2022-04-15, 00:01
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222
Ingen vill leva i din jävla fascist utopi förutom du och dina incel vänner.

Att med hot och våld hindra någon att yttra sin åsikt kallas fascism.

Så det är något oklart om du stöder yttrandefriheten eller upploppen?
Citera
2022-04-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Att anordna bokbål leder inte utvecklingen framåt till något gott.
Nu var det en sketen pedofilbok det handlade om, så ingen förlust att bränna upp den.
Citera
2022-04-15, 00:03
Avslutad
Ni som påstår att Paludan skulle göra något olagligt, läs detta högt för er själva tills ni fattar.

Citat:
Sammankomsten genomfördes utan våldsamma ordningsstöranden. Ingen person har skadats, gripits eller omhändertagits i samband med insatsen.

En förundersökning rubricerad som störande av allmän sammankomst har upprättats. Anledningen till detta är det finns misstanke om att höga ljud sattes igång för att störa den allmänna sammankomsten. Polisen kommer att utreda den enskilda händelsen.

Polisen har granskat material från den allmänna sammankomsten och det finns ingen misstanke om några andra brott.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2022/april/14/14-april-1509-polisinsatskommendering-jonkoping/
Citera
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Någon som kallar sig för muslim är inte per automatik en allahu akbar-skrikandes terrorist som kapar en lastbil och mejar ner folk på en gågata. Det hoppas jag att du förstår.

En kristen kan vara en random svensk som är "kulturellt" kristen, eller en sjundedagsadventist som är vegetarian och firar sabbat. Förstår du skillnaden?

Man kan inte dra alla muslimer över en kam, bara för att ett gäng arga unga män kaosar loss så fort något sånt här händer.

Man kan och man skall dra alla över en kam.
Citera
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
undrar vad som kommer hända då med tanke på att vi har 3.5 miljoner sand/negers som går på socialbidrag/ +useless eater inom stat o kommun , når inflationen sticker iväg + kommunerna drar ner på sina utgifter , just saying, kanske den perfekta stormen till valet i september
Hur räknar du nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Pedofilen Rasmus ska besöka Rinkeby och Vivalla. Jag hoppas ingen kommer dit. Han är en bekräftelsehora.
Förstår ingenting en profil bränner upp en pedofilbok.. vart är världen på väg
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Vad i helvete är detta? Ett skämt?

(Videon visar poliser som kastar sten.)

Jag håller med. Det tyder på att någon verkligen tryckt på kaosknappen för den här kommenderingen. I bästa fall hade man inkompetenta befäl - I värsta fall fick de order att släppa tömmarna för att vi inte ska reta Saudi. Med resultat att vissa idioter i kåren tog sig vansinniga friheter.

Nåväl, bensinen håller nog samma pris imorgon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Usch, jag anade att du eventuellt kunde vara en bitter gammal sosse. Sexigt...

Ack ty om ändå jag hade varit lika snygg som Emil Hagberg. Nationella män 😂😂😂 typ 2 diabetes looken klär er.
Citera
2022-04-15, 00:04
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinKnullarGet
Du ha helt rätt. Men åk ut i Sverige och lyssna på äldre sossar. De kommer att hålla med oss. Sossarna behövdes i Sverige en gång i tiden. De nya sossarna har tyvärr bytt fot och borde egentligen byta namn om man skall vara helt ärlig. Jag tror inte att varken PA Hansson eller Branting hade känt igen partiet eller ens kallat dessa sossar. Tyvärr, för ideologin, den som en gång var, är alldeles utmärkt för vår själ. Jag är dessutom inte helt emot invandring. Men den får inte vara större än ett par tusen per år och måste vara från närområden. Helst folk runt Baltikum och den brittiska övärlden. Det finns exempelvis många ansikten hos en del ukrainare som skulle passa i vår miljö. Medan andra inte alls. Sossarna har dock spelat ut sin rätt att styra vårt land, i alla fall i det skicket de är idag.
Den skakar jag tass på.
Citera
2022-04-15, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Vad i helvete är detta? Ett skämt?

(Videon visar poliser som kastar sten.)
fakenews det var polisuniformer som blev stulna igår , kan omöjligt vara riktiga poliser..,
Citera
2022-04-15, 00:05
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Massa poliser lägger benen på ryggen. Oklart vad dom springer ifrån.

https://youtube.com/shorts/8fkUqL_1WAk?feature=share

omgruppering, rätta till hästsvansarna och sen fram med saft och bullar
Citera
2022-04-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutinKnullarGet
Du ha helt rätt. Men åk ut i Sverige och lyssna på äldre sossar. De kommer att hålla med oss. Sossarna behövdes i Sverige en gång i tiden. De nya sossarna har tyvärr bytt fot och borde egentligen byta namn om man skall vara helt ärlig. Jag tror inte att varken PA Hansson eller Branting hade känt igen partiet eller ens kallat dessa sossar. Tyvärr, för ideologin, den som en gång var, är alldeles utmärkt för vår själ. Jag är dessutom inte helt emot invandring. Men den får inte vara större än ett par tusen per år och måste vara från närområden. Helst folk runt Baltikum och den brittiska övärlden. Det finns exempelvis många ansikten hos en del ukrainare som skulle passa i vår miljö. Medan andra inte alls. Sossarna har dock spelat ut sin rätt att styra vårt land, i alla fall i det skicket de är idag.

Jag håller med helt, det måste vara stopp för bidragsinvandring. Arbetskraft invandring är bra, så länge alla rättar sig i ledet och följer lagar, demokrati och yttrandefrihet. Chans till utvisning ska dansa på en jävligt tunn tråd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in