Men brukar ofta gå ändå. Personer som blir häktade brukar fixa det ändå trots att de inte har tillgång till nätet. Men han kanske inte är tillstånd ens att be någon om det.
Jag tror att sanningen om detta kommer fram inom en snar framtid.
Det påminner om de som är för att sexköp ska vara lagligt.
Man vill kunna köpa en kropp men man vill absolut inte att någon i familjen eller nära anhörig ska sälja sej.
Det är ett väldigt egoistiskt tankesätt.
Det handlar väl mer om status än om egoism, kanske?
De flesta tycker det är bra att det finns städare, men ytterst få har det som plan A för sina egna barn.
Idag är det alltså fredag. Det innebär att flyttlasset för TobiasCreepy a.k.a. Tweedy har gått. Undrar var han slår ner sina bopålar härnäst. En bostadslös gädda är en bra gädda.
Vännen!
Jag skulle önska om jag får ödmjukt göra det, en återblick från en för lite uppmärksammad gädda. Har behov av dina spetsiga formuleringar
Hur ser hennes försörjning och inkomst ut förutom från dumpen? Utbildning? Vad jobbar hon med?
Vilka neuropsykiatriska diagnoser har man om man är mer intresserad av den som hänger ut vuxna män som raggar på barn och ungdomar - än männen som raggar på barn och ungdomar?
Vilka neuropsykiatriska diagnoser har man om man är mer intresserad av den som hänger ut vuxna män som raggar på barn och ungdomar - än männen som raggar på barn och ungdomar?