Citat:
Ursprungligen postat av
Doraemon-FTW
Jens ganman är humor för svagbegåvade.
Okej, den nyanserade aspekten flyger förstås över mitt förstånd.
Så har även Stefan Sauk, att han skulle drivas politiskt, eller är han främst teatral och gillar formen? Skriver han nånstans?