Har tröttnat på detta ..Nu var det en Järnvägsstation som blev beskjuten med en massa Civila där.
Men det verkar ha funnits en " backventil " på nämnda station man kunde bara resa Västerut Kvinnor och barn väl ----Medans resan Österut med Krigsmateriel och soldater var Omöjligt --svårt detta fattar det inte ..Skulle det staplas en massa tåg som inte klarar resa öster ut på en bangård ngn stans nära Polska Gränsen
Massa tåg i Väst men inga tåg går Österut och om så är dessa tomma på den returresan..När kriget pågår .. Och så säger man att ryssarna har logistik Problem svårt detta.
Ej heller hörs det
" Varannan Damernas " var det inte 4 Kärringar per 6 i Partiledningar här utan att ngn protesterar över den ojämna könsfördelningen ..
Nu står dom här med Öppna hjärtan när kvinnor och barn Kommer ..Missförstå mig rätt jag ser inga fel i det jag har nämligen aldrig trott på Jämställdhet.
tom Sonesson i Staffanstorp har vikt ner Högerarmen och gör skillnad på Folk och Folk ..Husvagnarna är väl undanrullade om inte apaj.. behöver den. Vad vet jag
men varför är det inte varannan damernas vid Fronten Kasta Krona och Klave vid gränsen Polen vore det mer könsneutralt .. Eller stöttar dessa feministiska partier regeringen " Patriarkatet " utomlands Svårt detta
https://www.regeringen.se/informationsmaterial/2019/03/en-feministisk-regering/
Faktablad: En feministisk regering
Publicerad 07 mars 2019
Sverige har en feministisk regering. Att flickor och pojkar, kvinnor och män ska ha samma makt att forma samhället och sitt eget liv är en mänsklig rättighet och en demokrati- och rättvisefråga. Jämställdhet är också en självklarhet för tillväxt och ekonomisk utveckling.
Regeringens jämställdhetspolitik bygger på det övergripande målet att kvinnor och män ska ha samma makt att forma samhället och sitt eget liv. Det är i grunden en demokrati- och rättvisefråga.
Sedan yrar dom om demokrati som om det har funnits ngn gång
Fråga de Indianerna som är kvar inte jänkarna sköt eller de Plantage negrerna som Får knät i nacken as we speak
350 st gjorde n0 2 i Byxorna poff 5000 pansarskott a 100 mille på Tåget det tåget som inte kan resa Österut svårt detta..
VAR fanns den demokratin som aldrig kan förlora det var ingen utredning som annars kännetecknar denna demokratin som aldrig kan förlora ..Sonesson hitta etagevåningen till Apaj..n tar tid
Friskförklarar kassan avrättar folk Tar tid
Men här j..a r anamma åkte pansarskotten så det visslade om det innan Svensson han säga flaska
Särskilt Svensson i vårdkön .
Rena turen inte kärringarna med dumma " Svartarbetskraftsköparn" Blondinen skickade trupp Också läs
Sverige med i kriget SVÅRT DETTA
Visst Putin verkar vara en Pi** och det kanske blev rätt med Pansarskotten men bara kanske.
I alla fall är det så om man är demokratiteoretiker att besluten skall grundas i fakta och analys så tåg som bara går Västerut med flyktingar utan att vapen eller soldater åker på ..andra hållet blir konstigt för att inte säga bedrägligt .. pss sätt som en Feministisk Regering som bara Kräver Direktörsposter inte poster i Skyttevärnet ..Det heter nog Girighet.. Tappar därmed all Trovärdighet
Den girige som får ett skitigt slut .som kanske läderbögsjuden som vecklat in sig i problem.
vad vet jag svårt detta ..Snacket är bra men han ser ut som en Loser..