2022-04-14, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeNickolay
Jo, jag vet att de är för dumma i huvudet för att förstå. Ibland kan jag naivt tänka att det är en språkbarriär emellan, men sen påminns jag bara om att de är mindre medveten 😞

Tror det går o lösa om man separerar på dom mer, så att dom inte kan sitta och trigga varandra om allt skulle handla om rasism.

Tror att det är bättre att ha dom samlade så man vet vilka områden man ska undvika
Citera
2022-04-14, 23:16
Medlem
En fråga, Kan de här vara historiens våldsammaste upploppen i Linköping?

Kan inte minnas något annat upplopp...
Citera
2022-04-14, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Sa din negermake åt dig att skriva det där?

Nej faktiskt min hel svenske make😊
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Han visar att islam inte är kompatibel med västländer. Glöm inte de hatpredikanter som fördömer kvinnors frigörelse och homosexuella varje vecka i källarmoskéer (på arabiska, naturligtvis) och för detta understöds av såväl främmande makts ekonomiska bidrag samt svenska statens föreningsbidrag. Det här handlar om mer än att vid ett enskilt tillfälle bränna en bok.

Islam behöver en reformation där stat och religion frigörs från varandra, likt den vi hade inom kristendomen. Men det var inget som kom till genom att elda böcker.
Citera
Medlem
Detta arabiska och negroida islamist-slödder har än en gång visat att de inte hör hemma i ett västerländskt, civiliserat samhälle. Borde utrotas i koncentrationsläger eller skickas hem till de efterblivna rövhåls U-länder som de avlats från.
Citera
Medlem
Citat:
Du föreslår på allvar att vi ska slopa yttrandefriheten eller?? Om jag ogillar vänsterpartistiska talare och går ut och bränner ner en skola varje gång jag hör en. Bör vi då förbjuda vänsterpartistiska talare eller bura in mig? Ärthjärna
åh, din hjärna är ju värre än en guldfisk.

Att gå runt och bränna i sig är ju helt sinnes. Spelar ingen roll vad det är. Bränna en koran, en bibel, putiNs ansikte, israels flagga, eller vad det kan vara. Du tar det till något helt annat som är orelevant
Citera
2022-04-14, 23:18
Bannlyst
Citat:
Tror att det är bättre att ha dom samlade så man vet vilka områden man ska undvika

Du. I cant fucking argue with that.. ^^

Du har helt rätt där.

Jag vill bara se om det går o få kvinnorna där o känna sig lite mer hemma.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Sant.

Nä, det var bara ett skämt. De som kaosar är de som inte kan ta att man eldar upp deras heliga bok. Men i Sverige får man göra det.
Citera
Medlem
Skjut.
Citera
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Läst fallet i åstorp där två bröder tog sönder fönsterrutan hos en man och han tog sitt gevär och sköt ihjäl båda bröderna?

Gubbens frid hade störts och han fick ynka år för dubbelmordet.

För att prata bebis språk då

Ja, då håller vi med varandra. Det är ju precis vad jag säger. För att man blir kränkt eller störd så innebär det inte att man har rätt att ta någon av daga eller begå våldsamma handlingar.

Vad är det du försökte ha sagt förutom att diskutera en händelse som inte har med tråden att göra?
Citera
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Man provoceras av olika saker.

Så är det. Men det finns kanske inget som kan provocera en svensk lika mycket som en muslim blir provocerad när man eldar upp hans sagobok.

Eller så blir vi svenskar lika provocerade men uttrycker det på ett annat sätt, starta ett parti, försöka påverka vänner eller skriva på Flashback
Citera
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Problemet är politikerna som sätter lagarna och reglerna för hur polisen får agera tyvärr, Polisyrket har det problemet att polis chefen inte får bestämma i dessa situationer, gör han något fel får han/hon smällen utav regeringen och blir avsatt/uppsagd Så han händer är bakbundna, och sedan har vi de regel följande paragrafryttarna på de Poliser som är intärnpoliser åt poliserna "Internal investigation" på engelska som följe regelboken utan hänsyn till situation som som skulle avstänga eller avskeda de poliser so skulle agera mera aggressivt i situationer som dessa.

Personlige hade jag som insatschef skitigt blanka fan i regler och beordrat ett tiotal poliser tungt beväpnade (MP5A eller vad de nu blir, kravall utrustning) in och bara rensa upp för att kunna få ut fordonen och sedan skulle jag vänta på mitt avsked.
Givetvis är det så. Men i grunden är det svenska folket som ska ställas till ansvar för det vi ser idag, det är alla pantade idioter som röstat på dessa invandringspolitiker(partier). Jävla puckon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in