2022-04-13, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Jag tycker att man skall läsa både och...
Alltså både källor från de som tror att Jorden är platt och de som tror att den är rund.
De som tror att den är platt är ofta väldigt väl pålästa och förtjänar att tas på fullaste allvar!
Jag väljer minsann att ta in uppgifter från bägge lägren och bilda min egen uppfattning, i motsats till er andra obildade, som bara läser vad kunniga personer skriver!
Tror personligen att den är platt men lite krökt, lite som ett paraply, men utan skaft såklart.

Läsa/lyssna kan man göra men just nu är det på samma nivå som nyheterna som skickas ut från Nord Korea.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
De boende har en tuff tid framför sig den närmaste framtiden, men sedan kommer de aldrig mer att behöva ha att göra med de här idioterna. Den ukrainska ockupationsmakten kommer att köras ut ur hela Donbass.
Ockupationsmakten? Det är deras territorium för helvete!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Han är alltså för Ukraina, mot kommunism och nazism.

Nej kolla alla videos, i den här ser man hakkorsen. Tydligen skyller nazisten på att det är hans fru som laddat ner nazi bilderna.
https://twitter.com/MapsUkraine/status/1514253257216040965
Citera
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryssarn
Men det är ju då inte nazism för helvete!!
Det är därför han hatar dem. För att de inte är riktiga nazister.
Citera
2022-04-13, 17:25
Medlem
leachs avatar
Sitter här och tänker på vad Putin gör i sängen innan han somnar.
Tror han ligger i fosterställning och gråtskriker på varför ingen i väst vill stödja hans lysande plan att befria Ukraina.
Han vill ju bara väl med denna speciella militära operationen som han trodde hela världen skulle stödja och hurra åt.

NATO plan går i skytteltrafik med vapen till den östra flanken med destination Ukraina.
Putin tar fram stålborsten och skrubbar av rosten från sovjettidens främsta offensiva vapen.

Nu är det påsk så Putins långbord kommer väl till användning för festligheterna.
Hoppas detta kan lätta lite på Putins frustration inför det givna nederlaget.
Så efter Putins påskbord så borde vi få många fina filmer på grillade ryssar.

Lägger till en länk på avlastat plan på väg att fylla på så jag inte är helt offtopic.
https://globe.adsbexchange.com/?icao=ae10ba
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

SLAVA UKRAINI!
Citera
Medlem
Så hur går det med den gamle likmasken prutler idag då? Rapat ur sig några nya spyor eller bara stirrat på sin bunkervägg?
Citera
Medlem
Citat:
Ja ockupationsmakten eftersom det här staterna är egna nu.
Citera
2022-04-13, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hollywoodnazism.
Skitsnack. Det används bara för att det är ett laddat ord. Tydligen så är det nazistiskt att inte dela med sig recept också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Det finns garanterat redan nån ännu mer råbarkad(om möjligt) utsedd som ska ta över efter freaket putler.
Tyvärr.
Jag vet inte, men Puttler har ju haft visst Stalin syndrom att inte låta någon växa till sig som kan bli ett hot. Innan Ukraina-kriget hade väl Medvedev stått på tur om Puttler en morgon inte vaknat. Men i den situation som nu råder och om vi antar att han mördas så lär både FSB och militären vara sugna på att ta över statskassan, och jag kan inte föreställa mig att de vågat prata ihop sig då ingen vet vem som kommer skvallra och orsaka en avrättning.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Bara om de har kontroll över det. Idag har de kontroll över delar av Donbass. Snart kommer de inte att ha kontroll över några delar alls. Då är det inte deras territorium längre, utan folkviljan efterlevs.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Ja ockupationsmakten eftersom det här staterna är egna nu.
Det är dom så fan heller.
Citera
2022-04-13, 17:28
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Visserligen har vi förstått att Putin är galen men det här trotsar ju allt förnuft.

https://www.expressen.se/nyheter/senaste-nytt-om-invasionen-av-ukraina/

Jag hoppas att Ukraina har gott om missiler och robotar för att strö lite smolk i glädjebägaren för Putin, med lite tur så kan Ukrainarna radera ut hela flocken som styr i kriget.

Det var helt klart dagens främsta artikel att spekulera om.

Möjligheten om detta är sant killgissar jag på 45 % chans men om det är tillräckligt många andra generaler där så ökar chansen att Kadyrov kommer befinna sig i Ukraina öka med minst tjugo gånger (från 1-2 % hittills). 👍🏽
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in