2022-04-15, 00:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Paludan är sjukdomen, upploppen symptomet. Ingen paludan, inget upplopp. Syftet är att söndra och att skapa oordning, som inte bara bidrar till motsättningar men också kostar skattebetalarna pengar. Han fick precis som han ville så det är inte mer än rätt att skicka fakturan till honom.

Nej, massinvandringen från mellanöstern och afrika är problemet, Paludan visar på symptomen och det ickekompatibla med vårt land och vårt sätt att leva. Våldet, stenkastandet, brända polisbilar är symptomen som helt bevisar allt detta och det är helt deras eget ansvar.

Det kan ALDRIG vara mitt fel som demonstrerar om någon kommer och våldför sig på min demonstration, oavsett vad jag tycker och demonstrerar för eller emot, du har åt helvete fel och tänker åt helvete fel. Dom som gjorde det här idag borde betala och utvisas från vårt land, ingen annan.
Citera
2022-04-15, 00:43
Medlem
Citat:
Paludan är sjukdomen, upploppen symptomet. Ingen paludan, inget upplopp. Syftet är att söndra och att skapa oordning, som inte bara bidrar till motsättningar men också kostar skattebetalarna pengar. Han fick precis som han ville så det är inte mer än rätt att skicka fakturan till honom.

Inga mena-iter/muslimer, inga upplopp kan man ju i så fall också sägs.

Invandringen och islam är sjukdomen, Pauldan är symptomen.

Men det är inte riktigt så fri- och rättighetet funkar. Utan det är något alla medborgare har. På samma sätt som att konst får utmana och provocera inom lagens gränser så får också åsikter och aktioner göra det.

Och det är statens uppgift att se till att man kan yttra dessa åsikter eller genomföra dom. Hur juvenila dom än må vara.

Det är därför polisen brukar ses som demokratins försvar. Men i det här läget så uppfyllde dom inte sin roll.
Vilket är tragiskt för polisen.
Senast redigerad av Stegbil 2022-04-15 kl. 00:46.
Citera
2022-04-15, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Den enda pedofilen i detta sammanhang är Paludan. Den enda förlusten är att polisen närvarat. Han borde stått i skäggetorp centrum utan skydd och tagit konsekvenserna av sin "yttrandefrihet" som den tuffing han är.

Du har avslöjat dig själv som en pedofildyrkande lögnare.
Citera
2022-04-15, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Jag tycker mitt land är totalt förstört på många sätt, med ditt resonemang skulle jag kunna kasta sten, våldföra mig på folk och vandalisera och bränna polisbilar och bete mig precis hur som helst, det vore förståeligt.
Håller med!
Citera
Bannlyst
Citat:

Islam är cancern, vart skickar vi fakturan för alla förstörda hus, sjukhus räkningar och bilar?

Deras föräldrar kanske vill betala för det där?

Vad sägs om att varenda invandrad förälder ifrån Linköping, Norrköping och Whatever the last place was, tar o betalar tillbaka svenska staten runt omkring 15 lax?
Senast redigerad av JudgeNickolay 2022-04-15 kl. 00:46.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Sedan när har dessa "val" ändrat på någonting...?
Så du menar att det inte har någon betydelse vem som styr i Sverige?
Citera
2022-04-15, 00:45
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Då kan Paludan bränna koranen utan poliskydd. Paludan vill uppnå just detta, dvs upplopp, det är därför han gör det. Med polisskydd. Ta bort hans polisskydd och vi slipper sånt här.
Problemet är att de förr eller senare kommer ägna sig åt upplopp utan Paludan så vi slipper inte sådant här genom att ta bort Paludan.
Paludans upptåg är ett bra stresstest för det svenska samhället.
Citera
2022-04-15, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Hade varit ännu pinsammare om alliansen var offensiv ju.

Jo men det var dem.. dem hann med en o annan våldtäcktsräd och massakrer... man försökte såklart ljuga bort det men det slutade med att det fanns egna visselblåsare och då var man ju tvungen att åtala.. undrar vad som hände med visseblåsarna.. fan, det finns ju vita människor som inte är lömska, bedrägliga och utan dolda agendor trots allt?

Mer om hur den humanistiska vita delen av världen försökte först begrava storyn för att sedan åtala visselblåsaren kan man läsa här:

https://en.wikipedia.org/wiki/David_McBride_(whistleblower)

white man strikes again!
Citera
Medlem
Frågan är varför svenskarna inte skjuter ihjäl dom som sätter deras land i brand.
Hela världen undrar varför.
Hela världen hade klappat händerna om vi rensade upp på allt pack.
Endast bly biter på fienden, precis som när Finland blev invaderade av Ryssen.
Citera
Medlem
Svensk polis backar pinsamt och se och dom ska vara krigsplacerade
Citera
2022-04-15, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Så du menar att det inte har någon betydelse vem som styr i Sverige?

Klart det har, men sossarna vinner alltid och kommer så fortsätta göra. De har majoriteten av muslimerna på sin sida, i den takt muslimerna avlar fram ungar har sossarna fått ett större stöd. Det är nu eller aldrig i detta valet!
Citera
2022-04-15, 00:47
Medlem
Poliserna irrar omkring i skyddsutrustning utan att göra något, igen.
Härligt när det händer något, påsken är så lång och tråkig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in