Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Men du accepterade ju min logik som handlade om att påverka allmän opinion. Din invändning verkar ha varit att det bara kan fungera om Ryssland bombar områden kontrollerade av Ryssland.
Om det sista du skriver är din verkliga uppfattning, då borde ditt svar riktas till AaronBurr, och det borde vara av slaget, ingen gör det här för det är kriget i sig som är det viktigaste.
Med en sådan logik är det förstås också uppenbart att det är Ryssland som har bombat.
Ja, är det ryskt område så kan det påverkas på samma sätt som i Ryssland via propaganda. Jag bryr mig inte om din logik utan har min egen, det får du acceptera eller kommer du att fortsätta att bryta ner varenda ord jag skriver i ett försök att visa andra att jag brister i logik? Det gör inte mig något så fortsätt med det om du tycker att du vinner något på det.
Krig har sin egen logik och vi vet inte riktigt vad dessa två parter tänker. Jag tror dock att Ryssland inte vill ha in ännu mer kraftfulla vapen från NATO eller skapa än mer hat för det gynnar inte deras krig. Det är en enkel logik för det är svårare att slåss mot både hatfulla välbeväpnade soldater och civila som tar till vapen.