2022-04-14, 21:01
Medlem
[quote=Gyros|79872671]Dom knullar ju för fan dessa kvinnliga poliser. Tar bara några sekunder så går kvinnorna ner på knä och bokstavligen suger deras krullhåriga svettkukar.

Alla kvinnliga poliser är inte så bara för att en är en skit dålig polis. Jag hoppas innerligt att hennes karriär är helt slut. Men blanda inte in alla bra poliser, vilket dom flesta är och dom gör bara det jobb som dom är tillsatta att göra. På det sätt dom ska göra det.
Citera
2022-04-14, 21:01
Medlem
haha...polisen springer iväg med svansen mellan benen när valboskapen visar klorna!

Polisen gör ingen nytta där. Låt pussy-poliserna börja expediera pass.
Citera
2022-04-14, 21:02
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
De som idag slår sönder dem

Poängen kan nog vara att de som slår sönder saker sällan är några höginkomsttagare, så eventuella kostnader kommer slutligen hamna hos andra via skattsedeln, även om en del personer grips och lagförs.
Citera
Medlem
Streckkods avatar
Problemet är islam. Tror man på islam är man efterbliven och ska inte
få bo i Sverige. Det är två helt oförenliga saker.

Att polisen springer därifrån och lämnar bilar och utrustning är sånt som
bara svensk polis sysslar med. Patetiskt.

Polisen har gett up och gett bort våldsmonopolet till gängen.
Citera
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Nej det är 2 miljoner muslimer som ska utvisas från Sverige på livstid.
Det kommer aldrig att ske. Vi svenskar kommer själva få lämna landet. Jag börjar fan tröttna rejält nu.
Citera
2022-04-14, 21:03
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Utrustningen är värdelös , bilarna behöver bytas , så är alla inspelade ... de kommer få betala i efterhand.

Frågan om!! Det blir på sin höjd samhällstjänst.

Men detta är otroligt alarmerande! 3 poliser skadade och dom springer från sina fordon. Jag vet inte vilket som skrämmer mig mest nu, men det lutar starkt mot polisens bristande agerande och att dom uttalar att dom vill undvika än mer problem. Då frågar man sig som laglydig medborgare om inte gränsen över vad polisen skall tolerera är långt förbi!!
Citera
Medlem
Den svenska värdegrundspolisen, utbildad på Södertörn, sysslar med "låga-affektivt" bemötande ser jag.
Muslimerna har noll respekt för polisen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Jag gissar att du var en av dom som först gissade att den senaste skolmördarnassen var muslim, sen när det föga förvånande kom fram att det va ännu en nasse så bytte du fokus till att han blivit provocerad till sitt dåd pga islam.

Jag tycker dansknassen kan åka tillbaka till Danmark om han nu tycker det är så viktigt att folk ska vara där dom hör hemma
Så med din logik ska vi alltså skicka hem alla invandrare som kommit hit, även de som fått svenskt medborgarskap? Du är ju värre än goebbels och Hitler tillsammans din lilla folkutrotare
Citera
2022-04-14, 21:04
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Damned if they do. Damned if they do not.

Vad tror du händer i flumvänstermedia om poliserna tar i med hårdhandskarna tror du? Du kommer aldrig få höra slutet på om hur elaka dumma rasse nasse svenne snuten misshandlat de stackars muslimerna. Mer ammo åt folkutbytet med andra ord. Det är ju iofs Paludans provokationer och hetsande med.

Det skiter sig för det svenska folket hur vi än gör. För i deras och flumvänsterns ögon gör vi aldrig rätt. Slår vi ifrån oss är vi elaka superskurskrasister. Viker vi oss är vi inställsamma fjollor som förtjänar att bli pissade på. Vilket som blir det vårat fel hur vi än gör enligt deras schizo logik.

Polisen kan inte ta hänsyn till vänstermedia. Polisen skall upprätthålla lag och ordning.
Om polisen överger våldsmonopolet (eller inte vågar använda det mot vissa grupper) återstår inget annat än att vanliga medborgare måste beväpna sig för att ha möjlighet att freda sig själva.

Och då har polisen ett helt annat scenario att hantera.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Kan ingen låsa in den där Paludan för gott på ngt psykhem, ställer bara till en jäkla massa problem. Snacka om att splittra samhällen

Att försöka tysta andras åsikter genom hot och våld kallas fascism.
Idag bevittnade vi ren fascism i Linköping.
Är du kanske en smygfascist?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det kommer aldrig att ske. Vi svenskar kommer själva få lämna landet. Jag börjar fan tröttna rejält nu.
Lämna landet för deras skull nej du..
Då går jag in i döden innan.
Citera
2022-04-14, 21:05
Avslutad
finns det någon live streaming från vansinnet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in