2022-03-22, 15:29
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Tror det är när du gör en reel/händelse sen väljer att dela som inlägg.

Tack för svar!
Citera
2022-04-12, 15:27
Medlem
Fråga:
Varje gång jag loggar in på Instagram får jag mail från "Meta":
"Vi har upptäckt en inloggning från en enhet som du normalt inte använder."
Och så en massa om att jag ska "säkra" mitt konto.

Vad är problemet? Jag loggar ju in på samma dator varje gång.
Hur ska jag slippa dessa tjatiga mail? Finns det nånstans jag kan klicka eller ställa in?
Citera
2022-04-12, 15:30
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Fråga:
Varje gång jag loggar in på Instagram får jag mail från "Meta":
"Vi har upptäckt en inloggning från en enhet som du normalt inte använder."
Och så en massa om att jag ska "säkra" mitt konto.

Vad är problemet? Jag loggar ju in på samma dator varje gång.
Hur ska jag slippa dessa tjatiga mail? Finns det nånstans jag kan klicka eller ställa in?

Verkar vara nått problem med cookies. Har du blockerat coockies för Insta? Kanske har din Coockie blivit korrupt, radera den så skapas det en ny nästa gång du loggar in.
Citera
2022-04-14, 00:33
Medlem
Tack för ditt svar! Ja, alla cookies raderas varje gång jag stänger ner datorn. Kanske det som är orsaken.
Citera
2022-04-18, 08:57
Medlem
Det har hänt att det har stått att man inte kan logga in direkt, utan man ska säkra sitt konto, och det skickas då en kod till mobiltelefonen. Därefter uppmanas man att byta lösenord. När man gjort det går det återigen att logga in och se på sin och andras profiler. Jag har två instagramkonton, ett som jag använder oftare än det andra, och det är endast på det kontot det meddelandet ibland kommer.
Citera
2022-05-02, 01:06
Medlem
Instagram reels fungerar inte

Nåt jävligt störande har hänt med min insta och jag vet inte hur jag ska lösa det. Det är alltid samma scenario och jag har haft det konstant i två dygn nu.
När jag går in på reels och laddar fram nya klipp så måste jag swipa uppåt två gånger för att komma ner till klipp nr 2. Klipp 2 är alltid bara helt grått och måste då ladda i någon sekund innan det kommer igång. Efter det kan jag swipa obehindrat i 7 klipp till sedan är det stopp. Spelar ingen roll hur länge jag väntar, det finns inget mer klipp att swajpa fram. Enda lösningen är att scrolla högst upp igen och ladda fram nya klipp.
Proceduren är alltså EXAKT lika dan hela tiden. Swipa två gånger på första, grå tvåa som måste ladda och sedan 7 klipp till innan jag måste ladda fram nya klipp.

Appen är uppdaterad. Jag har loggat ut och in igen och även testat (två gånger) att avinstallera appen. Inget funkar.
Downdetector visa inget och jag har anmält till supporten utan pterkoppling.

Några idéer?
Citera
2022-05-07, 21:40
Medlem
Gerrard89s avatar
Någon mer vars flöde ändrat utseende helt? Som en ny appdesign. Åtminstone på mitt ena konto. På mitt andra ser det ut som vanligt.. förstår inte varför.
Citera
2022-05-12, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Någon mer vars flöde ändrat utseende helt? Som en ny appdesign. Åtminstone på mitt ena konto. På mitt andra ser det ut som vanligt.. förstår inte varför.

Jag med. Ogillar det. Därför jag gick in här för att se om någon skrivit om det gick att återställa till vanliga utseendet.
Citera
2022-05-23, 22:44
Medlem
Hunden007s avatar
går det på ett sätt att blocka nya konton/Fake konton?

för jag skapade en helt nya konton och så kunde jag ej följa två konton som ena var privat och andra inte privat.
Citera
2022-05-27, 08:52
Medlem
Störningar på Instagram förbryllar

https://www.theverge.com/2022/5/26/23143103/instagram-down-outage-not-loading-logout

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pWRJpw/instagram-ligger-nere-for-tusentals

https://www.vk.se/2022-05-26/storningar-pa-instagram-forbryllar

Är det någon här som vet mer och har fått det att fungera som vanligt igen..?
Citera
2022-05-28, 11:38
Medlem
Mitt konto är också ändrat, ser mer ut som Tiktok.. Någon som vet ur man tar bort denna uppdatering?
Citera
2022-05-29, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccaacc
Mitt konto är också ändrat, ser mer ut som Tiktok.. Någon som vet ur man tar bort denna uppdatering?

Kontakta till Instagrams support och påpeka problemet så får du det åtgärdat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in