2022-04-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Det hade inte behövt kosta mer än en bok påkostat av dansken själv och ett gäng tomater av Islamisterna.

Nej det hade det inte men lik fan gör det för det här resultatet kommer han få varje gång han planerar att göra det.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Har du hört pedofilkungen prata nån gång?

Det är lite svårt. Mohammed är nämligen död.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Notan ska förstås gå till de som förstör.
Hur många greps tidigare idag?

Och vilka försörjer dessa? Det är väl du och jag, typ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Ja, han riktade ju in sig på bostadsområden där han vet att det finns extra många som skulle provoceras av detta.
Jag kallar området jag bor i för mitt bostadsområde. Du kallar inte området du bor i för ditt bostadsområde? Är det det du hänger upp dig på?

Det som jag främst hänger upp mig på är att dansken utmålas som problemet. Att problemet inte är att varje stad och by numera är full till bristningsgränsen av människor som reagerar såhär vid minsta provokation. Det är också problematiskt att du försöker få det att framstå som att detta inte är vardag i Sverige nu, oavsett om någon bok blivit bränd eller inte.

Stenarna haglar ju på blåljuspersonalen oavsett.

Och det som blåljuspersonalen behöver utstå bara är den mikroskopiska toppen av det gigantiska isberget.

Det är det jag hänger upp mig på.

Hjärtliga hälsningar,
S.P.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Andra människor har också rättigheter. Varför ska deras rättigheter offras för en pedofil-nazist?

Det finns inga rättigheter och ställa till med upplopp. Du har rätt att bränna vilken bok du vill, ovasätt om det är Koranen ( för dyrka Pedofil profeten ) eller Mein Kampf. Så vad är problemet?

Dom "människor" som läser koraner, är inkräktare i Sverige, dom har ingen rätt att vara här
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Ja, det tycker du som inte är muslim. Därav blir du inte provocerad av Koranbränning. Makes sense.

och hur kommer det sig att det bara är muslimer som beter sig så här? vi har haft demonstrations- och mötesfrihet länge i det här landet. ändå är det bara sossarnas sandnegrer som inte kan hantera denna demokratiska grundprincip

som sagt, åtta år av total misskötsel av landet skördar sina frukter nu
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Pedofili är vanligare i Europa än vad det är i Menaländer:
1 exempel:Chefen för en oberoende utredning som utreder övergrepp mot barn i kyrkan i Frankrike sa på tisdagen att det kan ha varit upp till 10 000 offer sedan 1950.

10 000 offer? Det är säkert mer än så. Men att påstå att det skulle vara mer än i Menaländer, då är man ju fullkomligt efterbliven. Pedofili är ju inte ens förbjudet i dessa länder, tvärtom det uppmuntras ju!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Om du inte gillar demokrat, yttrandefrihet, grundlagarna med mera bör du ju överväga att bo i ett land som är som du förespråkar.
Yttrandefrihet? 🙄💩🤦🏽‍♀️

Sveriges justitie- och inrikesminister Morgan Johansson (S) har på Twitter uttalat sig om händelserna i Linköping.

”Oavsett vad man tycker om det högerextrema hatbudskap som Paludan står för, så är det oacceptabelt att reagera med detta allvarliga våld”*

Okej, så det är hatbudskap? Och vad är ett hatbrott då? Hets mot folkgrupp som grundar sig på en gärningspersons negativa inställning till ens religion t.ex. diskriminering är förfan en GRUNDLAG som gör före alla andr lagar 😂🤌🏽
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Kanske för att 200 orcher kom springande.
Ponera att poliserna hade skjutit verkanseld (inte mig emot) och kanske råkat ha ihjäl 3-4 st av dom kriminella... Hur tror du då att resten av landet hade sett ut ikväll?
Lkpg-polisen fick förstärkning från andra orter.
Hur skulle detta lösas om kravallerna skulle spridas till 10-20 andra städer i Sverige?

Snöbollen är i rullning.
Den växer sig större och större och inget kan stoppa den.
Majoriteten av svenskarna har hjälpts åt att rulla den ut för kanten. Bra jobbat!!

Vi måste få ut dessa djur ur landet, de orsakar bara kaos, våld och förstörda länder.
Det kommer ett blodigt inbördeskrig snart!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feverilex
Då ska jag säga vad jag känner, och jag pratar för MÅNGA SVENSKAR. SOM HAR FÅTT SITT LAND FÖRSTÖRT AV ÄCKLIGA JÄVLA INVANDRARE SOM DU.

Vi slänger yttrandefrihet, demokrati och allt vad det heter på soptippen. Sedan tar vi människor som du, varenda jävla neger, arab och icke-europeisk parasit, radar upp er och sätter ett NACKSKOTT PÅ ER.

INGA JÄVLA RÄTTIGHETER, INGEN JÄVLA ASYLRÄTT OCH INGA JÄVLA MÅSTEN OM ATT HÖRA OM ERAT JÄVLA GNÄLL, ERA JÄVLA PROBLEM OCH ERAN JÄVLA TATTARRELIGION SOM INGEN SVENSK BRYR SIG OM.

VILL DU HA DET SÅ? VILL DU ATT DET SKA BRISERA? FÖR DET ÄR FAN INTE LÅNGT BORTA.

Du och dina äckliga jävla negerkompisar fungerar inte utan svenska skattepengar. DU HAR FLYTT HIT, OCH NU VILL DU BESTÄMMA ÖVER MIG, TA ÖVER MITT LAND.

Vill du ha krig? Vill du dö?

Din jävla religion betyder ingenting för mig. Ditt jävla folk saknar värde i mina ögon. Mina skattepengar går till att hjälpa människor som du klara sig undan krig, för vad? FÖR DET HÄR? FÖR ATT DU SKA MISSHANDLA VÅRA POLISER? BRÄNNA VÅRA BILAR? FÖRSTÖRA VÅRA OMRÅDEN?

NEJ. NEJ. NEJ.

Jag är jävligt trött, jag är inte den enda. Jag är trött. Då fungerar inte demokratin, då slänger vi alla rättigheter åt helvete sedan tar våldet vid. Då åker vi tillbaka i tiden, den starkes rätt. Då kan du gnälla när du får en pistol uppkörd i munnen. Det är så du vill ha det ändå, det är det dagens upplopp visar. Det är det samhället du vill ha.

Och du kommer att få det, så småningom. Oroa dig inte, det kommer.

Du har rätt. Måttet är rågat. Nu djävlar åker de förbannade idioterna på stryk och rutschbana ut.
Citera
2022-04-14, 23:06
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Sett typ 10 klipp från idag... Alltså hur i helvete kan man vara polis och inte rösta SD/MED/AfS?!

Många poliser röstar SD. Men dom skulle aldrig berätta det offentligt såklart.
Citera
2022-04-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Pedofili är vanligare i Europa än vad det är i Menaländer:
1 exempel:Chefen för en oberoende utredning som utreder övergrepp mot barn i kyrkan i Frankrike sa på tisdagen att det kan ha varit upp till 10 000 offer sedan 1950.

Hela jävla mellanöstern är totalt förstört av inavel och avel med afrikaner. Jag har källorna att bevisa det också. Så sluta snacka skit, varenda jävla sandapa och neger är en inavlad skräpmänniska. Mindre värda är bara förnamnet. Det finns en anledning att afrika aldrig lyckats utveckla sig, de är närmare apor än människor. För vidriga att ens se på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in