2022-04-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Notan ska förstås gå till de som förstör.
Hur många greps tidigare idag?

Notan får vi oskyldiga alltid betala.
Det greps för få..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Pedofili är vanligare i Europa än vad det är i Menaländer:
1 exempel:Chefen för en oberoende utredning som utreder övergrepp mot barn i kyrkan i Frankrike sa på tisdagen att det kan ha varit upp till 10 000 offer sedan 1950.

Dröm vidare. Pedofili är till och med lagligt i muslimska länder. Många miljoner muslimska män gifter sig helt lagligt med många miljoner småflickor, barn. Så sluta snacka skit.
Citera
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Tror du att flaggbränning är lika provocerande för "svenskar" som koranbränning för muslimer?

Det varierar nog. Jag skulle i alla fall känna mig väldigt provocerad.

Vad tror du själv motsvarar koranbränning för en svensk? Det är i alla fall tillåtet!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Andra människor har också rättigheter. Varför ska deras rättigheter offras för en pedofil-nazist?

Pratar du om muhammed nu eller?

Man har inga som helst rättigheter att bete sig som denna invandrarpöbel gjort idag med våld,stenkastning, uppeldade och vandaliserade polisbilar.
Citera
2022-04-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinso
Nej det hade det inte men lik fan gör det för det här resultatet kommer han få varje gång han planerar att göra det.

Därför kanske vi inte ska ha massa aggressiva muslimer här? Som vi dessutom betalar för.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Det finns inga rättigheter och ställa till med upplopp. Du har rätt att bränna vilken bok du vill, ovasätt om det är Koranen ( för dyrka Pedofil profeten ) eller Mein Kampf. Så vad är problemet?

Dom "människor" som läser koraner, är inkräktare i Sverige, dom har ingen rätt att vara här
Det är ju exakt det han ställer till med. Upplopp. Vilket den svenska polisen bidrar med. Häll bensin på kolen och tänd eld. Vad händer? Det brinner. Häll på med mer bensin vad händer? Det brinner ännu mer. Häll vatten på elden. Vad händer? Jo, elden släcks.

Sorry var tvungen att prata bebis språk med dej för du verkar inte förstå annat.
Citera
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
och hur kommer det sig att det bara är muslimer som beter sig så här? vi har haft demonstrations- och mötesfrihet länge i det här landet. ändå är det bara sossarnas sandnegrer som inte kan hantera denna demokratiska grundprincip

som sagt, åtta år av total misskötsel av landet skördar sina frukter nu

Åtta år? Stavfel? Menade du inte 50 år?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
och hur kommer det sig att det bara är muslimer som beter sig så här? vi har haft demonstrations- och mötesfrihet länge i det här landet. ändå är det bara sossarnas sandnegrer som inte kan hantera denna demokratiska grundprincip

som sagt, åtta år av total misskötsel av landet skördar sina frukter nu
Du menar att alla upplopp och våld i Sverige enbart utförs av muslimer?
Citera
Medlem
Hoppas man nekar dansken att visa upp sig i Rinkeby imorgon.
Citera
2022-04-14, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Det är ju exakt det han ställer till med. Upplopp.

Det är inte han. Det är ni.

Ingen annan än ni är det som sitter här och hetsar om att man ska göra upplopp.

Ni tror att ni är Sveriges egna svar på någon jävla che guevara..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bertil-the-man
Det varierar nog. Jag skulle i alla fall känna mig väldigt provocerad.

Vad tror du själv motsvarar koranbränning för en svensk? Det är i alla fall tillåtet!
Jag tror inte det finns något alls som är lika provocerande för gemene man i Sverige som koranbränning är för muslimer. Självklart därför de valt just den metoden.
Citera
Medlem
Men för helvete!

Läste på AB. ”Det har inte rört sig om några vapen. De flesta grejer har vi fått tillbaka men jag kan inte svära på att vi har fått tillbaka allt, säger Johnny Gustavsson, presstalesperson på polisen”

Fått tillbaka!! Hur jävla pinsamma får man bli. Polisen har 3 på sjukan, ett antal kvaddade bilar och har blivit bestulna på kläder och utrustning. Dom lommade iväg för att prata igenom hur dom skulle göra med det hela och nu går dom ut som några jävla rånoffer ”De flesta grejer har vi fått tillbaka men jag kan inte svära på att vi har fått tillbaka allt”. Hahaha! Helvete så pinsamma dom är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in