2022-04-14, 17:20
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Skäggebo har fått en ny innebörd.

Jag tror folk inte förstår symbolismen och innebörden att folk står på bilar och ingen gör något. De skickar en tydlig signal till ungdommar. Det är givetvis en direkt kostnad i utveckling och kronor att låta arabisk ungdomskultur och islam och kriminella känna att de har och i princip bör ta mandat av samhället, när ALLA egentligen tycker precis TVÄRT OM.
Inte ens vita macbookvänster går nära sånna områden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Fy fan för Sveriges framtid.. löss som förstör o knappt kan svenska...waaaaalllaaaaaaa bror..😪😥😭😥😪😭
Vidrigt hur politiker har tillåtit att med öppna armar importera våldsverkare! Tyvärr finns det ingen nationell stolthet kvar i vårt land!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Hahahahaha Då är det försent... det är redan försent idag, vad ska det inte vara om 10-20 år.. om sverige ens existerar då

Politikerna och polisen och andra myndigheter skjuter i alla fall upp "problemen"/krigszonen tills då.

Men då kommer det vara 10 resor värre och inget alternativ kommer finnas till att ta i med hårdhandskarna och det kommer bli svårt. Idag hade det däremot gått om man fått och velat.
Citera
2022-04-14, 17:21
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Sossarna har förstört mitt land och gjort det till ett ockuperat vålds-zoo med masskriminalitet. Det gillar inte jag och många andra. Om vi åker och vevar, slåss och tänder eld på saker så ska dom inte få tala. Det är sossarnas fel, det är din korkade logik.

Nej, det är din korkade logik.
Citera
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Det är inte andra som åkt till Paludan för att slåss. Det är han som medvetet reser till bostadsområden med många muslimer för att där kränka deras religion.

Socialdemokraterna sysslar ej med sådan verksamhet.

Vilket den svagbegåvade danskjäkeln har full rätt att göra, den friheten kan vi aldrig tumma på. Inte Paludans fel att några ännu mer svagbegåvade babbeluringar naivt faller i hans fälla och börjar kaosa.

Utan sådana reaktioner så kommer han falla inom glömskan. Det är ni som gör honom relevant
Senast redigerad av Harpy 2022-04-14 kl. 17:23.
Citera
Avslutad
Citat:
Han är i allra högsta grad ansvarig. Det är hans mål. Skapa upplopp i stadsdelar med många muslimer.

Nej, men att påvisa att demokrati, mötesfrihet, yttrandefrihet med mera inte råder överallt i Sverige på grund av massinvandringen och islamiseringen. Vilket invandrarna, vänstern, politikerna och polisen visar mycket tydligt att Paludan har helt rätt.
Citera
2022-04-14, 17:22
Medlem
Citat:
Utan Paludan hade det ej blivit upplopp.

Utan en tro på en hörsägen skulle inte Paludan bränt koranen. Dags att gå vidare och leva här och nu och inte efter en snubbe som fick hallisar och trodde han hörde en ängel snacka guds ord till honom. Skulle det hända nu skulle snubben sitta inlåst med tvångströja och megamedicinerad!
Citera
2022-04-14, 17:22
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Han är i allra högsta grad ansvarig. Det är hans mål. Skapa upplopp i stadsdelar med många muslimer.

Hans mål är att visa allmänheten hur otroligt lättkränkta och våldsbenägna araber är.

Minsta lilla förolämpning så gör dom KAOS med hela städer.
Citera
2022-04-14, 17:23
Medlem
Francos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Att bränna Koranen är hets mot folkgrupp.

Att vara muslim är INTE att tillhöra en folkgrupp! Det är ett val du gör, förr eller senare i livet!
Citera
Avslutad
Citat:
Nej, det är din korkade logik.

Nej, det är din. Det är du som tycker demokrati, mötesfrihet och yttrandefrihet är fel om det provocerar dig, vänstern, invandrare och muslimer. Då ska man inte nyttja sina grundlagsfästa rättigheter och tillstånd från polisen. Det är helt hysteriskt dumt att tycka och säga så. Det kan appliceras på dig om jag är arg på dig också.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Att bränna Koranen är hets mot folkgrupp.

Du menar att koranen är en muslim?
Då får väl koranen göra en polisanmälan.
Citera
2022-04-14, 17:24
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Vilket den svagbegåvade danskjäkeln har full rätt att göra, den friheten kan vi aldrig tumma på. Inte Paludans fel att några ännu mer svagbegåvade babbeluringar naivt faller i hans fälla och börjar kaosa.

Paludan borde bekosta denna verksamhet själv. Istället för att polisen ska ställa upp.

Eller kan jag ringa polisen och kräva att de ställer upp som min personliga livvaktsstyrka för jag tänkte gå förbi lokala Hell’s Angels-lokalen och jävlas med dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in