2022-04-15, 00:06
Medlem
henkesss avatar
Skrämmande att se i såna här trådar att det alltid finns några få muslim älskare, som sitter och försvarar när kaos muslimerna gör sånt här. Det är alltid lika pinsamt att se.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Att anordna bokbål leder inte utvecklingen framåt till något gott.

Jo det gör det.
Det leder till att lagen om yttrandefrihet kan skärpas ännu mer.
Kanske att vi kan dömas till fängelse för att störa ett torgmöte. Vi får se vad det kommer för gott ur detta.

Bokbål är förresten helt lagligt.
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222
Ack ty om ändå jag hade varit lika snygg som Emil Hagberg. Nationella män 😂😂😂 typ 2 diabetes looken klär er.

Fick Googla för att se vem det var och han såg ut som en arisk variant av Jada Pinkett Smith typ. Jag hade...
Citera
2022-04-15, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Min kam drar de som inte kan behärska sig över sig.

Och det är bevisligen fler än du tror. Fler än jag tror - när EN idiot kommer för att tala, kunde alla rättrådiga och sansade manat till ignorans, men det skedde ju inte. Istället är det hundratals som kravallar så att poliser måste till sjukhuset och deras fordon är saboterade.

Sen att polisen borde agerat annorlunda är uppenbart. Dom är ett offer för landet mellanmjölk. Men nej, här finns ingen "rimlig" islamism inom synhåll. Ditt försvar av den där religionen klingar tomt.

Fast du dömer ju uppenbarligen alla muslimer baserat på vad vissa individer gör. Det är inte rätt enligt mig och leder enbart till att spä på mer hat mellan folkgrupper.

Sen är det inte i första hand islam jag försvarar, utan religionsfrihet.
Citera
2022-04-15, 00:07
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serdukatten
Skulle bli big nono från Rwanda, huvudsakligen ett kristet land...få muslimer (ett trevligt land dessutom).
Ett muslimskt land som UAE skulle inte ta i dem med tång ens, trots att de är muslimska bröder. De är kloka nog att förstå att det bara skulle ställa till med problem.

Kim Jong-un kanske skulle överväga för 100K kaniner 🤣

Rwanda tar i alla fall emot UKs asylsökande, de flesta muslimer. Tror det är en fråga om vad man betalar bara
Citera
2022-04-15, 00:08
Medlem
Kedoslavs avatar
In med militären och låt dom skjuta om de behövs, vad väntar dom på ? Ännu ett polismord som i somras ?
Citera
2022-04-15, 00:09
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Skrämmande att se i såna här trådar att det alltid finns några få muslim älskare, som sitter och försvarar när kaos muslimerna gör sånt här. Det är alltid lika pinsamt att se.

Det var inte ens muslimer i Norrköping
Citera
2022-04-15, 00:09
Medlem
Det här är människor som har det svårt, tror
ingen som har ett arbete att gå till håller på så där, integrationsproblem och produktionen behöver inte outbildad arbetskraft.
Socialbidrag och att de känner sig värdelösa.
Vilken häxbrygd,
Dansken vill cyniskt värva röster till sitt nationalist parti.
Citera
2022-04-15, 00:10
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222
Ack ty om ändå jag hade varit lika snygg som Emil Hagberg. Nationella män 😂😂😂 typ 2 diabetes looken klär er.

Paludan är född i Danmark men är i Sverige.
Kan det bli mer mångkulturellt?
Citera
2022-04-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Pedofilen Rasmus ska besöka Rinkeby och Vivalla. Jag hoppas ingen kommer dit. Han är en bekräftelsehora.

Vet du när han kommer till Rinkeby eller hur man kan få info om det?
Citera
2022-04-15, 00:11
Medlem
Bom de tog över stadsdel via upplopp!
Citera
2022-04-15, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkes21
Nu var det en sketen pedofilbok det handlade om, så ingen förlust att bränna upp den.

Den enda pedofilen i detta sammanhang är Paludan. Den enda förlusten är att polisen närvarat. Han borde stått i skäggetorp centrum utan skydd och tagit konsekvenserna av sin "yttrandefrihet" som den tuffing han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in