2022-04-08, 20:42
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men brukar ofta gå ändå. Personer som blir häktade brukar fixa det ändå trots att de inte har tillgång till nätet. Men han kanske inte är tillstånd ens att be någon om det.
Jag tror att sanningen om detta kommer fram inom en snar framtid.
Citera
2022-04-08, 20:47
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det påminner om de som är för att sexköp ska vara lagligt.
Man vill kunna köpa en kropp men man vill absolut inte att någon i familjen eller nära anhörig ska sälja sej.
Det är ett väldigt egoistiskt tankesätt.
Det handlar väl mer om status än om egoism, kanske?

De flesta tycker det är bra att det finns städare, men ytterst få har det som plan A för sina egna barn.

Samma gäller tusentals andra sysselsättningar.
Citera
2022-04-08, 20:49
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
https://dumpen.se/2021/05/04/lat-inte-ditt-forflutna-definiera-framtiden/

Du länkar till en offerkoftetext. Det står inget om vad Sara är dömd för och hur långt/långa straff det handlar om.
Citera
2022-04-08, 20:49
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Sticker in med något lättsamt.

Idag är det alltså fredag. Det innebär att flyttlasset för TobiasCreepy a.k.a. Tweedy har gått. Undrar var han slår ner sina bopålar härnäst. En bostadslös gädda är en bra gädda.
Vännen!
Jag skulle önska om jag får ödmjukt göra det, en återblick från en för lite uppmärksammad gädda. Har behov av dina spetsiga formuleringar
Citera
2022-04-08, 20:58
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Någon annan som får lite Mama issues när de ser Sara in action?

Nå? På vilket sätt? Utveckla, annars så svarar jag utan att förstå innerbörden.

P.S. Vi har pratat med varandra tidigare men blev avstängd. 😄
Citera
2022-04-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Du länkar till en offerkoftetext. Det står inget om vad Sara är dömd för och hur långt/långa straff det handlar om.
Så här såg hennes register ut innan senaste domen hon fick 2019 då hon dömdes för Rattfylleri, grov olovlig körning och narkotikabrott.

https://www.docdroid.net/gDywrME/helsingborgs-tr-b-7044-18-aktbil-4-pdf
Citera
2022-04-08, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Så här såg hennes register ut innan senaste domen hon fick 2019 då hon dömdes för Rattfylleri, grov olovlig körning och narkotikabrott.

https://www.docdroid.net/gDywrME/helsingborgs-tr-b-7044-18-aktbil-4-pdf
Hur ser hennes försörjning och inkomst ut förutom från dumpen? Utbildning? Vad jobbar hon med?
Citera
2022-04-08, 21:22
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
Hur ser hennes försörjning och inkomst ut förutom från dumpen? Utbildning? Vad jobbar hon med?

Som jag förstått det är dumpen hennes heltids sysselsättning om jag inte missförstått det🤷
Citera
2022-04-08, 21:24
Medlem
Pleurodess avatar
Angående hennes domar tycker jag inte det har någon betydelse idag alla har rätt till en andra chans eller hur.
Citera
2022-04-08, 21:25
Avslutad
Nolltaxerar hon? Är bidrag skattepliktiga, tas inte de med i deklarationen?

https://www.forsakringskassan.se/kontakta-forsakringskassan/kundcenter-for-privatpersoner/om-du-misstanker-felaktiga-utbetalningar-eller-bidragsbrott/tipsa-om-felaktiga-utbetalningar-eller-bidragsbrott#/forsteg
Citera
2022-04-08, 21:25
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030

Vilka neuropsykiatriska diagnoser har man om man är mer intresserad av den som hänger ut vuxna män som raggar på barn och ungdomar - än männen som raggar på barn och ungdomar?
Citera
2022-04-08, 21:26
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vilka neuropsykiatriska diagnoser har man om man är mer intresserad av den som hänger ut vuxna män som raggar på barn och ungdomar - än männen som raggar på barn och ungdomar?

Så sant👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in