Ryssland har minskat sin oljeproduktion med 30% inom 2 veckor stannar den helt .En stor del av tekniker vid anläggningar har flytt över gränsen till Finland.+att reservdelar börjar ta slut.
Nu börjar sanktionerna att märkas i Moskva. Jag tycker lite synd om folk. Det är ju Putin som har startat kriget. Men man kan ju hoppas någon gång att folket reagerar och gör uppror.
The head of the DNR, Denis Pushilin, awarding a medal to Lieutenant Colonel Timur Kurilkin for "destroying 250 Nazis" - which is ironic, considering Kurilkin has two neo-Nazi patches clearly visible on his uniform. https://pbs.twimg.com/media/FPgmjKPWYAExfUD?format=jpg&name=large
Ryssland har minskat sin oljeproduktion med 30% inom 2 veckor stannar den helt .En stor del av tekniker vid anläggningar har flytt över gränsen till Finland.+att reservdelar börjar ta slut.
Så du vet inte vad azov är, men USA vet.... ja då kan vi väll enas om att jag hade rätt....
ett tipps är att inte skriva "det är fakta" , följt av påstående, och hänvisa tillsigsjälv...
Det är nämligen inte vad fakta är....
Ett tips (stavas inte tipps) är att du inte tar saker ur kontext för att inte själv se dum ut.
Jo, jag vet vad Azov är. Jag skrev:
"Du är antingen psykiskt sjuk eller så trollar du. De azov sysslat med de senaste 10 åren vet till och med ditt kära USA om".
Dvs, vad de sysslat men, inte vad Azov är.
Antingen leker du dum, vilket jag inte tror, eller så trollar du för du skäms för du stöttar nazister, våldtäktsmän och mördare. Något jag tror du anklagade mig för igår?
Jag tror de flesta härinne hoppas på ukrainsk seger men jag har inte sett särskilt många hylla Azov.
Extremt trevlig fördel att få backup från CIA och Pentagon. Taktisk information, spionsatelliter och hela paketet.
Kämpa Putin.
Eller hur?
USA tänker se till att Ryssland förlorar detta krig och som lök på laxen sänka hela den ryska ekonomin, problemet för oss är ju att alldeles för många länder i EU är beroende av rysk gas, tack Angela Merkel för det (du skulle ha lyssnat på Trump)!
Sänker USA Ryssland så kommer EU;s (läs Tyskland) ekonomi drabbas hårt och därmed våran.