2022-04-14, 20:15
Medlem
Svårt att se ngn skulle bli upprörd om en bibel blir uppbränd. Enda som skulle vara att ngn blir upprörd är om det finns oro att elden skulle sprida sig vidare. Kristna är inte särskilt aggresiva i sverige.
Citera
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Men vaddå? Du får ju fritt kritisera och ifrågasätta Corona, Ryssland, Putin och Förintelsen i vårt land? Så varför klagar du?
Den dagen då våra vidriga politiker bestämmer sig för att det ej längre är tillåtet. Så kommer du se att poliser mer än gärna hjälper till utan närmare eftertanke.

Se på länder som Australien och USA tex. Banka på tanter med batong för att det inte används munskydd. Tror knappast våra poliser är bättre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag har en lösning. Vi slutar göra sånt som upprör vissa muslimer, sen blir det fred.

Nej nej! Vi skickar alla halvapor tillbaks därifrån de kom! Sedan fortsätter vi som vanligt tills det är dags att agera igen.
Citera
Medlem
Jahapp! Då blev det påskhelg i djungelboken.... Lika bra att kaosa då man inte får fira samma religiösa högtid som svennarna..
Citera
2022-04-14, 20:16
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingpin77
Så om det stod i grundlagen att vi svenskar ska underkasta oss invandrare hade du varit lika motiverad till att hänvisa till grundlagen då om någon inte ville lyda babbarna?

Jag gör inga analyser som baseras på om och kunde varit.
Endast fakta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Det är inte andra som åkt till Paludan för att slåss. Det är han som medvetet reser till bostadsområden med många muslimer för att där kränka deras religion.

Socialdemokraterna sysslar ej med sådan verksamhet.

Du menar lagliga protester. Att sossar är sjuka visste jag men inte så sjuka.

Du menar att det är olagligt med protester för att vissa snubbar i kaftaner, eller i dessa fall klänningar, känner sig kränkta

Polisens beteende är under all kritik. Ser jag en polis åka på på stryk så kommer jag att titta bort eller få plötslig amnesia.
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Japp, babbeluringarna bara måste elda bilar när dem känner sig upprörda för något, positivt dock att traditionen med att bränna terrormanualer fortsätter.

Snacka om kapitalslöseri och miljöförstöring. Dom röstar nog inte på M eller MP.
Citera
Medlem
Ughh inte igen...

Varför ska en danskjävel komma hit och skapa skit för att visa hur dumma i huvudet muslimer är?

Samma story om och om igen.

Någon bränner en koran, upplopp sker, polisen står handlingsförlamad. Ge det en vecka sen är det över igen.

Ingenting nytt lärt, svenskar smyghatar fortfarande blattar men röstar rött, muslimer fortsätter vara muslimer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
du vet vad man brukar säga till människor som åkt lång väg för att ställa till problem,
men så kan det bli
Nej men du kan väl ta och berätta det för mig som är född här kanske ?
Citera
2022-04-14, 20:17
Medlem
grungewhores avatar
Personligen tycker jag Paludan är en mupp, men han är extremt effektiv i att visa hur muslimer inte hör hemma i ett sekulärt samhälle.
Citera
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Kristna i Jönköping förmodar jag. Bibelbälte light istället för koranbälte. Sjukt att detta händer, som om det vore i Pakistan eller Egypten typ.

Känns som en rätt onödig stad att dra till, Jönköping
Citera
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag har en lösning. Vi slutar göra sånt som upprör vissa muslimer, sen blir det fred.

Ja, varför kan vi svenskar helt enkelt inte flytta till Norge och låta afghanerna ta över helt. Vi kanske kan komma hit och göra alla skitjobb i landet så de slipper själva också.
Dumskalle….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in