2022-04-09, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Fashinerande hur undergiven Alva är!

I senaste videon proklamerar Alex sin strävan efter att bli en fulländad muslim där Alva är med på tåget samt ska klä sig heltäckande framöver.

Dom försöker dessutom inte ha sex allt för ofta i och med att det sker innan ett äktenskap.

Aja, what ever floats your boat.

Vilket "cringe" avsnitt. Har inte sett hela. Vilket avsnitt är det ? A Casey låter ju sååå engelsk . Varifrån kom hans farsa ?
Citera
2022-04-09, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abpial
Vilket "cringe" avsnitt. Har inte sett hela. Vilket avsnitt är det ? A Casey låter ju sååå engelsk . Varifrån kom hans farsa ?
https://www.youtube.com/watch?v=G7RDR0TuoqM&lc=z22edhzz4y2yf5s5b04t1aokgtc gmhutrihwcjcmbww4bk0h00410.1647454313060577

Där har du avsnittet.

Hanns farsa är från Gambia så det är nog legit men hela Islamgrejen är skev!
Citera
2022-04-09, 17:13
Medlem
NegerAlex måste konvertera till islam för kåkarna är knökfulla av araber och Somaliekackerlackor som alla är muslimskit. Haha
Citera
2022-04-12, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
https://www.youtube.com/watch?v=G7RDR0TuoqM&lc=z22edhzz4y2yf5s5b04t1aokgtc gmhutrihwcjcmbww4bk0h00410.1647454313060577

Där har du avsnittet.

Hanns farsa är från Gambia så det är nog legit men hela Islamgrejen är skev!

Haha ! Hela videon är komik på högsta nivå ! (som alla andra ) . Har Alva gjort ett nosejob , går ju omkring med lapp på näsan nån video.
Citera
2022-04-12, 14:12
Medlem
Suecokids avatar
I videon med Ola Rapace så drog väl Alva upp att hon blivit tagen med Alex grejer i BH:n eller nåt liknande efter Ola berättat nån story. Alex försökete snabbt avleda henne då han nog insåg hur skämmigt det är, inför Ola

Har inte sett nån annan kommentera det här, visst var det så? Jag klarar faktiskt inte av att gå in och se det igen, det va på tok för cringe för min smak!
Citera
2022-04-12, 14:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
I videon med Ola Rapace så drog väl Alva upp att hon blivit tagen med Alex grejer i BH:n eller nåt liknande efter Ola berättat nån story. Alex försökete snabbt avleda henne då han nog insåg hur skämmigt det är, inför Ola

Har inte sett nån annan kommentera det här, visst var det så? Jag klarar faktiskt inte av att gå in och se det igen, det va på tok för cringe för min smak!
Man ser ju inte ut som världens bästa pojkvän om man stashar grejerna i brudens bh.
Citera
2022-04-12, 15:36
Medlem
De enda videor han har gjort som har vart bra har vart storytime om fängelset eller brott han gjort alla vloggar och allt är skit och han är en sopa helt ärligt
Citera
2022-04-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
NegerAlex måste konvertera till islam för kåkarna är knökfulla av araber och Somaliekackerlackor som alla är muslimskit. Haha

Många konverterar till islam i fängelset även etniska svenskar aldrig förstått varför men jag har aldrig suttit på anstalt, bara i arresten.
Citera
2022-04-12, 15:59
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Man ser ju inte ut som världens bästa pojkvän om man stashar grejerna i brudens bh.

Uppenbart det enda han tänkt ha henne till från början, med tiden började han väl gilla henne också. Men fett illa iallafall!
Citera
2022-04-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid

Vet inte vad det säger om Alex att han tycker det är skämmigt där med tanke på att när dom var sjävla så skrattade han Alva i ansiktet över att hon varit transport med knark som motsvarat 6års fängelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Många konverterar till islam i fängelset även etniska svenskar aldrig förstått varför men jag har aldrig suttit på anstalt, bara i arresten.

Jag har suttit på en klass tvåa i drygt ett år(effektiv tid) och först och främst är ju 70-80% av alla intagna muslimer samt blattar, detta var för tio år sedan dessutom lär vara värre nu, men iaf ingen västerländsk hade konverterat.
Men är man från "orten" och kanske har låg självkänsla samt en längre volta så kanske Allah och pedofilprofeten är något att hänga i granen.
Citera
2022-04-12, 22:49
Medlem
Kan man få lätta sitt hjärta här och hata lite på Alva som dessutom är otroligt ful i den senaste videon med hennes kompis i jämförelse.
Jag får cancer i öronen av sättet hon pratar på och hennes efterblivna kommentarer!
Sjuka är att videon är en timme lång, pallade inte titta speciellt länge.
En annan anekdot i sammanhanget som är ganska komisk är hur Alex som skickat brev skriver mer om sin träning på kåken osv än att han skulle tänka/sakna Alva.
Han lägger till det sist i brevet att "Såklart... saknar jag dig också".
Alva läser brevet i en av sina egna gnällvloggar.

Mod kanske vill sammanfoga denna tråd med den som finns i - Youtubers, vloggare och andra videokreatörer.
Alva är ju en igel på Alex så blir ju oundvikligt att inte tala om bihanget.
Citera
2022-04-13, 15:43
Medlem
Alva är verkligen en konstig person men när vissa blir beroende blir andra medberoende och det är samma sak, hade hon vart grabb hade hon knarkat och vart kriminell pga sin dåliga självkänsla men hon blir ihop med kriminella killar istället för hon är tjej så hon vill inte köra själv, kvinnor är mer komplexa dom vill ge sig in i det kriminella och sen få ut en kille ur kriminaliteten och sen göra han helt fast med dig med giftermål och sådant så har dom på det sättet läkt sig själva genom att läka någon annan. Det är mkt mer komplicerat än hur det är för killar. Läker dom killens dåliga självkänsla läker dom på något sätt sin egen dåliga självkänsla det är värsta omvägen och en farlig omväg istället för att bara arbeta på sig själv istället att man måste få sin läkning via en annan person som dessutom kan vara helt livsfarlig om man har djupa ärr för då kommer man välja en som har lika djupa ärr själv och dom killarna är farliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in