Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Inte ens i Aftonbladet ledare så skulle man få läsa något så jävla dumt.
Du är medveten om att svenska tjejer/kvinnor står väldigt lågt i kurs hos nyiimporterade män från Mellanöstern?
Så kan det ju kanske vara, men det verkar faktiskt som att invandrare är underrepresenterade gällande grooming.
Jag själv är inte invandrare, och jag har länge trott att invandrare i stort sett är överrepresenterade gällande all grövre kriminalitet (men nu tror jag annorlunda). Det jag vet om invandrare är att en del unga män från mena ser svenska tjejer som "fair game", dvs att dom knullar runt med dom och sedan gifter sig med en "riktig kvinna" (och då faller argumentet att dom låter bli svenska tjejer).
Att invandrare skulle hålla pedofilin inom familjen känns också orimligt då dotterns oskuld värderas högt.
Så summa summarum; invandrare är underrepresenterade gällande barnvåldtäkter, inte heller håller argumentet att Dumpen bara fiskar i "svenska grupper" då pedofiler håller till där barn är.
Något jag har funderat över är varför. Och jag misstänker att det kan bero på samma fenomen som gör att invandrare inte bara överlag är överrepresenterade i brottsstatistiken utan att dom överlag har mera civilkurage att gripa in och hjälpa nödställda (exempelvis om brott begås). Dvs att många har rätt strikt synsätt gällande socialt accepterade normer, dvs att om man mobbar en invandrare kan man bli sönderslagen av hela dennes släkt men personerna är lika strikta gällande att våldta barn (någonting i den stilen tänker jag mig det.)