2022-04-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Skrämmande att det finns svenskar som dyrkar en nazist och pedofil-bög som Paludan. Ni borde flytta till Danmark. Linköping visade att er sort vill vi ej ha här.

Linköping visade? Nä du, några narcisister visade hur dom vill styra i samhället och samhället rättade sig efter dom. Pedofiler var säkert några av dom och kanske bögar också men det kan dom inte visa öppet för då blir stenkastningen riktad mot dom själva
Citera
2022-04-14, 23:36
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bertil-the-man
Det kan ändras om vi vill. Vi är en demokrati. Medborgarskap kan även dras in! Bara fantasin sätter gränser!
Inte utan omval, nej .. då S/MP/C anser att man ska få medborgarskap direkt och på stående fot, bara man är röstvärdig för vänstern.
Citera
2022-04-14, 23:37
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Lugna ner dig nu. Bara för att du får mothugg i din xenofobi betyder det inte att alla är dina fiender.

Fick ni lära er det vid Södertörn?
Ja eller vart gick du din utbildning som Socialdemokraterna/LO bekostade?
Skriver du genom Inte rasist men?

Hur mycket snyltar du på arbetarna för den "goda" sidan?
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Man kan inte direkt snacka om yttrandefrihet med tanke på censur som skett sedan 2020 i samband med pandemin och Ryssland.

värre kan det nog bli. trots att det är sossarnas sandnegrer som ballar ur så kommer de försöka få det till "destabilisering" med undertonen att det är utländsk makt inblandad. och sen ryker ännu mer av alternativmedia (a'la swebbtv, granskning sverige) tills endast vänsterliberal media finns kvar för att förtiga och ljuga.
Citera
Medlem
PutinKnullarGets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja det är väl folket som röstat för att bidragsbabben ska komma. Börja där! Vad röstar du själv?
AfS i nästa val. Tidigare Moderaterna, KD eller SD. Har du ett bättre förslag så säg till. Du själv?
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Skrämmande att det finns svenskar som dyrkar en nazist och pedofil-bög som Paludan. Ni borde flytta till Danmark. Linköping visade att er sort vill vi ej ha här.

Jag försvarar inte det Paludan säger.
Jag försvarar att han får säga det.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:

Mer skrämmande att du föraktar yttrandefrihet. Hade han bränt en bibel hade ingen protesterat. Men vissa sagoböcker ska alltså försätta åsikts- och yttrandefrihet ur spel? Flytta till Irak eller liknande land om det inte passar sig.
Citera
2022-04-14, 23:38
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Det låter bra!
Har du några konkreta förslag på hur det ska gå till?

Hur man rent konkret ändrar en lag? Nej, jag är inte jurist tyvärr. Men självklart kan man ändra lagar! I Danmark tex har man ändrat lagen så att man blir av med medborgarskapet om man varit med i en terrororganisation. Rent teoretiskt kan man ta tillbaka medborgarskap om man varit med i en schackklubb med, finns liksom inga gränser för vad man kan göra!
Citera
Medlem
YP4XQs avatar
En liten försmak, snart i alla orter där de står motsagda - dvs tvingas följa svensk lag. Där kommer de kaosa, de börjar bli många och fler blir dem varje dag...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Javisst. Och om jag skriver ett brev till dig att jag ska tortera dig till döds och våldta hela din familj om du inte ger mig 2 miljoner, så har jag inte hotat dig. Jag har bara skrivit ord.

Förstår inte vad utpressning har med en demonstration att göra..Upploppet i Linköping visa bara hur kriminella få härja fritt i samhället utan att samhället biter tillbaka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Javisst. Och om jag skriver ett brev till dig att jag ska tortera dig till döds och våldta hela din familj om du inte ger mig 2 miljoner, så har jag inte hotat dig. Jag har bara skrivit ord.

Fan snackar du om, du är ju dum i huvudet.
Citera
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Spelar ingenroll, Dom som är svenska medborgare kan du aldrig skicka hem.

Tragiskt men sant..

Skjut, gräv, tig borde fungera för dessa som inte går att skicka hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in