2022-04-14, 16:27
Avslutad
En normalbegåvad civiliserad människa kan hantera att ens religion "kränks" utan att kasta sten och begå allvarlig brottslighet på platsen.

Om han bränt bibeln, knappast så jag gått dit och kastat sten.
Citera
2022-04-14, 16:28
Medlem
Härligt en till bränd men det verkar bli dyrt i längden finns det ngt Swish nummer så brännaren kan få ett bidrag till en ny bok som , uppenbarligen behövs, finns det på video på TikTok ??? Ngn som vet
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Varför släpper man in den där danskjäveln i landet? Bara idioter får för sig att bränna böcker.

Det är nog bara en billig pocketupplaga ska du se. Det bränns bättre böcker dagligen på återvinningsstationerna.

Hur kan någon bränna en BIL på grund av detta är däremot en bättre fråga.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Varför släpper man in den där danskjäveln i landet? Bara idioter får för sig att bränna böcker.
han är svensk medborgare
Citera
2022-04-14, 16:29
Medlem
Citat:
Han är svensk medborgare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
En normalbegåvad civiliserad människa kan hantera att ens religion "kränks" utan att kasta sten och begå allvarlig brottslighet på platsen.

Tyvärr så faller ingen av dom punkterna in på dom som läser koranen uppenbarligen .
Citera
Avslutad
Citat:

Vad är du för undermänniska som inte kan hantera att han tycker som han gör och demonstrerar. Du kan väl skita i det?
Citera
2022-04-14, 16:30
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En ung man står på polisbilen när andra slår sönder den - bilen står still, helt sinnes...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/z7J89w/valdsamt-upplopp-vid-allman-sammankomst-angrepp-pa-polis
Det här är fullständigt......
Om undertecknad trampat in taket på en bil, än mindre en mindre en polisbil, så hade jag fått ersätta skadan och blivit dömd till dagsböter.
Ska den här babbe-jäveln gå ostraffad ur detta?
Dvs att du och jag, som har annat än piss i huvudet, kollektivt ska betala för att han går lös?
Om ingen annan gör det så ska jag f-n i mig följa upp det här.
Flytta på er batik-kärringar, nu är måttet rågat!
Citera
2022-04-14, 16:31
Medlem
timeistheseasons avatar
Har inte personligen sett något om att det ska handla om en koranbränning men verkar ju så på vissa inlägg här. Visst, försvarar inte importernas reaktion men väljer man att bränna en Koran i Skäggetorp så är man väl medveten om vad man kommer starta. Idioti.
Citera
2022-04-14, 16:31
Medlem
TheJackets avatar
Det fina med det hela är att om en blatte skulle elda upp Bibeln, och vita kristna skulle starta upplopp (kommer aldrig hända, men teoretiskt) så skulle polisen gå hårt åt upploppsmakarna.
Citera
2022-04-14, 16:35
Medlem
Pedofilen Rasmus ska besöka Rinkeby och Vivalla. Jag hoppas ingen kommer dit. Han är en bekräftelsehora.
Citera
2022-04-14, 16:36
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeistheseason
Har inte personligen sett något om att det ska handla om en koranbränning men verkar ju så på vissa inlägg här. Visst, försvarar inte importernas reaktion men väljer man att bränna en Koran i Skäggetorp så är man väl medveten om vad man kommer starta. Idioti.

Var ska man annars bränna den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in