2022-04-14, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Hade Socialdemokraterna sökt upp kristna i syfte att kränka dem så hade det också varit ett förjävligt beteende. Men S agerar inte så.

Jag gav nyss ett solklart exempel på varför jag och många andra är arga på sossarna, dom har förstört vårt land. Om vi åker och vevar och bränner polisbilar, ska då inte sossarna få tala och det är deras fel vad som händer på platsen? Det är din logik, du är korkad.
Citera
2022-04-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Om man tycker synd om dom eller att dom gör rätt så måste man vara lika svagbegåvad och impulsiv som invandrarna som beter sig så där. Sorgligt och tragiskt, jag vänta mig betydligt mer av svenskar men idag verkar man inte kunna det. Tankeverksamheten verkar mycket låg och den politiska korrektheten enorm hur illa det än blir. Invandrare skulle kunna döda deras morsa och deras barn och dom skulle ändå skydda invandrarna.

ja, tyvärr fattar dom inte att dom gräver sin egen grav....
Citera
2022-04-14, 17:30
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Exakt. Det är högst medvetet och platserna är säkerligen valda med omsorg. Varken Paludan, jag eller någon annan räknar nog med att jag eller mina grannar skulle go full retard om han ställde sig utanför mina grindstolpar och brände en koran, bibel eller vilken jäkla bok som helst för att kränka, utmana eller rent av förolämpa någon av mina värderingar eller åsikter.
Vad är det som skiljer i ekvationen tycker du?

Hur ska jag veta det? Jag vet inte vad du har för värderingar.

Paludan kan ju testa att bränna Torah och skandera att Förintelsen är en stor bluff utanför en Synagoga om han vill testa om det finns fler grupper än muslimer som ogillar provokationer.
Citera
2022-04-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Ska man se arabtäta orter som ockuperade av kriminella MC-gäng menar du?
Liknelsen är inte helt fel. Patriarkala, våldsamma och lättkränkta kretsar som gör en poäng av att inte vilja delta i samhället på samhällets villkor annat än när det passar dem.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Djävlas med någon får du inte göra men bränna böcker får du göra. En bok består av papper och är ett ting och inget annat. Att sen några får hybris är en annan sak. Dom känslorna får dom ta hand om själva hemma på kammaren.

Han bränner boken för att jävlas med muslimer.
Citera
Medlem
Vedträs avatar
Man kan ju spekulera i hur många SD röster bilden, på Muhammedanen som stampar på polisbilen, ger. Inga PR-ess dedär Ramadanfirarna. Fattar de vilka reaktioner detta ger?
Citera
Avslutad
Citat:
Hur ska jag veta det? Jag vet inte vad du har för värderingar.

Paludan kan ju testa att bränna Torah och skandera att Förintelsen är en stor bluff utanför en Synagoga om han vill testa om det finns fler grupper än muslimer som ogillar provokationer.

Man ska få använda sina grundlagsskyddade demokratiska rättigheter på varje millimeter i Sverige, det ska du ha jävligt klart för dig. Även i Skäggetorp, Rinkeby och Rosengård. Det är en skam att så inte är fallet och att polisen inte kan, får eller vill göra sitt jävla jobb.
Citera
2022-04-14, 17:32
Avslutad
Citat:
Han bränner boken för att jävlas med muslimer.

Nej, för att påvisa att dessa inte respekterar demokratin, mötesfriheten och yttrandefriheten. Dom visar att han har rätt. Dom kan inte leva här och är inte kompatibla med vårt sätt att leva.
Citera
2022-04-14, 17:33
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Politikerna och polisen och andra myndigheter skjuter i alla fall upp "problemen"/krigszonen tills då.

Men då kommer det vara 10 resor värre och inget alternativ kommer finnas till att ta i med hårdhandskarna och det kommer bli svårt. Idag hade det däremot gått om man fått och velat.

Mussarna är på väg in i regeringen med stormsteg. Dom har redan infiltrerat många partier, MP, C, mf och kommer nu med ett eget parti, Nyans, som kan ta över 10% redan i höst. Hur tror du dom ser på det som pågår? Det hänger snart en musseflagga på Rosenbad och en minaret byggs på riksdagshuset. Det är framtiden här.
Citera
2022-04-14, 17:33
Medlem
Vad är det för vapen muslim stjäl från polisbilen fem sekunder in i klippet?
https://twitter.com/PontusPersson5/status/1514618650472312841

Ett vapen som islamisten troligtvis ska använda för att skjuta ihjäl vanliga Svenskar.
Citera
2022-04-14, 17:34
Medlem
Paludan demonstrerar bara att Sverige numer är en islamisk republik. Muslimerna har våldskapitalet.
Svensk polis flyr. Kan inte upprätthålla lagen. Muslimsk lag gäller. Alla etniska svenskar med självbevarelsedrift bör lämna Sverige och låta den oundvikliga implosionen ske. Ett återerövrande må ske någon gång i framtiden..
Senast redigerad av PicolasNievas 2022-04-14 kl. 17:36.
Citera
2022-04-14, 17:34
Avslutad
Citat:
– Vi har inte gripit någon. Jag har inte uppgifter om att någon skadats, varken polis eller privatperson. Anledningen att vi backar undan är att vi i möjligaste mån vill undvika att möta med våld, vi vill ha en dialog i stället.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/valdsamt-upplopp-i-skaggetorp-polisbilar-skadade

Hahaha, inte när det är fotboll eller svenskar som är missnöjda med massinvandringen och islamiseringen.

Jävla dumpolis, vad fan tänker hon med? Ljuger för sig själv och lever i en lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in