2022-04-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Man ska kunna demonstrera EXAKT överallt i Sverige, mot precis det man vill. Helt rätt av Paludan som påvisar hyckleriet och dumheten.

Helt riktigt! Muslimerna bekräftar ju gång på gång just det Paludan vill visa, dvs. att många muslimska invandrare inte respekterar yttrandefriheten.
Citera
2022-04-14, 16:44
Avslutad
Varför låtsas PK-folk att "det är klart dom blir arga" och liknande? Det är väl inte klart? Ni har fått ert land ockuperat, massvåldtäkter, rekord i skjutningar varje år, gängkriminalitet och klaner med mera. NI kastar ju inte sten och slår sönder polisbilar för det? Även om ni borde vara arga? Ni har alltså mycket lägre förväntningar på folk från mellanöstern och afrika än på svenskar.
Citera
2022-04-14, 16:45
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Han ska inte stå och bränna böcker och i synnerhet inte heliga skrifter.
Det ska han visst det - om han känner för att göra det. Det är inte olagligt och han hade dessutom godkänt tillstånd för en demonstration.

Du och dina muslimkuksugarvänner skall enbart sitta ner och hålla käften och acceptera att vad han gör är helt godkänt inom demokratins spelrum. Vill du förbjuda detta så är du antidemokrat och kan lika gärna flytta till Saudiarabien eller något liknande inavlat getknullarnäste där du hör hemma.
Citera
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
För att Gud inte kan stoppa branden. Det är upp till människan att göra det.

Då är det ingen riktig gud bara en inbillad hjärnfoster utan makt, typ jultomten eller kalle anka
Senast redigerad av jori9900 2022-04-14 kl. 16:49.
Citera
Medlem
Citat:
Om han äger en bok gör han som han vill med den. Att den är helig för dig betyder inte att den är helig för alla andra. Vi har både yttrande-, demonstrations- och religionsfrihet i Sverige. Åk hem till arabvärlden om du inte kan acceptera det.
Citera
2022-04-14, 16:47
Medlem
vem fan ens godkänner de här? Hoppas på många skjutningar och brända bilar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
När jag som blond, småfull, 18-åring skulle skoja och ge en polisbil en ”lapdance” alltså dansade lite sexigt bredvid den så hotade polisen med att köra mig till stationen om jag inte BAD POLISBILEN OM URSÄKT. Vilket jag självklart gjorde och skämdes ihjäl!!!

Hahah, klockrent av polisen!

OnT; jkpg-polisen fyller på med resurser för fullt. En hel del blåsljus på E4an upp mot Linköping.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av timeistheseason
Har inte personligen sett något om att det ska handla om en koranbränning men verkar ju så på vissa inlägg här. Visst, försvarar inte importernas reaktion men väljer man att bränna en Koran i Skäggetorp så är man väl medveten om vad man kommer starta. Idioti.

Tänk ett varv till du, demokrati och yttrandefrihet, säkerhet, lag och ordning med mera ska gälla även i Rinkeby, Skäggetorp och Rosengård. Ditt resonemang godtar att det inte är så och att vi är ett ockuperat land där detta inte gäller över betydande delar av landet.
Citera
2022-04-14, 16:48
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Klipp från utryckninglkpg när polisbilar slås sönder och plundras: Instagram och Facebook.

Shit det är betydligt värre än jag trodde, polisen har totalt kapitulerat.
Citera
2022-04-14, 16:49
Avslutad
Citat:

Det ska han absolut kunna. Vi har demokrati, åsiktsfrihet, mötesfrihet och yttrandefrihet i det här landet. Du kan bränna bibeln om du vill. Jag bryr mig inte.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En ung man står på polisbilen när andra slår sönder den - bilen står still, helt sinnes...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/z7J89w/valdsamt-upplopp-vid-allman-sammankomst-angrepp-pa-polis

Säkert trött på den svenska arbetsmarknaden
Citera
Medlem
En Dansk bränner en koran och då skriker muslimska immigranter Allaua Akbar när de slår sönder Svenska polisbilar? Men tack, ännu fler får se vilka as ni är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in