2022-04-12, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Nordkorea har nyligen utvecklat kärnvapen och även långdistansrobotar som kan nå USA. Det visar att prioritering är viktigare än budgetens storlek.

Stämmer mycket bra det du säger, då får man prioritera så att de aldrig kan användas. Eller andra avancerade motmedel?
Citera
2022-04-12, 12:52
Bannlyst
Svårt att se. Är det tillräckligt skadat för att kunna förhindra en snabb ombyggnad?
https://twitter.com/OAlexanderDK/status/1513793259528671233
Citera
2022-04-12, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Jag talar bara för egen del nu, ej för andra som skulle stryka med...

För min del har det lätt varit värt det att stryka med, bara jag känner att jag stått upp och inte ställt mig på alla fyra för rysk mobbning.

Putlerhoran kommer inte att ha uppnått ett jävla skit med sina kärnvapen. Överlever jag eventuellt kärnvapenattack (och det är möjligt då jag inte befinner mig i skandinavien iallafall) så har han följande att vänta. Jag lovar dyrt och heligt att hämnas genom att mörda hela hans jävla familj. Hans döttrar, kusiner söner, ... de kommer att ha en motiverad välutbildad resursfull galning på halsen (som dessutom har stridserfarenhet) som i ett sådant scenario troligen bör vara inspärrad på psyket istället.

Han må känna att han vunnit. Men må världen lära sig en läxa om att inte ha psykopater vid makten. Framtida generationer och system i hela världen i framtiden bör kräva certifikat på att ledare inte är narcissister/psykopater.

Give him hell. Pootler Kaputto, idi nahoi.
Tror inte det hjälper pruttler bryr sig bara om sig själv, resten av jordens befolkning skiter han totalt i. Han är både psykopat och hjärndöd.
Citera
2022-04-12, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ännu ett "geni-drag" ifrån Putin. Tror han detta kommer att få Finland att slappa av och sätta en NATO-ansökning tillbaka till byrån ?
Ja herregud, han skämmer ut sig totalt. Men ändå får han ta plats på denna jord...märkligt!!
Citera
2022-04-12, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hahah krigarn varför åker du inte till moskva och knäpper honom?

(FB) Hur kan man som privatperson MÖRDA putler?

Lättare sagt än gjort. Dessutom så måste jag tvätta kläder idag.

Frågan är varför inte någon jävel i Ryssland gjort det ännu. Än så länge så har jag bara sett ett tappert försök där en arg man står och kastar molotovs på kremlins murar.
Citera
2022-04-12, 12:56
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
"Det var inte längre möjligt att fortsätta att utstå detta folkmord. Nynazismen har blivit ett faktum i ett ganska stort och till oss nära land".
Nej, det har länge varit hög tid för väst att gå in med trupp för att stoppa det.
Bra att han blivit så pass självkritisk.
Citat:
Putin pratar om Operation Z vid ett möte med kosmonauter som sa att de till fullo stöder den ryska militären.
https://t.me/shot_shot/37880

Kosmonauterna säger nog vad de har blivit tillsagda att göra, de har nog bättre uppfattning än så.
Citera
2022-04-12, 12:59
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ännu ett "geni-drag" ifrån Putin. Tror han detta kommer att få Finland att slappa av och sätta en NATO-ansökning tillbaka till byrån ?
Sådant här gör nog bara Finnarna förbannade.
Men bra att inte missilsystemen används mot Ukraina.
Citera
2022-04-12, 13:00
Medlem
Citronitas avatar
Citat:
"Det var inte längre möjligt att fortsätta att utstå detta folkmord. Nynazismen har blivit ett faktum i ett ganska stort och till oss nära land".

Putin pratar om Operation Z vid ett möte med kosmonauter som sa att de till fullo stöder den ryska militären.

https://t.me/shot_shot/37880

Undrar hur många av kosmonauterna som skakade på huvudet när Putin gått därifrån. Han verkar ju utgå från att alla ryssar är fullständigt blåsta!
Citera
2022-04-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Fråga: hur kommer det sig att putler fortfarande kan hålla på med sitt krigande, varför har ingen stoppat honom?? Kärnvapenhot går jag inte på, ryssarna har inte den kapaciteten och de vet att ryssland skulle bli en grusparkering om de så tänkte tanken. Det är något annat, men vad??? Jag menar hur svårt kan de vara att eliminera den senile gamle putler som är rädd för sin egen skugga?

Har du källa på att han är "rädd för sin egen skugga"?

Måste ändå hålla med om att när du kallar honom putler så var det väldigt coolt av dig....
Citera
2022-04-12, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Tror inte det hjälper pruttler bryr sig bara om sig själv, resten av jordens befolkning skiter han totalt i. Han är både psykopat och hjärndöd.

Ja, man kan inte vinna mot en psykopat.. om man inte dödar dem, alltså. Nu är ju den här galningen hellbound på att antinge "segra" eller ta med sig hela världen, precis som en psykopat skulle gjort. Problemet är väl att han inte är dum i huvudet rent logiskt, han har bara ZärZkilda väldigt sjuka prioriteter och önskemål som normala människor annars inte har och i den kalkylen ingår förkolnade barn, våldtäckter, död och övergrepp.
Citera
2022-04-12, 13:03
Medlem
Citronitas avatar
Citat:

Snart skickar han väl en skvadron MIG-plan över vår gräns för att påskynda vår NATO-ansökan…
Citera
2022-04-12, 13:06
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Uppenbarligen så har du inte koll på hur ordningen går till när ryska kosmonauter väljer sina dräkter SEX MÅNADER INNAN UPPDRAGET eftersom dom måste måttsys. Dessutom är alla de tre kosmonauternas universitets färger gult och blått.
https://www.google.com/search?q=bauman+moscow+state+technical+university+ colour&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ah UKEwiBo9zSqo73AhXJzaQKHX_sBvEQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=4 12&bih=780&dpr=1.75

Men fortsätt hoppa med näsan först in i varenda propagandapöl dina nyhetskällor vattnar åt dig. Tänk att du gick på den billiga med kosmonauterna. Vad annat är du benägen att falla för?

"Cosmonaut Oleg Artemyev said each crew picks the color of the flight suits about six months before launch because they need to be individually sewn. And since all three of them were graduates of Bauman Moscow State Technical University, they chose the colors of their prestigious alma mater".

https://www.finance.yahoo.com/amphtml/news/russian-cosmonauts-suits-not-inspired-234440274.html

Dom lär få en kula i nacken om dom säger det var en symbolhandling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in