2022-04-14, 23:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Vad gjorde Morgan Johansson för fel? Var ej han som fattade beslutet att ge tillstånd till sammankomst för Paludan.

Nej, det gjorde grundlagarna din åsna.
Citera
2022-04-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
...och allt det här blir knappt en skandal eller stor händelse i Sverige, för att det ska mörkas och vara politiskt korrekt. Alla ser hur illa det här är med stulet polismaterial med mera, våld och stenkastning, massor av förstörda polisbilar, men inga upprörda artiklar, inga krönikor om hur farligt och fel det här är. Man blundar för att det inte passar ens agenda och nämner hellre den som demonstrerade och hade all rätt till detta som problemet, han var det minsta problemet idag om man har ögon att titta med.

Ju mindre som skrivs desto mindre risk att Saudi ser att Sverige missköter muslimer och inte respekterar koranen till fullo. Gör vi Saudi arga är det slut med "billig" bensin. Om vi tyckte det var dyrt innan - vänta bara

Det är nog rätt bra att vi får allt mer elbilar trots allt
Citera
2022-04-14, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Inte alls. Ni piskar upp detta och förstorar det. Vad jag kan se i de två klipp som cirkulerar är det väl inte ens så många som 70 aktiva våldsverkare här? 3 stycken slår sönder polisbilarna medans andra barn står bredvid och hejar på. Hur många dog ikväll?
Är det vad du väntar på? Det kommer att hända tids nog, vänta bara, du är tyvärr för korkad för att inse allvaret i det hela och vad framtiden kommer att bringa.
Senast redigerad av Henkes21 2022-04-14 kl. 23:58.
Citera
2022-04-14, 23:57
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Modig poliskår vi har i Sverige! NOT

https://imgur.com/a/UytQeRs

sossarnas sverige 2022
Citera
2022-04-14, 23:57
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Alla tjänar på det.
Hur tror du världen hade utvecklats de senaste 1000 åren om ingen fick kritisera religion?
Vilka länder har kommit längst i sin utveckling?

Sitt inte och önska dig tillbaka till stenåldern.

Att anordna bokbål leder inte utvecklingen framåt till något gott.
Citera
2022-04-14, 23:58
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Är du ej läskunnig? Jag skrev polisen, inte Paludan.

Fullständigt läskunnig, däremot kan jag dra slutsatsen att du saknar läsförståelse vilket bevisats flertalet gånger i tråden. Min del i denna diskussion är avslutad.
Citera
Medlem
Citat:
Skrämmande att det finns svenskar som dyrkar en nazist och pedofil-bög som Paludan. Ni borde flytta till Danmark. Linköping visade att er sort vill vi ej ha här.

Dom flesta skiter nog i Paludan! Det är blatte-ghettona som ogillas
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
sossarnas sverige 2022

Det var bara en tidsfråga innan polisen gick ner på knä inför dessa avarter.
Citera
2022-04-14, 23:59
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Man kan inte dra alla muslimer över en kam, bara för att ett gäng arga unga män kaosar loss så fort något sånt här händer.
Min kam drar de som inte kan behärska sig över sig.

Och det är bevisligen fler än du tror. Fler än jag tror - när EN idiot kommer för att tala, kunde alla rättrådiga och sansade manat till ignorans, men det skedde ju inte. Istället är det hundratals som kravallar så att poliser måste till sjukhuset och deras fordon är saboterade.

Sen att polisen borde agerat annorlunda är uppenbart. Dom är ett offer för landet mellanmjölk. Men nej, här finns ingen "rimlig" islamism inom synhåll. Ditt försvar av den där religionen klingar tomt.
Citera
2022-04-15, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
UAE är ett musilmskt land? Vart har du fått det ifrån? Skulle dem vara en lydstat till sionister om dem var ett muslimskt land? Det ENDA muslimska landet du kan påstå är muslimskt är Afghanistan just nu under talibernerna. Alla andra "muslimska" länder är lydstater till .. just det, sionisterna.

Blalala 🥱
Citera
Medlem
PutinKnullarGets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Sossarna har dock garderat sig bra med att ha merpartern av muslimerna vid sin sida. Om 20 år är de ensamma i riksdagen.

Du ha helt rätt. Men åk ut i Sverige och lyssna på äldre sossar. De kommer att hålla med oss. Sossarna behövdes i Sverige en gång i tiden. De nya sossarna har tyvärr bytt fot och borde egentligen byta namn om man skall vara helt ärlig. Jag tror inte att varken PA Hansson eller Branting hade känt igen partiet eller ens kallat dessa sossar. Tyvärr, för ideologin, den som en gång var, är alldeles utmärkt för vår själ. Jag är dessutom inte helt emot invandring. Men den får inte vara större än ett par tusen per år och måste vara från närområden. Helst folk runt Baltikum och den brittiska övärlden. Det finns exempelvis många ansikten hos en del ukrainare som skulle passa i vår miljö. Medan andra inte alls. Sossarna har dock spelat ut sin rätt att styra vårt land, i alla fall i det skicket de är idag.
Citera
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Bara för att jag inte runkar av dig buhu du ha olika tänk mot mig och mina bröder då måste du vara en såsse

Kommer det alltid med territoriet att suga omskuren kuk om man stödjer sossarnas kaospolitik?

Frågar åt en vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in