Citat:
Ursprungligen postat av
SierraBlue
Ah, nu rullar det. Många första intryck:
- Raw-Freddan är tillbaka! Boo-yah! Undrar om han kommer att quizza Märtha om hennes sexfantasier? Och kanske bli satt på plats? Satu har däremot ersatts av en Emma Frans-kopia. Vi får väl se vad det har för effekter. Bondskurk-Kalle håller stilen.
- 90talisterna i kör: "toxisk manlighet, hemska män, blä blä fiskmås". Kvinna i programmet, samtidigt: "nä, jag tänker skita i det här, trots att jag knuffat undan en massa andra giftaslystna kvinnor, och låta en stackars man stå och grina, baffö att KÄNSLOR och jag kan väl föffan inte väntas tänka igenom saker innan jag agerar??!". Nåja, Ed Harris fick iaf en reklamspot i SVT.
- Min gaydar var korrekt! Liksom att Märta och Ed Sheerans brorsa matchade. Svårbedömt par! Kan mycket väl funka om de connectar intellektuellt, men visst har skäggis en del att slåss mot. Sen tycker jag tyvärr att "resa och ha kul" låter som en 30plus-klyscha (varför jobbar de isf på trista kontorsjobb?)
- Bögarna kan gå hur som helst, men det är iaf positivt att de bägge verkar ha sugit en och annan kuk tidigare. Förra försöket blev ju rätt dåligt pga att den vettskrämde Sam hade minst en fot kvar i klädskåpet.
Bildproducenten är väldigt duktig. Precis lagom mix av slomo-eftertanke framför spegeln och fina sommarbilder från huvudstaden. Man borde coina termen "Nordic cheesy" för programmets bildspråk.
Haha,
bildproducenten, du tror det är live-sändning som "Den stora Älgvandringen" eller?
Det hade man ju faktiskt nästan hoppats på...
Men du tänker väl på den nordiskt ostiga
klipparen som lyckats kleta till det hela till en väldoftande fondue.
Kollade inte så noga på första avsnittet, men förra säsongen var det musik hela j-la tiden, inte en tyst minut, är det samma denna?