev det nerlagt på grund av brist på bevis, jag tillhör inte den rika delen av befolkningen, men blir en miljonärs lägenhet utsatt för invadering så blir det inte nerlagt på grund av brist på bevis, allt handlar om den utsattes status, i miljonprogrammen är statusen på de boende låg, därför står polisen bara och tittar på. Det handlar inte om nån konspiration.

Eller som på en stor ö för några år sedan när polischefen hade inbrott. Fullt med poliser på några minuter samt gripande av de skyldiga tog inte många dagar. Skillnad på folk o folk.
Senast redigerad av expotus 2022-04-15 kl. 10:02.
Citera
2022-04-15, 10:02
Medlem
Duriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Muslimer gör sig själva oanställningsbara genom sina handlingar och befäster sin situation som bidragsberoende livet ut.

Om man vill se det hela från ett annat perspektiv. Muslimer är en enda stor lose-lose situation för sverige.

Dessutom är väl de de enda som har tid med kravaller eftersom ingen jobbar. Jag är så djävla trött på dessa apor vars enda mål är att ställa till med kaos överallt där de huserar.

Ge polisen resurser att slå till hårt, gripa och lagföra. Vi kan fan inte ha det så här längre.

Vattenkanoner, gummikulor, tårgas. Fordon som inte kan "erövras". Ge polisen det dom behöver för att fixa detta.

Orkar inte med ett enda upplopp till.
Citera
2022-04-15, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Du har helt rätt! Dom borde ta med sånna bussar till varenda allsvenska match och ge instruktioner till polisen att krossa pannbenet på första ”Putte” och ”Torsten” som tänder en bengalisk eld eller kastar ett glas mot polisen. Vilken stjärna du är! Shit du borde bli politiker.

Självklart ska de omhändertas om man hoppar och slår sönder en polisbil. Vad lever du i för jävla parallellt universum?! De som tänder bengaler på fotbollsmatcher ska också släpas ut, men det är en annan diskussion. Att förstöra en polisbil är långt mycket allvarligare av många orsaker. Förstår man inte det ska man bara hålla käft.

Man får väl sätta in de krafter som krävs och t.o.m. använda sina vapen om de måste. Polisen måste göra sitt jobb fullt ut annars förlorar de.
Citera
2022-04-15, 10:05
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Personligen tycker jag Paludan är en mupp, men han är extremt effektiv i att visa hur muslimer inte hör hemma i ett sekulärt samhälle.

Håller med.

Bara de största förnekarna blundar för den tickande bomb de utgör.

Men som vanligt så lär man sopa problemen under mattan. Instifta lagar mot koranbränning o hädelse mot islam. Det är ju enklast så…

Med tanke på antalet försrörda polisbilar så borde det vara läge att testa lagen om blåljussabotage o dömma några till maxstraff (fängelse).

Det är hög tid att kasta ut morerna.
Citera
Medlem
Först av allt, jag vill kritisera att myndigheterna, dvs polisen i detta fallet låter denna dansk hålla på som han gör och få tillstånd att bränna koranen. Yttrandefriheten ska tillåta det mesta, men det här är bara ren provokation.

Sedan till muslimerna, jag antar det var muslimer eller möjligen vänsterfolk som löpte amok. Kanske var det kriminella som passade på.

Skamligt beteende, är ni inte mer vuxna än så förtjänar ni fängelsestraff!

Att vandalisera och bränna bilar och krossa fönster vars ägare är helt oskyldiga är inget annat än samhällsfientlig vandalism och terror. Att även attackera polisen är skamligt.

Nu har ni fått Linköping och Norrköping på kartan som problemområden där folk vet att det finns människor som de gärna vill utvisa.

För övrigt, muslimer, ni har invandrat till ett land där religion inte är viktigt. Respektera det. Vi är ateister i Sverige och vill inte ha några religiösa som ska bestämma eller påverka samhället. Håll det privat.
Citera
Medlem
Pedofilen Rasmus och polisen, livvakter är på plats Rinkeby polishus.

Få människor ute. Men sen 12-13 är fredagsbön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in