2022-04-09, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgbrud
Jo jag vet att L*ena K*nny och alla dem bor där! Jag vet också att K*rister och E*ik drev ett företag som J*cle tog över och deras kontor låg nära slussarna i Trollhättan!

Jag vet också om huset i Trollhättan ( sjuntorp )

K och E har aldrig drivit ett företag ihop och J tog ej över något företag. E startade ett eget företag då det inte gick att samarbeta med K pga hans drogmissbruk. Vad är det att veta om huset i Sjuntorp, hur kommer det in i bilden???
Citera
2022-04-09, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hendon
Haha så han fick inte prata med sin pappa som var "out"?
Är detta sant? Låter som regler små barn kommit på.

Fast man ska ska kanske inte vara förvånad om detta nu stämmer.
Personer som söker sig till HA och personer runt omkring de är sällan intelligenta.
På tal om intelligent. Behöver nog inte vara så intelligent för att lista ut varför vissa konton i denna tråd frekvent försöker lyfta HA.
Riktigt starkt och intelligent första inlägg, eller? Näe!
Är helt övertygad om att det inte var något problem över huvudtaget att far och son pratade, dock icke om klubben och allt där omkring.
För min del handlar inte mina inlägg om att ”lyfta” HA, det handlar enbart om att upplysa mindre vetande, och rätta till rena felaktigheter.

By the way, skulle vilja se lite belägg angående ditt påstående att individer som väljer att gå med i HA är mindre intelligenta än tex människor som går med i den lokala fotbollsklubben eller golfklubben? Visst visst det finns nötter i HA men ärligt talat det finns även nötter i andra klubbar och föreningar, om man hävdar annat så skall men nog inte prata om intelligens.
Citera
2022-04-09, 09:17
Medlem
Citat:
Kan inte bara någon snälla ta ner den där A*gela på jorden! Hon sitter och lägger ut på sin story att hon inte bryr sig om dem kommer och hej & hå! Som om att någon ens skulle vilja lägga någon energi på henne ? Tror hon att hon är någon jävla heders person i detta?? INGEN BRYR SIG OM HENNE!

Förövrigt är de intressant att L*nus väljer att blanda in två till i hela röran!

Denna K*ister och E*ik hade ett företag tillsammans, Pappan till L blir ovän med K*ister och väljer att pressa honom på företaget så allt detta är en himla röra som till början skapades av just familjen P*ersson
Skulle gärna vilja se denna Angelas inlägg, kan någon vänlig själ länka?
Citera
2022-04-09, 11:45
Medlem
Ta reda på vad som är sanning eller hörsägen! Inget av vad du säger stämmer. Ingen av dom har haft något företag ihop.[/quote]
Citera
2022-04-09, 11:46
Medlem
1
Citera
2022-04-09, 11:56
Medlem
Jävulskt fint brödraskap i HA. Allt handlar om pengar. Finns ingen vanlig klubb där så mkt regler och annat som gör att man måste fråga var friheten finns. Allt handlar om bråk om pengar. Äkta eller påhittade. Utesluta och ev mörda tidigare medlemmar. Vart tog bikerkänslan vägen? Tom regel att ingen får ha landet tryckt på ryggen. Vilken jävla sandlådenivå. Åker själv lite men skulle aldrig gå med i en klubb i SM.
Citera
2022-04-09, 12:36
Medlem
DayNites avatar
så pinsam den här tråden är, vuxna män skriver om sig själva som små flickor, man kan tro att det är en dålig kopia av Baren ala 2001, vilken jävla sjuk tråd, jag skämms för HA"s skull och att ni outar namn etc härinne.
Citera
2022-04-09, 14:12
Medlem
Citat:
Kan inte bara någon snälla ta ner den där A*gela på jorden! Hon sitter och lägger ut på sin story att hon inte bryr sig om dem kommer och hej & hå! Som om att någon ens skulle vilja lägga någon energi på henne ? Tror hon att hon är någon jävla heders person i detta?? INGEN BRYR SIG OM HENNE!

Förövrigt är de intressant att L*nus väljer att blanda in två till i hela röran!

Denna K*ister och E*ik hade ett företag tillsammans, Pappan till L blir ovän med K*ister och väljer att pressa honom på företaget så allt detta är en himla röra som till början skapades av just familjen P*ersson

Om du har ont av vad A skriver så blocka henne du behöver inte läsa det. Sedan skapade familjen P inte röran utan det klarade K så bra själv. Det fungerade för K inte att driva företag då han satte drogerna först. Känns som du inte känner K överhuvud tagit
Senast redigerad av buster55 2022-04-09 kl. 14:18.
Citera
2022-04-09, 16:54
Medlem
Elhattos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbourne
Han är även storebror till L*nus W*lma..

Där har du fel.
W*lmas pappa är ungefär i samma ålder som L*nus var, så det finns ingen chans ☺️
Citera
2022-04-09, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elhatto
Där har du fel.
W*lmas pappa är ungefär i samma ålder som L*nus var, så det finns ingen chans ☺️

Mycket rykten här nu!! Kan någon konfirmera att Rooth är ute?? Väldigt viktigt för en vän!
Citera
2022-04-09, 18:22
Medlem
Tänkte höra lite om att gå ur HA. En klasskamrat gick med i HA på nittiotalet men han har tydligen, efter vad jag hört gått ur. Han lever och har hälsan, vad jag vet. Har inte pratat med karln sedan skolan. Hur lyckas man med att lämna HA helskinnad då det är brutalt folk med där? Någon som kan ge en förklaring.
Citera
2022-04-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
By the way, skulle vilja se lite belägg angående ditt påstående att individer som väljer att gå med i HA är mindre intelligenta än tex människor som går med i den lokala fotbollsklubben eller golfklubben? Visst visst det finns nötter i HA men ärligt talat det finns även nötter i andra klubbar och föreningar, om man hävdar annat så skall men nog inte prata om intelligens.

Den stora skillnaden här är väl att gör man ett misstag i den lokala fotbollsklubben händer inte så mycket. Gör man ett misstag hos HA kommer dina bröder slå ihjäl dig, kanske åker man dit för något brott och spenderar stor del av sitt liv i fängelse eller blir mördad av konkurrent.

Men kul att du försöker framställa HA som fotbollsförening, undrar vad dina bröder tycker om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in