2022-04-08, 19:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Fyfan vilken vidrig jävel, han lär nog ha tänkt snusk om många barn han varit lärare eller haft me idrott o göra
Definitivt har han tänkt på det tidigare, bara det att den här gången gick det för långt och han blev ertappad.
Citera
2022-04-08, 19:38
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Du skriver "kontaktförsöken" i pluralis. Vet du - eller någon annan - om det kontaktförsök, som dumpen tog initiativ till med den aktuelle mannen hade föregåtts av tidigare fysiska kontaktförsök IRL?

Jag har inte riktigt klart för mig i vilken utsträckning som dumpen provocerar fram kontaktförsök, där de berörda männen inte tidigare realiserat sina (osmakliga) drömmar IRL.

Det redogjordes för chatt med två fiktiva personer på Dumpen. Jag kallar den första för ett kontaktförsök också då det fanns uttryckliga planer för att mötas IRL, trots att det sedan inte blev något då Tobias skyllde på väglaget och avståndet. Men jag vet ju inte om han fick kalla fötter och drog sig ur eller om ursäkterna var genuina. (Man får tänka på att för folk i Skåne är lite pudersnö på vägen faktiskt ett fruktansvärt snökaos, så det kan mycket väl vara genuint.)
Senast redigerad av anomalign 2022-04-08 kl. 19:41.
Citera
2022-04-08, 19:47
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Det redogjordes för chatt med två fiktiva personer på Dumpen. Jag kallar den första för ett kontaktförsök också då det fanns uttryckliga planer för att mötas IRL, trots att det sedan inte blev något då Tobias skyllde på väglaget och avståndet. Men jag vet ju inte om han fick kalla fötter och drog sig ur eller om ursäkterna var genuina. (Man får tänka på att för folk i Skåne är lite pudersnö på vägen faktiskt ett fruktansvärt snökaos, så det kan mycket väl vara genuint.)
Jo och så hade han sommardäck också skrev han i chatten. Så det hade väl blivit halkigt trots en modern 4-hjulsdriven VW Tiguan.
Citera
2022-04-08, 20:57
Medlem
KaptenVintergatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coinin
Han är INTE död. Det är dock bekräftat att han är utsparkad av familjen som inte vill ha något med honom att göra och det är oklart vart han befinner sig.

Skulle misstänka att han håller sig i Karlskrona där hans bror bor
Citera
2022-04-08, 22:34
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Mysig liten snuskhummer. Måttligt naivt att tro att han skulle få doppa. Ännu dummare dessutom att skriva med någon "random" tjej som han trodde var ung. Konstigt att han inte fatta att något var skumt. Nåja, nu fick han utlopp för sin fantasi och se hur det gick. Förhoppningsvis har han lärt sig, tråkiga är dock att han har nu inget att förlora så hans fantasier kan övergå till våldsfantasier och vi vet ju vad det kan leda till.
Citera
2022-04-09, 03:02
Medlem
Han er ikke venn med sin fru på face lenger.
Citera
2022-04-09, 04:33
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Hur kan fantasier vara olagliga?
Om jag är så förbannad på min granne som går med stentofflor på nätterna och vill slå han i huvet med toffeln, är det ett brott då?

Har läraren inte rört eleverna eller gjort närmanden har han inte begått ett brott.

Sen finns ytterligare en dimension, som är att det finns elever som VILL ligga med lärare. Det gäller dock inte i detta fall, men man kan inte måla med så bred pensel som du gör.

När jag jobbade på högstadium fantiserade jag ofta om att strypa/slå ihjäl elever, det är helt naturligt, men ingen frisk människa vill knulla tonåringar, det är faktiskt en jävla skillnad!
Citera
2022-04-09, 10:53
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Du skriver "kontaktförsöken" i pluralis. Vet du - eller någon annan - om det kontaktförsök, som dumpen tog initiativ till med den aktuelle mannen hade föregåtts av tidigare fysiska kontaktförsök IRL?

Jag har inte riktigt klart för mig i vilken utsträckning som dumpen provocerar fram kontaktförsök, där de berörda männen inte tidigare realiserat sina (osmakliga) drömmar IRL.

Ja dumpen hetsar denne man över gränsen till verklig handling.
Sorgligt också att offer, sara och patrik, blir förövare.
De behöver hela sina sår genom behandling och terapi i stället för att göra mer ont.
Citera
2022-04-09, 11:58
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Han er ikke venn med sin fru på face lenger.

Ha! Som man bäddar får man ligga, staten borde öppna en ny pedofilfiskarmyndighet och rikta sitt fokus mot anställda på förskolor, grundskolor och gymnasier.
Citera
2022-04-09, 12:11
Medlem
area50s avatar
Bara lösa rykten att han har begått självmord eller?
Citera
2022-04-09, 12:16
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Bara lösa rykten att han har begått självmord eller?

Vem har påstått det?
Citera
2022-04-09, 12:17
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Det är den mest extrema formen av underhållningsvåld man kan tänka sig. Påhittade offer och en lagstiftning som ger rätt att publicera vad som helst. Jag litar på att Nils Funcke i vanlig ordning står på barrikaderna och kämpar för sitens blodiga överlevnad. Själv är jag gammeldags och tycker att tidningar ska ha en minimal tröskel för publicering. Jag tycker det är obehagligt.
Det är givetvis förtal även ifall det är sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in