Citat:
Ursprungligen postat av
Mowglino
Så en chattlogg = sex 100% IRL för dig, bra då vet alla i tråden det. Avslutar diskussionen här, du är för urkopplad för det ska vara värt att fortsätta.
Men hur tänker du dig att Dumpens verksamhet och metoder borde vara istället? (jag följer tråden för sporadiskt för att känna alla deltagarna). I nästan samtliga fall har gäddan diskuterat sex i chattarna och vad han skulle vilja göra med eller få av den han tror är en tjej i 13 till 14-årsåldern. Bara det är illa nog, för det där är inte något en vuxen man ska sitta och diskutera med minderåriga. Men precis som du tror även jag att alla egentligen inte är ute efter sex eller ens tror sig få det. Många kåtar nog upp sig genom bara situationen, att få sitta och sexchatta med, som de tror, minderåriga.
Några är ju också direkt enfaldiga och det är svårt att förstå hur de tänkt att sexet ska ske när de träffats på någon tågstation någonstans i Sverige. Men faktum är, de har sexchattat och de har i de flesta stämt träff med som de tror är minderårig och som de utlovats att få ha sex med. Det tycker Dumpen är fullt tillräckligt och allvarligt för att hänga ut dem. Men det är ju svårt att veta exakt hur alla situationer och möten skulle ha utspelat sig om det varit riktiga 14-åringar. Men enligt min mening är det möten som aldrig borde äga rum.