2022-04-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Utan Paludan hade det ej blivit upplopp.

''Kvinnan skulle inte ha blivit våldtagen, om hon hade stannat hemma''.

Paludan är knappast ansvarig för upploppet.
Senast redigerad av handelschon 2022-04-14 kl. 17:42.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Hade det varit fotbollssupportrar eller NMR så hade polisen mer än gärna använt så mycket våld som krävts. Nu är dom som rädda harar.

Hundra procent sant och det vet ALLA att det förhåller sig på det sättet.

Polisen vill inte ha det "värre", så man låter bli. Lycka till om 10 år, om 20 år när det är ännu värre, då måste ni slå tillbaka och har inget val.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Hur många är gripna?

Skojar du? 0 såklart, det är invandrare och muslimer, polisen har flytt och övergett demokratin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Varför skriver folk "ungdomar"?
Det är uppenbarligen VUXNA MÄN som slår sönder polisbilar och eldar upp dom.

Vanliga muslimer, det är så de fungerar.
IQ nivån ligger väl någonstans på 60 ungefär.

Lär dig läsa: ungdomEN... Jag svarade på en som skrivit att det är en ungdom som står på taket på en polisbil
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Men då kan ju jag åka och veva när sossarna talar så ska dom inte få tala

Du är ju korkad. Utan sossarna hade det inte blivit något upplopp när jag och hundra andra åker och slåss.

Det är inte andra som åkt till Paludan för att slåss. Det är han som medvetet reser till bostadsområden med många muslimer för att där kränka deras religion.

Socialdemokraterna sysslar ej med sådan verksamhet.
Citera
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superottosson
Utan islamister hade det inte heller blivit upplopp !
Klarar ni inte av att bo i ett demokratiskt land där alla får uttrycka sina åsikter, även mot islam så är det bäst ni förpassar er iväg härifrån !

Exakt så! Sällan jag blir så förbannad som jag är just nu över det här. Är inget fan alls av Paludan, han är en uppviglare. Men dessa jäkla islamister. Ge er iväg från vårt land, för sjutton!
Citera
2022-04-14, 17:18
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
haha ja du. Som att det inte hänt förut att man går igenom kameror efter upplopp och hittar och dömer. Fan lär dig din historia istället för att göra bort dig

Hur många blev dömda efter kravallerna i Malmö? 3 personer eller något sådant?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Det är det här folk inte fattar.
Det börjar med att "extremister" som Paludan inte får kritisera Islam.
Sedan måste vi acceptera moskebyggen på varenda plats, sedan ska det accepteras böneutrop, sedan ska det accepteras massböner mitt i stan. Det eskalerar så jävla fort och folk väljer att blunda för det.

Men bra sånt här händer, hatet mot muslimer bara ökar man märker det bland alla man pratar med.
Vi har yttrandefrihet i Sverige och dessa fegisar till "män" som inte ens kunde stå upp för sitt egna land är bara här för att ställa till med kaos.
Sprid info om händelsen till så många som möjligt. På nyheterna på P3 är de för fega för att tala om vilka som står för vandalismen. Där talas om att det är ”två grupperingar” som har stött samman. Allt för att dölja sanningen om hur vårt land mår.
Citera
Medlem
Fy fan för Sveriges framtid.. löss som förstör o knappt kan svenska...waaaaalllaaaaaaa bror..😪😥😭😥😪😭
Citera
2022-04-14, 17:19
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handelschon
''Om kvinnan hade stannat hemma, så skulle hon inte ha blivit våldtagen.''

Paludan är knappast ansvarig för upploppet.

Han är i allra högsta grad ansvarig. Det är hans mål. Skapa upplopp i stadsdelar med många muslimer.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Det är inte andra som åkt till Paludan för att slåss. Det är han som medvetet reser till bostadsområden med många muslimer för att där kränka deras religion.

Socialdemokraterna sysslar ej med sådan verksamhet.

Sossarna har förstört mitt land och gjort det till ett ockuperat vålds-zoo med masskriminalitet. Det gillar inte jag och många andra. Om vi åker och vevar, slåss och tänder eld på saker så ska dom inte få tala. Det är sossarnas fel, det är din korkade logik.
Citera
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hundra procent sant och det vet ALLA att det förhåller sig på det sättet.

Polisen vill inte ha det "värre", så man låter bli. Lycka till om 10 år, om 20 år när det är ännu värre, då måste ni slå tillbaka och har inget val.

Hahahahaha Då är det försent... det är redan försent idag, vad ska det inte vara om 10-20 år.. om sverige ens existerar då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in