2022-04-14, 23:13
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Det är ju exakt det han ställer till med. Upplopp. Vilket den svenska polisen bidrar med. Häll bensin på kolen och tänd eld. Vad händer? Det brinner. Häll på med mer bensin vad händer? Det brinner ännu mer. Häll vatten på elden. Vad händer? Jo, elden släcks.

Sorry var tvungen att prata bebis språk med dej för du verkar inte förstå annat.

Och varför börjar det brinna överhuvudtaget?

Jo, för att väldigt många utomeuropeiska invandrare är lättkränkta apor som inte ska befinna sig här.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
han kommer tillbaka på söndag till både Linköping och Norrköping och skapar mera kaos.

Paludan är numera själv en kaosblatte!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Hoppas man nekar dansken att visa upp sig i Rinkeby imorgon.

Hoppas du blir tvingad att åka hem till ditt efterblivna hemland imorgon!
Citera
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Man ju undra vad hans syfte är med det hela. Om målet är att provocera individer som inte har förstått det här med yttrandefrihet så lyckas han ju bra.

Personligen tycker jag det är kontraproduktivt att elda böcker, det kommer ju knappast få folk på andra tankar, de blir mest irriterade och förbannade.

Han visar att islam inte är kompatibel med västländer. Glöm inte de hatpredikanter som fördömer kvinnors frigörelse och homosexuella varje vecka i källarmoskéer (på arabiska, naturligtvis) och för detta understöds av såväl främmande makts ekonomiska bidrag samt svenska statens föreningsbidrag. Det här handlar om mer än att vid ett enskilt tillfälle bränna en bok.
Citera
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
han kommer tillbaka på söndag till både Linköping och Norrköping och skapar mera kaos.

Bra. Dock är det ju inte han som skapar kaoset utan de våldsamma och lättkränkta vildarna. Han borde fan börja bränna biblar istället och se vad som händer. Gissa vad som händer?

INGENTING.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Yttrandefrihet? 🙄💩🤦🏽‍♀️

Sveriges justitie- och inrikesminister Morgan Johansson (S) har på Twitter uttalat sig om händelserna i Linköping.

”Oavsett vad man tycker om det högerextrema hatbudskap som Paludan står för, så är det oacceptabelt att reagera med detta allvarliga våld”*

Okej, så det är hatbudskap? Och vad är ett hatbrott då? Hets mot folkgrupp som grundar sig på en gärningspersons negativa inställning till ens religion t.ex. diskriminering är förfan en GRUNDLAG som gör före alla andr lagar 😂🤌🏽

Jag tror inte Paludan kommer dömas för något, han har gjort allt korrekt med tillstånd, grundlagen i ryggen osv.

Våldet som invandrarna står för får dom stå för helt själva och det är helt deras eget ansvar att dom väljer att kasta sten, vara våldsamma och bränna och vandaliserar polisbilar, det är ingen annans fel än deras eget.
Citera
Medlem
Vojne vojne vojne.
Här finns såå många tankefel.
Logik är ett okänt begrepp för många.
Oviljan att begripa enkla sekvenser skapar osämja.
Brist på mognad, insikt, konsekvenser och ansvar likaså.
Vem behöver eller önskar motarbetare eller motborgare ?
Citera
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Du menar att alla upplopp och våld i Sverige enbart utförs av muslimer?

Nej du och dina AFA polare ligger bakom en hel del också.
Citera
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Du föreslår på allvar att vi ska slopa yttrandefriheten eller?? Om jag ogillar vänsterpartistiska talare och går ut och bränner ner en skola varje gång jag hör en. Bör vi då förbjuda vänsterpartistiska talare eller bura in mig? Ärthjärna

Om du lyckas samla tillräckligt många gelikar för att utmana våldsmonopolet tycker han nog det.
Citera
2022-04-14, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
De är för dumma i huvudet för att förstå. Och dessa skräpmänniskor som inte klarar av att förså innebörden av civiliserade länder, yttrandefrihet, demokrati, lagar etc ska vi tvingas försöka integrera. De är ju förfan labila apor hela bunten. Våld och vandalisering är det första dessa idioter väljer att nyttja. Och sen är det danskjävelns fel att snuten ligger på sjukan.

Jo, jag vet att de är för dumma i huvudet för att förstå. Ibland kan jag naivt tänka att det är en språkbarriär emellan, men sen påminns jag bara om att de är mindre medveten 😞

Tror det går o lösa om man separerar på dom mer, så att dom inte kan sitta och trigga varandra om allt skulle handla om rasism.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Dröm vidare. Pedofili är till och med lagligt i muslimska länder. Många miljoner muslimska män gifter sig helt lagligt med många miljoner småflickor, barn. Så sluta snacka skit.
Att vara pedofil i USA är inget brott.
Polen, UK, Israel, Frankrike bl a har alla sina egna pedofiliskandaler. Det ska man inte blunda för. Sen kan man fråga Dumpen hur många de känner till i Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeNickolay
Det är inte han. Det är ni.

Ingen annan än ni är det som sitter här och hetsar om att man ska göra upplopp.

Ni tror att ni är Sveriges egna svar på någon jävla che guevara..
Oj. NI ni och ni 😅 är svensk. Ja, helsvensk. Men spelar ingen roll. Du sitter och skriker om yttrandefrihet men här minsann får man inte yttra sig. Är min åsikt olikt din ja då är det ni och ni och ni.

NI verkar inte veta lagar och regler. Så ska hjälpa dig på traven även om jag vet att du inte kommer tyvärr förstå något.

16:16 BrB stadgas:

*

Den som för oljud på allmän plats eller annars offentligen beter sig*på ett sätt som är ägnat att väcka förargelse hos allmänheten, döms*för förargelseväckande beteende till penningböter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in