Citat:
Ursprungligen postat av
MandarinSallad
Fruktansvärt jävla tragiskt vad detta land utvecklat sig till. Polisen blir rövknullade av dessa undermänniskor och svensken tycker det är helt okej. Gå in med militär och skjut ner packet och skicka ut 2-3 miljoner bajsfolk och muslimer från landet, det är det enda som kan rädda Sverige.
Man blir otroligt arg, fyfan vad sinnessjukt.
Problemet är politikerna som sätter lagarna och reglerna för hur polisen får agera tyvärr, Polisyrket har det problemet att polis chefen inte får bestämma i dessa situationer, gör han något fel får han/hon smällen utav regeringen och blir avsatt/uppsagd Så han händer är bakbundna, och sedan har vi de regel följande paragrafryttarna på de Poliser som är intärnpoliser åt poliserna "Internal investigation" på engelska som följe regelboken utan hänsyn till situation som som skulle avstänga eller avskeda de poliser so skulle agera mera aggressivt i situationer som dessa.
Personlige hade jag som insatschef skitigt blanka fan i regler och beordrat ett tiotal poliser tungt beväpnade (MP5A eller vad de nu blir, kravall utrustning) in och bara rensa upp för att kunna få ut fordonen och sedan skulle jag vänta på mitt avsked.