2022-04-15, 02:00
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Morgan Johansson:

.

https://mobile.twitter.com/johanssonmorgan/status/1514661579006091278

🤦

Morgan J verkar dum i hela jävla huvudet eller sitter aset och driver?
Citera
2022-04-15, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Det finns ingen yttrandefrihet i Sverige dock? Jag utmanar dig att förintelseförneka offentligt, gå sök tilstånd hos polisen så får vi se?
Men stora delar av förintelsen har ägt rum. Sant är också att Koranen är en riktig sräpbok som bäst hör hemma i arabvärlden, i papperskorgen eller i vedpannan.
Citera
2022-04-15, 02:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Yttrandefriheten är ingen gråzon.
Den regleras i europakonventionen för mänskliga rättigheter.
Antingen står du upp för den, eller inte.

Det är du som tjatar om Paludan. Jag skiter i Paludan.
Yttrandefriheten skapades just för att människor blev ihjälslagna när de hade fel åsikter.
Du vill reglera friheten, det vill inte jag.
Oavsett hur många polisbilar som blir sönderslagna.

Jag är glad att inte du stiftar lagar i dagens Europa.

Jag har inte nämnt ett skit om att reglera någonting. Börja inte stoppa ord jag inte yttrat i denna tråd i käften på mig nu. Skamlöst.

Jag vill bara att kloak-högern på flashback och idioter som Paludan lär sig lite konsekvenstänk. Ni VET hur det blir när ni eldar koraner i orten och uppviglar så här. Ni VET. Ändå är ni framme och hackar på muslimerna. Det handlar inte om yttrandefrihet. Det handlar om konsekvenstänk. Jag tycker också att Islam är skräp och att inga städer i Sverige ska behöva kaosas sönder för en ondskefull sagoboks skull. Men ni VET ju att det är så här de reagerar. Och att det är för att visa deras rätta ansikten är också skitsnack då de redan gjort det flera gånger förr utan era och Paludans efterblivna provokationer.

Ni VET. Men väljer att antagonisera och trissa upp dem för att ni vill att det ska bli så här. Ni vill egentligen inte Sverige väl. Erkänn.
Citera
2022-04-15, 02:01
Medlem
Citat:
Haha jasså... tänk dig, han grillades, i bilen, förstår du inte? vink vink, blink blink.. jag skulle vara livrädd för att rita bilder...

Jag tror att du...anspelar på...något vidskepligt eller religiöst nonsens...god natt...
Citera
2022-04-15, 02:02
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Varför gör inte Paludan ett intelektuellt bestridande av Islam och teologin? Är det inte mer effektivt för att konvertera folk?

Jo, men Paludan har sitt sätt att kommunicera.
Hans politiska motståndare verkar heller inte så öppna för debatt.
Men statligt finansierade SVT bör absolut överväga en debatt med honom. Motståndare lär inte vara svåra att hitta.
Citera
2022-04-15, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Men stora delar av förintelsen har ägt rum. Sant är också att Koranen är en riktig sräpbok som bäst hör hemma i arabvärlden, i papperskorgen eller i vedpannan.

Men det ska väl inte spela någon roll?
Citera
2022-04-15, 02:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RandyWalker
Är du högerliberal?

Knappast. Jag vet inte vad jag egentligen är ideologiskt längre. Jag känner mig alienerad utav allt och alla. Hela mänskligheten känns som en sjuk självmordssekt vid det här laget. Jag är inte rasist längre. För jag har lärt mig att vara fördomsfull mot hela mänskligheten.
Citera
2022-04-15, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Morgan J verkar dum i hela jävla huvudet eller sitter aset och driver?

Verkar? 🤔 Han har väl kämpat i flera år med att bevisa just det?
Citera
2022-04-15, 02:06
Medlem
Jag är glad för att vi inte har et land där polisen börjar skjuta eller misshandla invånarna. Om det är ett bra sätt att få bukt med problemen vet jag inte. Jag tror inte det är någon större andel invandrare som vill ha det sådär heller. Det ser helt fruktansvärt ut.

Det hade varit bra om andra invandrare kunde stoppa de dåliga invandrarna för allas bästa. Det tror jag är enda lösningen. Annars blir det ju krig här med på sikt, det är svårt att få stopp på en våldsspiral även om den sker mellan polis och invånare/vissa invandrare. Det är vad jag tror.
Citera
2022-04-15, 02:07
Avslutad
Citat:
Om du på riktigt tror att jag vill ha det så här, att jag vill lägga skatteepengar på att städa upp efter att horder av avskräden har dragit fram och förstört så är du antingen extremt korkad eller så insupen i hur du vill att det skall vara så att du inte kan ta in annan information.
Jag vill INTE ha ett samhälle där en stor grupp människor kaosar loss totalt för en laglig kränkning av en religion. Min lösning på det är dock INTE att ta bort den lagliga kränkaren utan att ge lättkränkta pöbeln ett val mellan att acceptera att det är lagligt eller flytta till ett land där det är förbjudet så att risken för att det slår slint i skallen är mindre.

Om de tar varje tillfälle att få kaosa så ska de låsas in tills de ändrat sitt beteende, inte skyddas mot provokation.

Jag vill ha ett land där Life of Brian kan visas på TV utan att en grupp Pingstvänner ger sig ut på torget och eldar upp en brandbil i protest.
Jag vill att Ricky Gervais skall kunna stå på scenen och hånfullt skratta åt konstigheter i berättelser han läser taget ur Bibeln utan att att en hord präster springer ut på en närliggande parkering och hoppar på alla biltak.
Enligt dig är då lösningen att inte sända Life of Brian och att tysta Ricky Gervais?

Men jag håller ju med om att vi inte ska ha teokratiska hädelselagar i Sverige som Putin till exempel infört i Ryssland. Det jag menar är att det finns bättre sätt att yttra sig mot en viss religion än Paludans hetsande. Det enda jag menar är hur kontraproduktivt allt det här är. Fatta. Jag vill heller inte ha Sharia skit här, men det Paludan gör banar ju bara kontraproduktivt vägen för det. Det är det jag menar. Fatta.
Senast redigerad av torstenferdinand 2022-04-15 kl. 02:15.
Citera
2022-04-15, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Problemet är att de förr eller senare kommer ägna sig åt upplopp utan Paludan så vi slipper inte sådant här genom att ta bort Paludan.
Paludans upptåg är ett bra stresstest för det svenska samhället.
Japp.

Paludan är som Vilks.

Visar på det absurda i islam och varför det inte fungerar i en demokrati.

De skapar inte problemet, de tänder bara en ficklampa.
Citera
2022-04-15, 02:11
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Verkar? 🤔 Han har väl kämpat i flera år med att bevisa just det?

Jo så är det. Han har kämpat i många år med att bevisa sin inkompetens och dumhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in