2022-04-08, 23:06
Medlem
`Nån som träffat Annabell i blackeberg?
Citera
2022-04-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM320
Jag har hängt och läst här under en längre tid och fått många bra tips vilket har varit till stor hjälp för mig då jag bor en bra bit från Stockholm. Försöker ”träffa rätt” då jag inte har så många tillfällen att göra detta på.

Några godbitar från kanske 10 år bakåt i tiden…
Paulina Hot och tror hon hade en kompis som heter Daniella, Cita Mullat, Linda Stockholm, Lhinda DKNY, Ines, Isis, Belle GBG (Göteborg), Sexy Ella (Örebro) Carmen Ferrera, för att nämna några som har lagt sig på minnet hos mig. Dessa är vad jag vet inte aktiva idag, men tror säkert många kommer ihåg en del namn, och kanske har positiva minnen…

Utav de som fortfarande är aktiva idag så har jag bl a träffat Sabrina (ST), Kristen (ST), Spaderdam (RS), Tinyhannis (RS), Isabella_Blad (RS) dock är det över två år sedan, då mina jobbresor och möten i huvudstaden upphörde i samband med Corona pandemin. Nu känner man sig nästan som nybörjare igen, men förhoppningsvis så är jag i Stocholm inom ett par veckor och tänker ju då försöka kombinera nytta och nöje igen.

Jag har haft flera fina möten med Tinyhannis tidigare, men som sagt var så är det minst ett par år sedan. Är lite nyfiken om det är någon som träffat henne nyligen och haft bra upplevelse? Likaså Isabella_Blad, har jag haft fina stunder med, hon har inte annonserat på länge men är i alla fall aktiv på sin profil på RS, någon som har träffat henne nyligen? Har tankar på att träffa någon av dessa om det fortfarande är lika bra som tidigare...

Andra som finns på önskelistan men ännu inte träffat är, Behappy (RS) och Alis (ST) som båda har många positiva omdömen och förmodligen säkra kort.
Tacksam för tips och nya omdömen, ni ser ju lite vad jag uppskattat och gillar…

Har stött på henne , bra energi och engagemang men på lyset
Citera
2022-04-10, 07:06
Moderator
BlueSwedes avatar
Ni får sluta att chatta i tråden! Detta är ett diskussionsforum. Ett antal oneliners borttagna.
Nästa gång blir det varning.
Skärpning!
Mod
Citera
2022-04-10, 08:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007
Har stött på henne , bra energi och engagemang men på lyset

Kan tycka inlägget blev lite kort och svårt att förstå. Vem var det som åsyftades. Det fanns flera personer nämnda och speciellt två tjejer. Vem av dessa beskrevs här?
Citera
2022-04-10, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoman56
Kan tycka inlägget blev lite kort och svårt att förstå. Vem var det som åsyftades. Det fanns flera personer nämnda och speciellt två tjejer. Vem av dessa beskrevs här?
Aaa ursäkta Tinyhannis
Citera
2022-04-10, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM320
Jag har hängt och läst här under en längre tid och fått många bra tips vilket har varit till stor hjälp för mig då jag bor en bra bit från Stockholm. Försöker ”träffa rätt” då jag inte har så många tillfällen att göra detta på.

Några godbitar från kanske 10 år bakåt i tiden…
Paulina Hot och tror hon hade en kompis som heter Daniella, Cita Mullat, Linda Stockholm, Lhinda DKNY, Ines, Isis, Belle GBG (Göteborg), Sexy Ella (Örebro) Carmen Ferrera, för att nämna några som har lagt sig på minnet hos mig. Dessa är vad jag vet inte aktiva idag, men tror säkert många kommer ihåg en del namn, och kanske har positiva minnen…

Utav de som fortfarande är aktiva idag så har jag bl a träffat Sabrina (ST), Kristen (ST), Spaderdam (RS), Tinyhannis (RS), Isabella_Blad (RS) dock är det över två år sedan, då mina jobbresor och möten i huvudstaden upphörde i samband med Corona pandemin. Nu känner man sig nästan som nybörjare igen, men förhoppningsvis så är jag i Stocholm inom ett par veckor och tänker ju då försöka kombinera nytta och nöje igen.

Jag har haft flera fina möten med Tinyhannis tidigare, men som sagt var så är det minst ett par år sedan. Är lite nyfiken om det är någon som träffat henne nyligen och haft bra upplevelse? Likaså Isabella_Blad, har jag haft fina stunder med, hon har inte annonserat på länge men är i alla fall aktiv på sin profil på RS, någon som har träffat henne nyligen? Har tankar på att träffa någon av dessa om det fortfarande är lika bra som tidigare...

Andra som finns på önskelistan men ännu inte träffat är, Behappy (RS) och Alis (ST) som båda har många positiva omdömen och förmodligen säkra kort.
Tacksam för tips och nya omdömen, ni ser ju lite vad jag uppskattat och gillar…
Oj. Ja Cita minns dom flesta...
Några jag missade. Och som förvann när Corona dök upp var. Lhinda DKNY, Linda,som hade gula smileys på fotona i annonserna. Och hon som satt i RS....Någon som vet vart dom tog vägen..?
Citera
2022-04-12, 08:14
Medlem
Fet varning ang lunatrixi vi träffades regelbundet sen några år sen blev hon helt galen över en små sak och kontakta hela min familj till vänner anklaga mig för massa våldtäkter våld och mitt liv blev ett helvete fram till igår då hon råka smsa att jag tvingade henne att börja hora från första början men hon har jobbat sedan hon var 16 på nätet många år innan jag ens träffat henne. Jag har bild bevis men vet inte om admin tillåter att jag lägger upp men pm annars. Dessutom har hon gjort det mot 3 till som jag vet om hon kräver saker om hon ska sluta. Tror det är kopplat till hennes bruk av krystal meth ändrat regler ang kondom vaginalt och där vet jag nåt också med bevis vid intresse pm
Citera
2022-04-12, 09:23
Medlem
ilikeroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larfen123
Fet varning ang lunatrixi vi träffades regelbundet sen några år sen blev hon helt galen över en små sak och kontakta hela min familj till vänner anklaga mig för massa våldtäkter våld och mitt liv blev ett helvete fram till igår då hon råka smsa att jag tvingade henne att börja hora från första början men hon har jobbat sedan hon var 16 på nätet många år innan jag ens träffat henne. Jag har bild bevis men vet inte om admin tillåter att jag lägger upp men pm annars. Dessutom har hon gjort det mot 3 till som jag vet om hon kräver saker om hon ska sluta. Tror det är kopplat till hennes bruk av krystal meth ändrat regler ang kondom vaginalt och där vet jag nåt också med bevis vid intresse pm
Vad var det hon vart galen över? Har hon även anmält dig för våldtäkt? Eller bara läckt lögner till familj
Citera
2022-04-12, 14:31
Medlem
Citat:

plötsligt känner man sig lättad att hon alltid slutar svara/inte svarar alls när jag försökt bestämma träff med henne

antar att detta också är en bieffekt av att du betalt i förskott/köpt filmer osv så hon har ditt namn och uppgifter?
Citera
2022-04-12, 21:56
Medlem
Citat:
Sluta sprida falska rykten om en fin och ärlig tjej. Du har säkert gjort något dumt - om inte så dela PM men sudda användarnamnet.

Har aldrig haft strul med henne, förstår inte vart allt kommer ifrån. Ni är antingen elaka mot henne eller så är ni så otrevliga att ni inte ens får kontakt. Men ser gärna PM, kan ha fel och har jag det så kanske jag ska oroa mig för att ha köpt onlinematerial av henne med swish. Men som sagt, inte haft problem med eller hos henne.
Citera
2022-04-13, 05:21
Medlem
Ska iväg och fika lite i kväll med en härlig skönhet.
Men börjar bli lite nervös efter senaste tidens "Operation Torsk". Simon & Co verkar vara på hugget.
Funderar på att avboka det hela och chilla en stund.
Vad tror ni? Är det riskfritt eller borde man lugna sig en smula?
Citera
2022-04-13, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoTorsten
Ska iväg och fika lite i kväll med en härlig skönhet.
Men börjar bli lite nervös efter senaste tidens "Operation Torsk". Simon & Co verkar vara på hugget.
Funderar på att avboka det hela och chilla en stund.
Vad tror ni? Är det riskfritt eller borde man lugna sig en smula?
Om det är en fika är det inget att oroa sig.

Är det utländsk tjej som inte har recensioner? Eller svensk tjej som verkar seriös? Just nu verkar de vara på utländska tjejer, främst från Ukraina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in