2022-04-14, 20:08
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Heja alla som stod upp mot koran brännaren

Heja alla som stod upp för demokratin.
Citera
2022-04-14, 20:08
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Så låt mig förstå dig rätt:

1. Att tro att allting har en skapare, är irrationellt

2. Att allt kom från inget, dvs den Atheistiska tron är... rationell?

Kan du bara bekräfta detta?

Jo, det är irrationellt, och om du verkligen tror på detta så skulle du, tillsammans med många andra, behöva söka hjälp.

Hur kan man tro att det finns någon gud och fanatiskt följa denna när det enda som man belönas med är aggression, låg utbildning, våld samt misär som man sprider till andra människor och kulturer, medan djupt sekulära och direkt ateistiska samhällen utvecklas med stormsteg?
Om detta var en guds vilja så verkar han ju gilla att förnedra folk som tror på honom.
Citera
2022-04-14, 20:09
Medlem
Släpp lös alla polishundar dom är rädda för hundar springer genast hem till sin morsor och suger tutte sen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Yttrandefriheten skyddas av svensk grundlag.
Yttrandefriheten finns även i europeiska konventionen om skydd för de mänskliga rättigheterna.

Det är alltså fullt tillåtet att elda upp en bibel eller koranen.

Det står fritt för alla människor att bosätta sig i ett land utan yttrandefrihet, om man anser att yttrandefriheten kränker min person.

Lagen om HMF upptas inte i svenska grundlagen.
Så om det stod i grundlagen att vi svenskar ska underkasta oss invandrare hade du varit lika motiverad till att hänvisa till grundlagen då om någon inte ville lyda babbarna?
Citera
Medlem
Hur lägger jag upp en bild? På Flashback?
Citera
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Datumet och platsen var väl vald. Nu fick hela familjen Hipster kiss i märkesunderbyxorna när de tänkte åka förbi Skägget på väg ut till IKEA för att unna sig lite påskshopping.

Familjen Hipster åker elbil dit ut. Bara babbar åker buss.
Citera
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Jag hoppas någon tar fast han.Kastar in han i en bagage lucka ,kör han till skogen..Trycker upp stockar och pinnar genom att våldsamt forcera in det i anus ..Sen önskar jag att dom börjar skära han sakta sakta ,kroppsdel för kroppsdel och sedan sprider det på varje plats han varit och bränt koraner.Dö åt honom

Du hatar demokrati och yttrandefrihet och börjar gråta när någon kränker dig, varför flyttade du då till Sverige?
Citera
Medlem
Tuors avatar
Jag har sett flertalet filmer som visar hur blattar står och hoppar på polisbilar utan att polisen gör något.

Vad i helvete är det frågan om? Får dessa muslimska apor göra som de vill eller?
Citera
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Hon har bara varit på träning inför nästa Curling VM.

Och totalt maskerad i gult
Citera
Medlem
Korders avatar
Vet inte vad jag retar mig på mest. De IQ-befriade analfabeterna som beter sig som primater på gatorna, den danska fittan och hans uppviglande eller vår handlingsförlamade poliskår.

Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
även Brasiliansk polis som vet hur man handskas med invånarna i ghettoområdena.

Måste vara därför det är så lugnt och skötsamt i Brasiliens ghetton. Eller hur var det nu?
Citera
2022-04-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Jag hoppas någon tar fast han.Kastar in han i en bagage lucka ,kör han till skogen..Trycker upp stockar och pinnar genom att våldsamt forcera in det i anus ..Sen önskar jag att dom börjar skära han sakta sakta ,kroppsdel för kroppsdel och sedan sprider det på varje plats han varit och bränt koraner.Dö åt honom
jag tycker du skulle åka till Arlanda och boka resa hem
Citera
2022-04-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feverilex
För det första var det en dansk, inte en svensk.

För det andra hade vi intr haft detta problem om vi inte tagit in hundratusentals inavlade och lågbegåvade sandapor, frågor på det?
Sa jag någonstans att han var svensk? Jag syftar på majoriteten av oss svenskarnas dumma rasistiska resonemang i denna konflikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in