2022-04-15, 03:53
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Islam skapar kaos vart än i världen man ser
Mer en vildåsna än en man skall han vara. Han skall bråka med alla och alla med han.

Skrivet för mer än 2000 år sedan.
Citera
2022-04-15, 04:20
Medlem
De flyr till Sverige och skyller oftast flykten på kaoset i deras egna hemländer.
De kommer till Sverige och förorsakar kaos. I rimlighetens namn borde dessa "människor" då också fly från Sverige men icket.

Noll självinsikt hos dessa "människor".

Sura är de dessutom över att ukrainskorna som nu flyr till Sverige betraktas med andra ögon än Ahmed från Somalia. Givetvis är det svensk rasism som är grunden till allt detta enl. muslimsk logik.

Jag lovar härmed dyrt och heligt att jag omedelbart konverterar till Islam den dagen jag ser ukrainskorna göra upplopp, hoppa på taket på polisbilar och stjäla poliskläder.
Citera
2022-04-15, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Det går inte ens att diskutera om man inte vet vilka som gjort det. Media kommer alltid dölja sånt här tror jag även om sd sitter vid rodret.

Givetvis inte. Frihetlig media i andra länder sänder ofta reportage för att demokratiskt skildra vad som händer i Swedistan. Om ingen röstade på de partier som skapat situationen så skulle medierna vara annorlunda också, precis som att medierna i Nordkorea inte skulle ha hyllat Kim yong un om styret var annorlunda. Nu vet ju alla att mörkläggningen pågår ändå men, men.
Citera
2022-04-15, 04:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Då kan vi glömma allt vad olja och bensin heter. Så, fram till det att vi har "allt el" (gud vet varifrån vi ska få elen när kärnkraften är avständ)... blir det nog till att hålla sig från frestelsen

Bra! Det ännu bättre, då bli Dampbarnet Greta överlycklig inga fossila bränsel.
Citera
2022-04-15, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585
Jag är glad för att vi inte har et land där polisen börjar skjuta eller misshandla invånarna. Om det är ett bra sätt att få bukt med problemen vet jag inte. Jag tror inte det är någon större andel invandrare som vill ha det sådär heller. Det ser helt fruktansvärt ut.

Det hade varit bra om andra invandrare kunde stoppa de dåliga invandrarna för allas bästa. Det tror jag är enda lösningen. Annars blir det ju krig här med på sikt, det är svårt att få stopp på en våldsspiral även om den sker mellan polis och invånare/vissa invandrare. Det är vad jag tror.

Om inte ens alla svenskar kan lägga (kunde lägga) en lapp i en låda för att lösa problemet så kommer inte en invandrare göra något givetvis i ett främmande land.

Åker du ens till Danmark som är ett grannland och protesterar emot muslimer d.v,s. för demokrati där, nej vilket inte är så konstigt.
Citera
2022-04-15, 04:45
Medlem
Någon eldar upp en bok - varpå flera hundra muslimer sätter igång ett halvt inbördeskrig.

Ja, dessa muslimer är inte de vassaste knivarna i lådan. Därför deras hemländer ser ut som KAOS.

Utvisa patrasken! Allihop!
Citera
2022-04-15, 04:53
Medlem
Istället för att diskutera politik och invandring. Vad har hänt i Norrköping? Det verkar inte som att media kunnat vara på plats och rapportera?
En brandbil fick framrutan krossad, polisbilar förstörda, fönster sönderslagna, spårvagn attackerad, brinnande bilar. Var det inte några som hade snott poliskläder också?
Var ju lite svårt att skilja på vad som hänt i vilken stad.
Det står i nån tidning att det spred sig till fler platser i Norrköping, vilka platser då?
Någon som sett eller vet mer?
Skulle den här koranmannen komma tillbaka på söndag?
Citera
2022-04-15, 05:02
Medlem
Motdemonstranterna lyckades till 100 % både i Linköping och Norrköping stoppa Rasmus Paludans provokationer och Hets mot folkgrupp. Friheten har sitt pris och tillvägagångssättet kan ifrågasättas men framgången är monumental, inget snack om det.!

Prästen som startade kyrkklockorna för bön på torget i Råslätt, så att talet försenades, var mest kreativ utan våldverkan, eloge till honom. Han blev tyvärr anmäld till polisen och en utredning har startats för att klargöra vilka brott han ska anklagas för genom att störa demonstrationen.
https://amp.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/kyrkornas-klockor-storde-extremist
Citera
2022-04-15, 05:08
Medlem
Kan någon berätta vad som finns i det där som ser ut som ett vapenfodral, vilket en lirare snor med sig?

För hade det varit ett gevär hade det blivit ett jävla liv så det är det ju inte.
Citera
2022-04-15, 05:08
Medlem
Är inte showen med koranen liksom menad att provocera och skapa sånt här? Varför får gubben tillstånd när det inte handlar om något annat än att skapa uppror? Varför går muslimer på den enkla?
Hur många har gripits? Om ens någon?
Citera
2022-04-15, 05:10
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Så himla äckligt att se alla bortförklaringar, förmildranden osv från politiker, polisen med flera. Dom har tråkigt, det är synd om dom, dom är kränkta och provocerade, vi har fått tillbaka allt, det har lugnat ned sig fast det brunnit bilar hela kvällen och dom fortfarande är på vakt för bränder och stenkastning långt in på natten.

Hade det varit svenskar, fotbollssupportrar eller invandringskritiker hade det varit heeelt annorlunda och det vet alla. Det hade varit så skandalöst, så fel, så farligt och alla måste hittas och få hårda straff för det här om det ens varit en enda av alla dessa incidenter. Så fruktansvärt vidrigt och hycklande. Dessutom hade polisen gått in och slagits alla i huvudena med batong urskiljningslöst, varit otrevliga och provocerat fram bråk och hindrat demonstrationen och liknande.

Det har du helt rätt i! men äcklas ändå över att man tillåter äcklet Paludan få göra sina manifestationer... han är ju inte rätt person att peka finger om man säger så.

https://www.expressen.se/kvallsposten/dansk-politiker-pekas-ut-sexchattade-med-barn/
Citera
2022-04-15, 05:37
Medlem
Därför att han är svensk medborgare.
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Varför släpper man in den där danskjäveln i landet? Bara idioter får för sig att bränna böcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in