2022-04-14, 21:25
Medlem
at0m3ns avatar
Lägger ni märke till hur välorganiserat det här är, alla bär dessutom svarta kläder, jackor mm.
Det här sker genom den lokala imamen ned till klanen och sedan ungdomarna, har jag fel?
Citera
2022-04-14, 21:25
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
7 dömda för våldsamt upplopp. Vad mer hände tänker du? Hur många dog? Fler som dömdes i Göteborg. osv osv ... Väx upp.

Du menar att endast sju gick att identifiera?

Låter inte direkt som polisen gjort något exceptionellt jobb med att lagföra varenda en av dem.

Spelar ju ingen roll heller, ev. böter står ju svenska skattebetalare för oavsett.
Citera
2022-04-14, 21:26
Medlem
pestloppans avatar
Enligt bekanta på plats så ska det finnas Paludan-fans bland de maskerade ligisterna! Grejen ska vara att ge sken av att Paludan inte ska få tala fritt, och därmed ge honom pluspoäng och nån slags cred.

Onekligen förslaget och möjligen smart av honom om det skulle vara sant! Och frågan är i så fall om dessa fans agerar på egen hand, eller med Paludans goda minne?
Citera
Medlem
Eastwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Kraven sänktes, för "alla ska med".

Men hon den så kallade polisen som knäböjde inför pöbeln blev ju medias kelpotatisgris
Citera
Medlem
Sveriges framtid ser inte så lovande ut
https://samnytt.se/korankravaller-i-linkoping-poliser-flyr-nar-polisbil-sticks-i-brand-vi-har-backat-undan/
Citera
Medlem
Aristaeuss avatar
Den här "danska" strategin verkar onekligen effektiv.
Kanske får vi uppleva en ny generation av "Woke Islamister" i vårt Falu-Röda Emirat?
Det här kan forcera fram den oundvikliga kollisionen mellan Sekularism och Klerikalism.
Kanske får man uppleva det innan man är hädangången ändå!?
Citera
2022-04-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Misstolka mig inte. Det jag menar är att både Paludan och muslimerna manar fram en situation som inte gynnar det svenska samhället ett dugg. Det är absolut oacceptabellt. Men skadan är redan skedd. Det här är bara konsekvensen av det kollektiva självmord inte bara Sverige begick utan hela västvärlden begick för årtionden sedan. Blir det bättre av att bli blöj-nationalist och reta upp kolinasatörerna och ge dem mer ammo i deras narrativ om dumma dumma elaka stygga fula nasse rasse svensken och "danskjävlar" som Paludan som provocerar och hetsar på detta efterblivna sätt?

Svenne och "danskjävlar" som Paludan gör självmål de inte har råd med att göra just nu när de manar fram sån här skit och annat kontraproduktivt mupperi. Mussarna har råd att kaosa. De kommer undan med det. De har råd med det du ser men som hjärntvättade flumvänster-svenne inte ser som självmål utav mussarna.

Njae, kanske håller jag med. Men, det viktiga är at det gått alldeles för långt i Sverige. Jag kan inte tänka mig att gemene man och kvinna accepterar vad som just nu händer.
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Svensk polis är ett skämt. Babbeluringarna har tagit makten och samhällskontraktet är brutet. Var man får se om sitt eget hus och betala skatt känns meningslöst.
Citera
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Skickat lite filmer o bilder till släkten i Finland ..dom skattar högt o undrar vad fan polisen sysslar med , Dax byta en drös med polischefer nu o det djävligt snabbt.
Skrev om det ovan. Men poliserna FÅR inte göra det dom tror är rätt, för vi har politiker som kontrollerar polisväsendet. Och de ser ju migrationen vi har som röstboskap.

Sluta rösta in C/MP/S så kanske - enbart kanske - kan vi fixa det här.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Lägger ni märke till hur välorganiserat det här är, alla bär dessutom svarta kläder, jackor mm.
Det här sker genom den lokala imamen ned till klanen och sedan ungdomarna, har jag fel?
Ehh.. Har du någonsin sett ngn i orten i golfbyxor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Skickat lite filmer o bilder till släkten i Finland ..dom skattar högt o undrar vad fan polisen sysslar med , Dax byta en drös med polischefer nu o det djävligt snabbt.
Sverige är kört!
Lura nu inte dumsvensken att gå med i NATO.
Det kommer sluta med att ni blir anfallna från två håll...
Citera
2022-04-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Ja det är ju inga fotbollsintresserade svenskar.. då har man inget emot att köra på med batonger och pepparspray.

Nej det är jävligt märkligt. Slipper dom böter när dom kör för fort också? Polisen skämmer ut sig i vanlig ordning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in