Citat:
Ursprungligen postat av
Doraemon-FTW
Höger"humor" är för cringigt. Man vill hellre dra skämskudden över ansiktet än skratta åt deras infantilitet.
Jaaa, skrikvänstern vill ju gärna göra det, då dom inser att det dom håller på med gör att fäderneslandet går åt helvete.
Finns flera äldre videor som går i samma stuk, när Stefan häcklar de styrande. Mycket sevärda.