Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Som en mardröm som aldrig slutar. Hade det inte varit för Pep hade vi prenumererat på ligatitlar.
Å andra sidan kanske Liverpool inte hade varit på den här nivån om man inte hade tävlat mot Pep…
Tänkte just på vad tråkig ligan hade varit utan dessa två. Eller ja man vet ju inte hur lagen hade varit med någon annan än Klopp och Pep, det får vi se i framtiden.
Båda talade gott om varandra inför i morgon. Klopp säger att Pep är världens bästa tränare och Pep säger att han inte vill leva i en värld utan Klopp 😊.
Nej de andra lagen får höja sig, Spurs kanske men då måste man hålla Conte nöjd och det är inte lätt. United måste verkligen komma in i leken med Ten Hagen. Och Arsenal, ja man har börjat bygga något intressant men vem vet? Chelsea... Får se hur det blir där.