Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Riktigt löjligt starting-pack att hon inte avstå ifrån att vilja se sig som ett undergivet border-kolli som blir tagen bakifrån av valpsjukan, en viss typ av manhaftiga kvinnor dricker öl, det torde vara dom som tänder på att se män dricka öl också, den tatuerade änkan saknar sin tatuerade gubbe
Nu har jag inget emot en god öl vid ett väl valt tillfälle bara så det var sagt. Men ja, det blir nästan lite för tragikomiskt för att vara en genuin matchning. Antingen har produktionen stor humor eller så är de verkligen såhär naivt pantade att de inte ser igenom den politiskt korrekta ängsligheten hos båda i det här paret.
Och då borde deras kompetens ifrågasättas för det här har potential att bli en sällan skådad emotionell skitstorm.
Sådana har ju trogna fans med skräckblandad förtjusning bevittnat förr. Vem har glömt den jordnära goa göbben med Ikea-bagen som blev tvärdissad redan från första ögonkastet? Att de inte såg den komma förblir för mig en gåta i mänsklig dumhet. Hon kräktes ju i munnen när hon såg den snälle stackarn dricka öl.
Obs att jag lovar att be alla kränkta woke-feminister om ursäkt om jag har fel och det har jag haft förr; jag trodde inte en sekund på snygg-Maxine å skalle-per men se där fick jag allt bita i det sura äpplet!
Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Det kan ju också vara en motreaktion, inte som feminister som blir sken-lesbiska, utan att det är när killen beter sig som den här glidaren gjorde i Bonde söker fru
https://imgur.com/a/yULqs7g (hur fan kan man klä sig som hon!)
(som slutade med att han framstod lika överkänslig som när Michael Bolton sjöng/skrek "Lover you gotta save me" & trodde att han skulle komma undan med det) som driver vissa kvinner med lägre instinkter till att machokistiskt attraheras av den andra ytterligheten av män som du beskrev så målande
Men finns det verkligen kvinnor som på riktigt attraheras av det? Det
måste ju vara spelat? Sen hur man kan vara sån oerhörd people pleaser att det övergår i att bruka våld på sig själv är ju skogstokigt. Snacka om helt fel prioriteringar när det handlar om kärlek.