2022-04-11, 11:18
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Nej inget bekräftat namn. Läste i kommentarsfältet på dumpen.se att han ska vara med i Rotary, kanske den infon kan hjälpa oss på traven att hitta Prostata-Fritzl

Det är INTE han som syns på rotarys facebook, även om de är ganska lika!
Citera
2022-04-11, 11:19
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell

Är han medlem i Rotary?
Citera
2022-04-11, 11:20
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Är han medlem i Rotary?

Det går ej att verifiera genom sökningar på nätet.
Citera
2022-04-11, 11:21
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Det går ej att verifiera genom sökningar på nätet.
Tack, det var synd.
Citera
2022-04-11, 11:27
Avslutad
Citat:

Hur vet du att det inte är han?
Citera
2022-04-11, 11:38
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han lever och bor kvar med sin fru och deras två döttrar. Hur kan en kvinna stanna kvar med en sådan gris. Det är lätt att hitta ny bostad i Mora det har jag kontrollerat. Så hur kan en kvinna frivilligt stanna i ett förhållande med en sådan gris. Dessutom har dom två döttrar ihop. Vad händer när dom får barn, skall han passa dom då. Vilka kvinnor är det som inte lämnar en sådan gris utan underlättar för han att träffa barn nu och i framtiden. Tycker det är vidrigt.
Tack. Detta inlägg är nog det bästa exemplet på vad jag tror den största faran med Dumpen är. Folk börjar på allvar tro att anhöriga är offentliga personer och/eller deltagare i "Dokusåpan Dumpen".

Anhöriga måste ständigt övervakas. Om de avviker från "manus" och inte gör det mobben förväntar, så ska de offentligt baktalas och misstänkliggöras på lösa grunder i bästa snokande sladderkärringstil.

"utan underlättar för han [sic] att träffa barn"

Återigen: Tack för en perfekt (och väldigt vidrig) illustration av hela problematiken.
Senast redigerad av LightFandango 2022-04-11 kl. 11:42.
Citera
2022-04-11, 11:49
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Tack. Detta inlägg är nog det bästa exemplet på vad jag tror den största faran med Dumpen är. Folk börjar på allvar tro att anhöriga är offentliga personer och/eller deltagare i "Dokusåpan Dumpen".

Anhöriga måste ständigt övervakas. Om de avviker från "manus" och inte gör det mobben förväntar, så ska de offentligt baktalas och misstänkliggöras på lösa grunder i bästa snokande sladderkärringstil.

"utan underlättar för han [sic] att träffa barn"

Återigen: Tack för en perfekt (och väldigt vidrig) illustration av hela problematiken.

Till dig vill jag bara säga, du gjorde precis en höna av något du trodde var en fjäder.
Citera
2022-04-11, 11:59
Medlem
Citat:
Så namnet på peddo gubben är inte outat än? (han med burar och hundar)
Citera
2022-04-11, 12:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Har nån fått fram namn och info på den totalt livsfarliga mannen som ville röva bort barn "som ingen saknar" och sätta dem nakna i burar, samt använda hundar på? Kom ut igår på Dumpen tror jag. Skåning.

Citat:
Den vill man ju veta, inga spärrar alls. Jag är alltid tacksam för pm.

Citat:
Ursprungligen postat av labolina1
Så namnet på peddo gubben är inte outat än? (han med burar och hundar)

Vår vän Lysturken har knåpat ihop en rebus för att hjälpa oss.
Den misstänkte mannen har sina bopålar nedslagna i "Stalledrängstorp".

Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Har fått förslag på ett namn. Kör en rebus.

Mannen har samma namn som den svenska fotbollsspelare som gjort flest landskamper genom tiderna. Vår väns adress för tankarna till en plats där man kan låna böcker. Killen lär också vara särskilt glad på nyårsdagen.

Upp till var och en att avgöra hur verifierad den identiteten är.
Citera
2022-04-11, 12:44
Medlem
Man känner sig mållös över alla svin som denna sidan hänger ut.
Blir bara grövre och grövre, finns inga gränser hos dessa männen.
Så mycket SJUKA människor i denna världen, man äcklas något enormt.

Och straffen i detta landet för denna typen av brott, man äcklas.
Citera
2022-04-11, 12:46
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Till dig vill jag bara säga, du gjorde precis en höna av något du trodde var en fjäder.

Ja det var ett överdrivet kraftfullt inlägg om de anhöriga samtidigt som man låter Gäddorna passera obemärkta.
Citera
2022-04-11, 12:49
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Förmodar att du inte känner till lagarna. Men att skriva sig på en adress där man inte bor är ett brott mot folkbokföringslagen, sedan en lagändring i juli 2018. Den som medvetet folkbokför sig felaktigt riskerar i dag att straffas med böter på 40,000 kr eller i värsta fall fängelse i högst sex månader. Intressant förklaring med nallen. Försök sen hålla en trevlig ton så är jag trevlig tillbaka.

Okej, jag ska försöka vara snäll...

Du menar att barnens Casanova som var beredd att riskera fängelse för att knulla barn inte skulle våga att riskera folkbokföringsbrott?

Bra tänkt, funderat på att ansöka till Mensa?

Tror att lagen klubbades igenom för att komma åt folk som bidragsfuskar. Inte för att komma åt kändisar och pedofiler som vill vara ifred.

Ur min synvinkel är det en öppen fråga. Antingen har han flyttat. Hon flyttat. Eller så lever de tillsammans. Jag bryr mig inte för övrigt. Låt de göra som de vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in