2022-04-13, 18:02
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Han tappade en trettonåring (napp igen)

Jäklar vilken offensiv chatt från Dumpens sida...

Killen tror först att tjejen är 18år, förmodligen vad hon angivit i profilen. Blir tveksam när han får reda på att hon är 13år. Det är Dumpen som tjatar och styr det hela mot både träff och sexprat. Han är motsträvig och avvaktande hela tiden.

Citat Gäddan: "Trodde du var 18. 15 hade varit ok. Jag tror inte det blir bra om jag träffar en 13 åring. Vill inte hamna i knipa. Har du träffat äldre?"

Citat Dumpen: "Hade kunnat träffas som vänner?"

Citat Gäddan: "Har du slutat skolan? Hur kom det sig att du vill träffa mig så fort?"

Dumpen skapar sina Gäddor....
Är ju fullt rimligt eftersom gäddor måste levereras. I mångt är de hårdkokta pedofilerna numera mycket försiktiga, nu kan man få jobba hårt för att få en sextörstig incel på kroken- Låt oss säga att killen inte fått knulla på 10 år, eller kanske aldig någonsin, en 14-åring som ändå ser ut som 16 och ter sig villig som få kan bli fallrepet.
Citera
2022-04-13, 18:04
Medlem
Citat:

Killen tror först att tjejen är 18år, förmodligen vad hon angivit i profilen. Blir tveksam när han får reda på att hon är 13år. Det är Dumpen som tjatar och styr det hela mot både träff och sexprat. Han är motsträvig och avvaktande hela tiden.

Citat Gäddan: "Trodde du var 18. 15 hade varit ok. Jag tror inte det blir bra om jag träffar en 13 åring. Vill inte hamna i knipa. Har du träffat äldre?"

Citat Gäddan: "Har du slutat skolan? Hur kom det sig att du vill träffa mig så fort?"

Hur gammal är den här gäddan?

Han ser ung ut på bilden.
Citera
2022-04-13, 18:08
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Chatten börjar på kamrat. Där är alla profiler minst arton. Därav normalt att tidigt berätta sin ålder.

I vetenskapligt eller låt mig säga nyfiket syfte skapade jag en profil som var arton. Minst 30 gubbar hörde av sig o blev frustande sugna när man skrev att man var tolv eller tretton.

Tycker chatten är okj o han hade lätt kunnat blocka en trettonåring om inte hans inre gädda hade vaknat till liv. Han har sig själv att skylla.

Att han själv sen tar fisken till darkside är ju helt sjukt
Här direkt medger han sin attraktion för barnet.
Citera
2022-04-13, 19:33
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Slår vad om att du i verkligheten ser ut som Brian med en ölflaska. Inte som din avatar.

De har säkert försökt med att infiltrera Darknetgrupper osv. Men ska jag vara ärlig så tror jag att pedofiler är en jävligt o-organiserad grupp över lag...

Det här är ju det första stället jag är öppen om saken i mitt liv någonsin... Jag har aldrig heller stött på någon pedofilring eller motsvarande. Jag blev uppriktigt förvånad över den här Kik-gruppen som basker-killen från Dumpen var med i.

Jag har ibland sett annonser och annat på sex-siter som indikerar att det är en pedofil som söker likasinnande. Det finns vissa kodord och sökbegrepp som jag känner igen. Men annars... Rätt dött.

Personligen tror jag att de flesta pedofiler lever ut sitt liv utan att avslöja saken för sin omgivning. Tror det finns några fåtal som organiserar sig mindre grupper. Delar fantasier barnporr och annat. Men så fort en sådan sak blir för stor tror jag att de blir avslöjade av att någon gör en tavla så att alla åker dit. Därav de här "rassiorna" som man läser om.

Med andra ord... Jag tror det är svårt för Dumpen att komma in i de få pedofil-grupper som finns då de förmodligen är rätt små och kräver att du är mer initierad för att kunna komma in i.
Öppen med vadå? Är du pedofil?

Det är ju de jag menar. Catfisha en gubbe kan vem som helst, det är ingen större bedrift. Lägg lite krut på att få bort de värsta på darknet. Pedofilringar knäcker polisen hur enkelt som helst och jag är övertygad om att vissa som är med i dessa hänger på Flashback. Bli polare med en sådan och håll kontakten i några månader så är du inne sen.
Citera
2022-04-13, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Patrik beter sig som en 15-åring med ADHD när han möter gubbarna, "-ditt jävla äckel" osv och vägrar lyssna för samtal. Han avbryter mitt i meningar och beter sig mest barnsligt. Sara gör det bättre.
Generellt så är det dumpen gör bra, samtidigt som det är farligt att ge sig ut på den här typen av turné. Vad är okej härnäst? Hänga ut putin-kramare med namn och bild?
Jag besöker dumpen dagligen i hopp om ett nytt napp som jag kan svälja tillsammans med popcorn, men om dom gör någon verklig nytta i samhället är tvivelaktigt.
Kanske finns det barn och familjer kring dessa gäddor som drabbas än värre av just dessa uthängningar än den potentiella skademinimering dom ge sig ut på att försöka göra?
Polis och myndigheter må vara ett långsamt organ, men om Patrik och Sara VERKLIGEN brydde sig om barnens bästa snarare än att se detta som sitt jobb betalt av swish-donationer så skulle dom kunna göra exakt samma sak, men istället överlämna fiskematerialet till soc, polis och myndigheter i varje enskilt fall.
Men såklart handlar allt om pengar i slutänden, även för Patrik och Sara. Och när ridån går ner och hela det här medborgargardet tar slut, vilket det onekligen kommer göra, så kanske Patrik och Sara sätter sig ner och klappar varandra på axlarna och tänker på alla barn de "räddat", men tänker nog inte på alla som de faktiskt skadat genom att ta lagen i egna händer på det här viset.
Men tills dess ser jag fram emot nya napp och popcorn, jag är trots allt precis som alla oss andra en konsument av ond bråd död. Vi gillar konflikter och inte minst krig. Visst öppnar ni aftonblaskan på morgonen i hopp om lite ond bråd död i Ukraina och att tredje världskriget är igång "på riktigt" idag?
Gäddorna knarkar porr och drar i snabeln på obskyra forum, vi andra knarkar domedagen.
Ska vi inte låta myndigheter ta hand om sånt här snarare än medborgargarden som Patrik och Sara?

Alla som njuter av att se andra förnedras, är delaktiga. Det är som när folk förr samlades kring avrättningar. Mycket osmakligt och otäckt. Svårt att förstå hur det Sara och Patrik gör kan vara lagligt. Ja, hade de betett sig anständigt och respektfullt skulle de anmält männen till polisen och sedan dragit sig ur. Inga uthängningar. Det är en vidrig pöbelmentalitet, hör inte hemma i ett civiliserat land. Karma hinner ifatt dem.
Citera
2022-04-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Ok, Tweedy, vilken avskum. Sån otroligt osäker person, men vill spela världsvan. Sån dryg attityd

Han var ju påtänd, märkte du inte det?! I så fall undanber vi oss dina dumma analyser. Inget försvar men han är väl den som hittills sett mest normal ut. Den lokala Stureplan-nissen på landsbygden. Lite cola till småtjejerna, backslick samt åldersminskning gör honom nog till den främste jägaren.
Citera
2022-04-13, 19:52
Medlem
Ytterligare en torsk fast i ny video, hur kan torskarna vara så dumma att de fortsätter när de vet att dumpen letar efter sådana som de själva?
Citera
2022-04-13, 20:02
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Om du skulle sluta utgå från känslor och ta in fakta skulle du se att etniska svenskar toppar statistiken gällande sexuella övergrepp mot barn.
Jaså, vad är det för undersökning??
Citera
2022-04-13, 20:25
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Om du skulle sluta utgå från känslor och ta in fakta skulle du se att etniska svenskar toppar statistiken gällande sexuella övergrepp mot barn.

Kan kanske bero på att Muhammeds fru Lejla var ca 13 år. Och att det är lite annorlunda i den kulturen att gifta sig med minderåriga,
Tror inte dem behöver vända sig till internett precis har nog andra kontakter..
Citera
2022-04-13, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Inte ens i Aftonbladet ledare så skulle man få läsa något så jävla dumt.

Du är medveten om att svenska tjejer/kvinnor står väldigt lågt i kurs hos nyiimporterade män från Mellanöstern?

Så kan det ju kanske vara, men det verkar faktiskt som att invandrare är underrepresenterade gällande grooming.

Jag själv är inte invandrare, och jag har länge trott att invandrare i stort sett är överrepresenterade gällande all grövre kriminalitet (men nu tror jag annorlunda). Det jag vet om invandrare är att en del unga män från mena ser svenska tjejer som "fair game", dvs att dom knullar runt med dom och sedan gifter sig med en "riktig kvinna" (och då faller argumentet att dom låter bli svenska tjejer).

Att invandrare skulle hålla pedofilin inom familjen känns också orimligt då dotterns oskuld värderas högt.

Så summa summarum; invandrare är underrepresenterade gällande barnvåldtäkter, inte heller håller argumentet att Dumpen bara fiskar i "svenska grupper" då pedofiler håller till där barn är.

Något jag har funderat över är varför. Och jag misstänker att det kan bero på samma fenomen som gör att invandrare inte bara överlag är överrepresenterade i brottsstatistiken utan att dom överlag har mera civilkurage att gripa in och hjälpa nödställda (exempelvis om brott begås). Dvs att många har rätt strikt synsätt gällande socialt accepterade normer, dvs att om man mobbar en invandrare kan man bli sönderslagen av hela dennes släkt men personerna är lika strikta gällande att våldta barn (någonting i den stilen tänker jag mig det.)
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-04-13 kl. 20:39.
Citera
2022-04-13, 21:11
Bannlyst
Citat:

Hört liknande med att dem går in på tinder har en bild som ser ut som vilken 20 åring som helst sedan precis innan träffen närmar sig säger dem :” Du jag har inte varit helt ärlig ja är bara 14, kan vi inte träffas ändå ? ”

Killen då som kanske aldrig fått ligga eller att de va flera år sedan är i ett desperat läge och kommer till den bestämda platsen och möts av ett ljuvligt: ”Haaj!” Du ska träffa er baarn..”
Citera
2022-04-13, 21:28
Medlem
Pleurodess avatar
Vart håller längdhopparen hus, Sara är själv ute och vittjar näten ser jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in