2022-04-11, 09:03
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Hur många bekräftade självmord har vi nu i samband med dumpen?
Jag får det till två: Barnens Casanova Ronny samt någon man med hund.

Har nån en länk till den senare tar jag gärna del av den.

Endast mannen med hunden är bekräftat avliden.
Citera
2022-04-11, 09:08
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Alla har velat ha sin kvart i rampljuset. Idag tänkte jag uppmärksamma ett av de större genierna, skånepågen som swishade 200 kr till fiskaren och samtidigt bekräftade sin identitet med bank-id. Han kallade sig Olle Olsson men heter egentligen något annat. Det finns dessvärre inte mkt att gå på. Nu är det därför dags för en liten efterlysning. Vem är denna geniala skånepåg som så gärna hade bjudit småflickor på sina genitalier?

https://dumpen.se/2021/10/24/till-slut-fastnade-aven-peddo-olle-pa-kroken/

*Enligt kommentarerna jobbade han på Malmö stad.

I sådana fall med betoning på jobbade. Enligt detta inlägg fick han lämna sitt arbete:

”Olle blev av med jobbet och vi har inte stött på honom online sedan konfrontationen.”

https://dumpen.se/2022/01/22/hur-gick-det-sedan/
Citera
2022-04-11, 09:10
Avslutad
Man skulle som försvarsadvokat kunna argumentera för att det finns ett värde för allmänheten att veta vem som försöker förgripa sig på minderåriga men hur resonerar dumpen att det skulle finnas ett värde för allmänheten att dessutom veta hur dessa män ser ut nakna, hur långa deras kukar är, vilken medicin deras fruar äter, tjocka och feta, vem som är deras barn osv? Vad har allmänheten för glädje av att kunna läsa perversa chattloggar och se folk nakna?

Om man utifrån dumpens perspektiv försöker förstå och tro på vad de säger: Borde det inte räcka med att filma mötena och konstatera att det är dessa personer som är relevanta och vid rättegång hänvisa till chattloggar i syfte att stärka sina case. Under alla omständigheter så måste det finnas någon som inser att det är brottsligt. Ändå fortsätter bland annat:

att sponsra kriminalitet. Hur resonerar detta företag?
Och andra, jag vet vilka ni är. Skäms ni inte för att numera ha medverkat till att ha förstört uppemot 80 människors, anhöriga och familjers liv?
Oavsett vem som trycker på knappen publicera så är det ett nytt brott begånget av Sara varje gång. Ni begår alltså brott på brott på brott till synes bara för att ni kommer undan med det, troligen pga skam och/eller på att de förlorar jobb, fruar, vänner och inkomst.
Senast redigerad av FriherrenAdron 2022-04-11 kl. 09:19.
Citera
2022-04-11, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Tror det är den här, "Fallosfixerade Martin". Han var tidigare VD (eller liknande) i ett åkeri men fick lämna stolen ganska snabbt.

https://dumpen.se/2021/12/11/fallosfixerade-martin-fastnade-pa-kroken/
Jeg tenkte på barnens Casanova.
Om jeg ikke husker feil hadde han arvet et stort åkeri sammen med sin bror
https://dumpen.se/2022/02/24/barnens-casanova-napp-igen/
Citera
2022-04-11, 09:52
Avslutad
Vad hände med Mannen som inte hann raka sig som stod gömd i ett koloniområde i Lund (har jag för mig) och väntade på sitt offer? Det stod på Dumpen att han blev identifierad men jag har inte läst något om några konsekvenser, klarade han sig från sådana?
Citera
2022-04-11, 10:03
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Även om man dubblar ditt IQ så är du fortfarande dum. Nästan efterbliven.

Hur vet du att Mora-paret bor tillsammans? Folkbokföringen eller andra källor? Men det är väl ändå deras ensak, om de ska fortsätta vara tillsammans eller inte.

Sen en annan sak...

Nu kan jag inte hitta inlägget... Antingen är jag dement eller så är det någon idiot med för mycket fritid som... Nä... Jag har förmodligen drömt saken.

Men i min dröm så frågade du mig i ett inlägg om den där nallebjörnen som förekommer på Dumpen. Jag vet svaret på frågan. En del peddon trär en nallebjörn genom kuken, in i ryggen ut genom magen på björnen. Sen får ungarna suga på kuken som sticker ut från björnen.

Killen som håller på med nallebjörnen på Dumpen har säkert sett sådan barnporr och fantiserar om saken.

Nä, nu ska jag ut och pissa i rabatten och göda blommorna lite! Våren är i antågande!
Förmodar att du inte känner till lagarna. Men att skriva sig på en adress där man inte bor är ett brott mot folkbokföringslagen, sedan en lagändring i juli 2018. Den som medvetet folkbokför sig felaktigt riskerar i dag att straffas med böter på 40,000 kr eller i värsta fall fängelse i högst sex månader. Intressant förklaring med nallen. Försök sen hålla en trevlig ton så är jag trevlig tillbaka.
Citera
2022-04-11, 10:38
Medlem
Har nån fått fram namn och info på den totalt livsfarliga mannen som ville röva bort barn "som ingen saknar" och sätta dem nakna i burar, samt använda hundar på? Kom ut igår på Dumpen tror jag. Skåning.
Citera
2022-04-11, 10:44
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Har nån fått fram namn och info på den totalt livsfarliga mannen som ville röva bort barn "som ingen saknar" och sätta dem nakna i burar, samt använda hundar på? Kom ut igår på Dumpen tror jag. Skåning.

Den vill man ju veta, inga spärrar alls. Jag är alltid tacksam för pm.
Citera
2022-04-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
(FB) Lärare i Vetlanda stängs av från skola – fångades av pedofilfiskare (2022-04-07)
Kollar du noga så ser du att jag redan varit aktiv där. Ville bara upplysa folk i denna tråden som inte verkar veta att den separata existerar.
Citera
2022-04-11, 10:58
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Nej inget bekräftat namn. Läste i kommentarsfältet på dumpen.se att han ska vara med i Rotary, kanske den infon kan hjälpa oss på traven att hitta Prostata-Fritzl
Citera
2022-04-11, 11:01
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coinin
Kollar du noga så ser du att jag redan varit aktiv där. Ville bara upplysa folk i denna tråden som inte verkar veta att den separata existerar.
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Jag vet att tråden finns och att du varit aktiv där. Det är just därför jag länkar till ett av dina inlägg där som källa.
Citera
2022-04-11, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Jag vet att tråden finns och att du varit aktiv där. Det är just därför jag länkar till ett av dina inlägg där som källa.
Då förstår jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in