2022-04-07, 15:42
Medlem
Det här är helt sjukt! Brödraskapet ska väl stå upp för varandra? Varför fick inte L*nus ens va med på mötet. Och varför i helvete åker man ens hem till 2 kvinnor och 3 barn nattetid för att skrämma upp dom? Det är fegt! Jag fattar att L blev förbannad och sökte sig till S om L brev stämmer. Varför skulle han ljuga om att han inte ens har en aning om att han är OUT.
Citera
2022-04-07, 16:54
Medlem
Haha! Jag tror att Linus var fullt medveten om varför han blev OUT, precis som sin far. Det är typisk såna personer som blir OUT och sedan berättar att dom ångrar varje minut i HA. Dom lägger skulden på alla andra och kan fan inte att inse sina egna brister och fel som dom orsakade sina bröder. Om Linus nu inte trivdes i HA så varför lämnade han inte klubben för länge sedan, jo för att Linus är så väst kåt och det bevisar ju bara av att han valde att byta sida och försöka bli medlem i en annan klubb. Varför fokuserade han inte istället på att vara en pappa till sina 3 barn och en bra pojkvän till sin flickvän? Finns en del som blir OUT, men inte fan går dom över och börjar umgås med ärkerivalerna. Blir man OUT så lär man väl ligga lågt, men verken Linus eller Jocke valde att ligga lågt. Varför var Linus där under de så kallade mötet om han nu kände och hade sagt till sin flickvän att han hade en ”dålig känsla”? Stick där ifrån istället. Men nej nej nej, han stannade ändå kvar och viste vad som skulle hända honom. Det finns inga bevis på att det var HA som sköt honom och sedan knivskar honom i halsen. Gå efter de som mördade honom istället för att trakassera HA.
Citera
2022-04-07, 17:05
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktig-Viking
Det här är helt sjukt! Brödraskapet ska väl stå upp för varandra? Varför fick inte L*nus ens va med på mötet. Och varför i helvete åker man ens hem till 2 kvinnor och 3 barn nattetid för att skrämma upp dom? Det är fegt! Jag fattar att L blev förbannad och sökte sig till S om L brev stämmer. Varför skulle han ljuga om att han inte ens har en aning om att han är OUT.

För att han förmodligen redan var out eller att det skulle röstas under mötet om han skulle bli out.
Citera
2022-04-07, 17:44
Medlem
Garanterat blattarna som hade ihjäl L.
Citera
2022-04-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
För att han förmodligen redan var out eller att det skulle röstas under mötet om han skulle bli out.

Tycker ändå att man har rätt att få försvara sig och därefter då isf fått vara delaktigt vetande om man är påväg att bli OUT
Citera
2022-04-07, 18:08
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym.Karma
Haha! Jag tror att Linus var fullt medveten om varför han blev OUT, precis som sin far. Det är typisk såna personer som blir OUT och sedan berättar att dom ångrar varje minut i HA. Dom lägger skulden på alla andra och kan fan inte att inse sina egna brister och fel som dom orsakade sina bröder. Om Linus nu inte trivdes i HA så varför lämnade han inte klubben för länge sedan, jo för att Linus är så väst kåt och det bevisar ju bara av att han valde att byta sida och försöka bli medlem i en annan klubb. Varför fokuserade han inte istället på att vara en pappa till sina 3 barn och en bra pojkvän till sin flickvän? Finns en del som blir OUT, men inte fan går dom över och börjar umgås med ärkerivalerna. Blir man OUT så lär man väl ligga lågt, men verken Linus eller Jocke valde att ligga lågt. Varför var Linus där under de så kallade mötet om han nu kände och hade sagt till sin flickvän att han hade en ”dålig känsla”? Stick där ifrån istället. Men nej nej nej, han stannade ändå kvar och viste vad som skulle hända honom. Det finns inga bevis på att det var HA som sköt honom och sedan knivskar honom i halsen. Gå efter de som mördade honom istället för att trakassera HA.

Ojdå. Stackars HA blir trakasserade på Flashback. Tur de har din sympati.
Vilka var det som mördade Linus då? Du verkar ju vara veta vilka det är.
Citera
2022-04-07, 18:13
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Tycker ändå att man har rätt att få försvara sig och därefter då isf fått vara delaktigt vetande om man är påväg att bli OUT

Tror inte det gär till riktigt så i dessa klubbar, säg en fd medlem som fått vara med och rösta på sin egna framtid när andra vill ha ut honom. Men jag spekulerar bara.
Citera
2022-04-07, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Tror inte det gär till riktigt så i dessa klubbar, säg en fd medlem som fått vara med och rösta på sin egna framtid när andra vill ha ut honom. Men jag spekulerar bara.

Jag vet inget om hur det går till alls. Tycker bara att man kan få säga sitt och sen är det upp till ”juryn” att bestämma då isf.
Citera
2022-04-07, 18:32
Medlem
Citat:
Jag vet inget om hur det går till alls. Tycker bara att man kan få säga sitt och sen är det upp till ”juryn” att bestämma då isf.

Dom som blir out får inte veta det innan. Utan det röstas om det på ett möte.

Men många som blir out tycker man borde ha en känsla för att dom inte är så omtyckta?
Citera
2022-04-07, 18:43
Medlem
Citat:

Men en sak som är riktigt konstig är att dom inte skickade både han och farsan samtidigt?
Citera
2022-04-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Ojdå. Stackars HA blir trakasserade på Flashback. Tur de har din sympati.
Vilka var det som mördade Linus då? Du verkar ju vara veta vilka det är.

Inte var det HA i alla fall som sköt honom, för i så fall skulle väl polisen redan ha tagit in dom. Det är bara Jocke som spekulerar för att ge händ för att han blev out precis som sin son. Men det finns inga som helst bevis på att det är HA som har gjort det. Så lägg ner med alla dessa jävla spekulationer. Det snackar så jävla mycket om brödraskap och att dom inte stod upp för Linus, men hur jävla pålitlig var Linus egentligen som en så kallade ”broder” med tanke på att direkt efter att han blev OUT från HA så sökte sig till deras ärkerivalers mc-klubb. Det säger väl en hel del, att Linus och Jocke är bara väst kåta som fan. Man märker ju vad som var viktigast för Linus och hans far och inte var det familjen och barnen. Usch! Fyfan.
Citera
2022-04-07, 20:05
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym.Karma
Inte var det HA i alla fall som sköt honom!

Vem var det som sköt honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in