2022-04-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Fast 25 åriga transkillar ser inte ut & låter inte som trovärdiga 25 åriga kevinnor trots rätt personlighet, detta blir problemet för oss straighta karlar.

Eftersom Märtha är så in i bomben okvinnlig så gör ju programmakarna rätt som matchar henne med fritänkande gossar som vill ha detta, ni som känner avsmak ska inte behöva offra er för hennes utseende hon har ju ingenting gemensamt med män med din kvinnosyn heller med hoppet om den eventuella primitiva attraktions-kraften i sängen ska blomma och sedan räcka, men det äktenskapet kommer bli lika kortfattat med honom som vill felvända på hennes personlighet till nån slags trad-wife, störst chanser har hon om hon träffar han som jag beskrev här (FB) Gift vid första ögonkastet

Byggar-Bob i all ära. Antagligen hade hon passat ännu bättre med en Mikael Persbrandt typ men de är ovanliga numera. Så visst. Byggar-bob må vara mer realistiskt.
Citera
2022-04-14, 22:06
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostbert
Tycker att Axels frisyr i kombination med det enorma skägget och stilen på glasögonen blir ”för mycket” och ser ”muppigt” ut. Matchar ändå hans påfrestande personlighet väl.

Om jag bara fick använda ett ord för att beskriva hans stil är ”fjällräven” det första som poppar upp i skallen. Och det menat i en muppig bemärkelse om det inte framgick.
Citera
2022-04-14, 23:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Hon Louise ser ju ut som Roland Jansson (känd från bl.a. Sällskapsresan) med peruk, tycker ni det är snyggt?

Och nu kan ni tacka alt. förbanna mig för att ni inte kommer kunna unsee detta
Det fanns en viss likhet i ögonavstånd

7/10 på fusiform face skalan
Citera
2022-04-14, 23:20
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Om jag bara fick använda ett ord för att beskriva hans stil är ”fjällräven” det första som poppar upp i skallen. Och det menat i en muppig bemärkelse om det inte framgick.

Han hade ju inga läppar heller...utseendet är det första man går på. Allt annat är nonsens!
Citera
2022-04-14, 23:41
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Han hade ju inga läppar heller...utseendet är det första man går på. Allt annat är nonsens!

Åh nej det tänkte jag inte ens på. Tror hans generella blodfattighet liksom maskerade det.

Så är det absolut. Sen finns det såklart folk som gillar gingers; en av mina bästa vänner tycker det e hett som tusan och kan ej motivera varför. Rödlätta tjejer är nått annat för de kan vara riktigt vackra.. men för mig är det något väldigt feminint över att ha den kulören. En fördom jag försöker jobba på men som är djupt rotad.

Gillar mustiga Mauri och Ed Sheeran jättemkt så en bra personlighet kan absolut hjälpa men tror tyvärr inte Axel har en sådan.
Citera
2022-04-15, 05:27
Medlem
Citat:
Nu har jag inget emot en god öl vid ett väl valt tillfälle bara så det var sagt. Men ja, det blir nästan lite för tragikomiskt för att vara en genuin matchning. Antingen har produktionen stor humor eller så är de verkligen såhär naivt pantade att de inte ser igenom den politiskt korrekta ängsligheten hos båda i det här paret.
Och då borde deras kompetens ifrågasättas för det här har potential att bli en sällan skådad emotionell skitstorm.
Sådana har ju trogna fans med skräckblandad förtjusning bevittnat förr. Vem har glömt den jordnära goa göbben med Ikea-bagen som blev tvärdissad redan från första ögonkastet? Att de inte såg den komma förblir för mig en gåta i mänsklig dumhet. Hon kräktes ju i munnen när hon såg den snälle stackarn dricka öl.

Obs att jag lovar att be alla kränkta woke-feminister om ursäkt om jag har fel och det har jag haft förr; jag trodde inte en sekund på snygg-Maxine å skalle-per men se där fick jag allt bita i det sura äpplet!

Men finns det verkligen kvinnor som på riktigt attraheras av det? Det måste ju vara spelat? Sen hur man kan vara sån oerhörd people pleaser att det övergår i att bruka våld på sig själv är ju skogstokigt. Snacka om helt fel prioriteringar när det handlar om kärlek.

Citat:
Åh nej det tänkte jag inte ens på. Tror hans generella blodfattighet liksom maskerade det.

Så är det absolut. Sen finns det såklart folk som gillar gingers; en av mina bästa vänner tycker det e hett som tusan och kan ej motivera varför. Rödlätta tjejer är nått annat för de kan vara riktigt vackra.. men för mig är det något väldigt feminint över att ha den kulören. En fördom jag försöker jobba på men som är djupt rotad.

Gillar mustiga Mauri och Ed Sheeran jättemkt så en bra personlighet kan absolut hjälpa men tror tyvärr inte Axel har en sådan.

Ed Sheeran och Mauri hade haft det svårt att få kvinnor om de inte vore framgångsrika. Å andra sidan gäller det de flesta männen. Med tjock plånbok kan man se ut hur f*n som helst.
Citera
2022-04-15, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Så du har en crush på Raw Freddan?

Jag hör hur han skriker sitt avgrunds-Raw-Man-vrål att han lyckats sexa in sig hos dig, med sin tantra-sexuella-Raw-Man approach.

ÄNTLIGEN Raw-Freddan! En tittare på flashback har gått igång på dig.

Återuppta dessa Raw-Man-kurser igen Freddan. Du kan göra män som inte är attraktiva till sexuellt attraktiva, genom att de gråter, skriker ut avgrundsvrål, tantra-kramar varandra, gråter, gosar och blir ömt klappade av andra män som deltar i kursen för att bli mer sexiga.
Jag skulle inte kalla det crush men vem skulle du själv välja att ligga med om du måste ta någon i programmet? Jag kan tänka mig RawFreddan i sängen, intensiv: känns DET HÄR bra? Jag skulle vilja komma NÄRA dig, KÄNNA din kropp. Är det HÄR skönt? Etc. Samtidigt som han är mycket hängiven och inriktad på min njutning. För övrigt så tycker jag att ditt dissande av olika sorters manlighet säger mer om dig och dina erfarenheter än om dom du beskriver.
Citera
2022-04-15, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor2
Jag håller med dig. Tror också att han mest testar just nu och sedan kommer att gå vidare till ett "vanligt" tjänstemannajobb med familj och hund i en förort och trivas bra med det!

Hon kommer att hänga på vinbarer i city och eventuellt träffa en man som redan har gjort familjegrejen och har vuxna barn. De kommer tillsammans att utforska Vietnam, Sydamerika och sedan landa på franska rivieran.

Seriöst, tror jag att Axel är mer giftasmaterial än hon, bara han växer till sig lite och ja, han är faktiskt riktigt snygg i rätt klippning och utan de glasögonen som han har i programmet!
Håller med! Det är något lite vilt över henne tycker jag, och är man 33 år och så ointresserad av barn så lär man ha bestämt sig. Eller så blir hon en av dom som åker till en klinik när hon är 45 och skaffar sig en liten.
Citera
2022-04-15, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
Jag skulle inte kalla det crush men vem skulle du själv välja att ligga med om du måste ta någon i programmet?

Louise såklart. Fast konkurrensen är inte så hård. En skogsmulle och en transa.
Citera
2022-04-15, 08:47
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Ed Sheeran och Mauri hade haft det svårt att få kvinnor om de inte vore framgångsrika. Å andra sidan gäller det de flesta männen. Med tjock plånbok kan man se ut hur f*n som helst.

Nu har jag för mig att Mauri är gay men skitsamma eg, förstår din poäng och så är det ju givetvis. Och ja, en rik snubbe har ju ett annat utgångsläge verkar det som om man ser sig omkring. Axel såg inte så rik ut men fick inte med mig vad han arbetade med.
Citera
2022-04-15, 09:00
Avslutad
Citat:
Nu har jag för mig att Mauri är gay men skitsamma eg, förstår din poäng och så är det ju givetvis. Och ja, en rik snubbe har ju ett annat utgångsläge verkar det som om man ser sig omkring. Axel såg inte så rik ut men fick inte med mig vad han arbetade med.
Han är dataingenjör. Har antagligen bra lön men med de priser som är i Stockholm betyder det inte mycket.
Citera
2022-04-15, 09:11
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Han är dataingenjör. Har antagligen bra lön men med de priser som är i Stockholm betyder det inte mycket.

Aha tack för info! Nåväl, då har han kanske lite para iaf men tveksamt om det räcker för att hålla Märtas eld brinnande. Möjligtvis om de bara kommunicerar via swish under själva experimentet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in