2022-04-09, 12:34
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Blatttar har också större social kontroll på varandra samt en högre privatmoral än svennar, därav möter du dem sällan på äckelchatt.

Jag köper inte beskrivningen att blattar har en högre privatmoral än svennar. Snarare så är det lättare och mer socialt accepterat att förgripa sig på minderåriga inom vissa kulturer, och dom behöver inte söka sina offer på internet.
Citera
2022-04-09, 12:37
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Jag köper inte beskrivningen att blattar har en högre privatmoral än svennar. Snarare så är det lättare och mer socialt accepterat att förgripa sig på minderåriga inom vissa kulturer, och dom behöver inte söka sina offer på internet.
Exakt
Citera
2022-04-09, 13:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
För offren kommer direkt till dem, eller by proxy genom barnets mamma.
Citera
2022-04-09, 13:18
Moderator
Carlboms avatar
Tycker de största gäddorna de fångat är:

Handbolls-Tobbe
Hiss-Mackan
Migrän-Martin

Har jag missat någon annan stor fångst? Dessa minns man extra bra iaf.

Stora gäddor har hög social fallhöjd, ordnade levnadsförhållanden, arbetar med något där det är extra olämpligt med barnintresse alternativt att gäddan är högt uppsatt/framgångsrik.
Citera
2022-04-09, 13:20
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Handbolls-Tobbe
Hiss-Mackan
Migrän-Martin

Stora gäddor har hög social fallhöjd, ordnade levnadsförhållanden, arbetar med något där det är extra olämpligt med barnintresse alternativt att gäddan är högt uppsatt/framgångsrik.

MrX är ju praktarsel av rang, fruktansvärt läskig
Citera
2022-04-09, 13:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Handbolls-Tobbe
Hiss-Mackan
Migrän-Martin

Brandmannen kvalar in på din topplista.
Citera
2022-04-09, 13:25
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
MrX är ju praktarsel av rang, fruktansvärt läskig

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Brandmannen kvalar in på din topplista.

Aah. Dom hade jag nästan glömt. Kom på han ”det går åt helvete med frugan”-mannen också. Han kändes som en tung fångst.
Citera
2022-04-09, 13:28
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Men vänta nu, dom har ju själv sagt att det inte är BOKSTAVLIGEN menat.

Vad ska Patrik svara? Ja, det är meningen att de ska dödas? Då skulle hans karriär definitivt vara över, men han dansar på slak lina i en kriminell gråzon. Tänk ett varv till vad budskapet handlar om. Childhood har tagit kraftigt avstånd från Patrik.
https://www.expressen.se/gt/sport/friidrott/stiftelse-vagrar-ta-emot-patrik-sjobergs-gava/

Mängder med domar och åtalsförelägganden mot Sara under drygt ett decennium. Jag trodde inte heller att det var så illa tills någon postade info i tråden. (FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen
Citera
2022-04-09, 13:30
Medlem
Citat:

Handbolls-Tobbe
Hiss-Mackan
Migrän-Martin

Det var en som hadde arvet et stort åkeri og satt i flere styrer
Citera
2022-04-09, 13:31
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Aah. Dom hade jag nästan glömt. Kom på han ”det går åt helvete med frugan”-mannen också. Han kändes som en tung fångst.

Sorry, jag missade den sista biten om social fallhöjd osv, vet inget om mrX fallhöjd, men att han verkar synnerligen otäck, ett jävla monster så jag ser honom som en av de bästa de tagit, ledde väl till åtal för den också ??

helvete med frugan ja jobbade inte han inom kommunen vart det nu var?
Citera
2022-04-09, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FriherrenAdron
Samhället är oerhört rädd för att sanningen ska komma fram, och nå ut.
Den dag män inser att pedofili är en del av en fullständigt normal manlig sexualitet, och under rådande omständigheter helt i linje med evolutionen (även gällande icke könsmogna flickor)...

Stigmatisering och tabu måste till varje pris hållas kvar. Patrik, Sara och dumpen avverkar detta stigma i rasande fart, så lite kul är det trots allt. Kul att pedofilmotståndare som arbetar för minskade barnvåldtäkter faktiskt blir motarbetade. Hahaha

Japp så är de moralkärringar och arga Pappor är rädda för att folk ska förstå sanningen om människans natur. Att vara attraherad av könsmogna individer är fullt naturligt. Och 90% av alla män har denna attraktion har de kommit fram till efter låtit män rösta vilka tjejer de finner attraktiva i ett test där de fick vara anonyma där tjejerna på bilderna mellan14-16 är gamla.

De Sara och Patrik gör är egentligen att gå emot naturen och få naturliga beteenden verka fel. Tror Sara är lite avensjuk på uppmärksamheten alla unga tjejer får då ingen finner henne lika attraktiv.
Senast redigerad av Mineralvatten91 2022-04-09 kl. 13:37.
Citera
2022-04-09, 13:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vad ska Patrik svara? Ja, det är meningen att de ska dödas? Då skulle hans karriär definitivt vara över, men han dansar på slak lina i en kriminell gråzon. Tänk ett varv till vad budskapet handlar om. Childhood har tagit kraftigt avstånd från Patrik.
https://www.expressen.se/gt/sport/friidrott/stiftelse-vagrar-ta-emot-patrik-sjobergs-gava/

Mängder med domar och åtalsförelägganden mot Sara under drygt ett decennium. Jag trodde inte heller att det var så illa tills någon postade info i tråden. (FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen

Notera då att en aktiv missbrukare begår brott i stort sätt dagligen.
Tex hur många gånger har hon kört rattfull utan att bli upptäckt?

Återigen har hon barn?, och om hon har det vem tog ansvar för dem när hon pundade runt?

Nu har hon gjort sig själv till en rättvisans apoleget och skall jaga andras brottslighet.

Dumpen har ett sunt och hedervärt syfte men den bedrivs nu av två knarkare som försöker skapa så stor sensation som möjligt och därmed dra in mer swishdonationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in